مبارزه با فساد باید در تمامی وزارت ها تطبیق شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۹    ۱۳۹۶/۲/۱۹ کد خبر: 132856 منبع: پرینت

اگر وزارت خارجه هم مانند وزارتخانه های مالیه، دفاع و ارگان های محل توسط نور چشمی های فاشیزم اداره می شد، مطمئن باشید هیچگاه متهم به قوم گرایی نمی شد.

همین حالا در پشتنی بانک و وزارت کار، فارسی حرف زدن جرم است چه رسد که مکتوبی به این زبان نگاشته شود، در وزارت دفاع شاهد تصفیه قومی بودیم، همین اکنون برنامه ی حذف قومی از ریاست عمومی امنیت با شدت جریان دارد، شوراها و نهادهایی که همه شان هم پسوند "عالی" دارند آکنده و متراکم از فاشیست های وابسته به ارگ شده اند، از شورای عالی تدارکات تا شورای عالی صحت تا شورای عالی ورزش که مورد اخیر الذکر جدید ترین تحفه ی فاشیستی به جامعه ی ورزش کشور است.

اگر قرار باشد وحدت ملی به معنای یکسان سازی و شبیه سازی قومی باشد و اگر قرار باشد که وحدت ملی تبلوری از حذف و نفی دیگران تلقی شود، برداشت غلطی خواهد بود که تاریخ این کشور بارها غلط بودن آن را ثابت کرده است.

در این مملکت کسی از کسی کم نیست، اگر معیار اسلام باشد فرصتی برای ادعای برادری کلانی وجود ندارد، در اسلام در نهایت ما برادر و برابر هستیم نه خورد و کلان در برابر شرع و اگر معیارهای دنیایی را ملاک قرار دهیم باز هم کسی قبول ندارد که درجه دوم حساب شود.

داعیه "برادر کلان" و خود برتر بینی و درجه دو و سه حساب کردن دیگران، نمادهای بارز نگرش تباری و فاشیزم است که در تصامیم ارگ و تیم غنی موج می زند.
امروز در اقصی نقاط کشور از همه ی اقوام به این نتیجه رسیده اند که در ارگ کابل، فاشیست ترین ها روی کار اند و روز به روز هم صدای عدالت خواهانه بلند تر می شود.

امتزاج کثیف افراطیت مذهبی و قوم گرایی، دو ماری که از یک آستین سر برون آورده اند، تهدیدات بزرگی اند که بر زندگی مردم مظلوم ما سایه افکنده اند.

ناصر مواحد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
وزارت خارجه
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس منابع اداره هوانوردی رئیس فساد در این اداره است
آئینه

>>>   در اداره ایکه یک فرد شـرو پساد باشد درانجا پساد هم است

>>>   خصوصادر وزارت انکشاف دهات یا انکشاف فساد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است