عدم شایستگی نمایندگان، مردم را به کشتن می دهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۳    ۱۳۹۶/۲/۲۲ کد خبر: 132983 منبع: پرینت

نمایندگانی که بیش از بیست روز پشت سرهم غیبت داشته باشند وظیفه شان به حالت تعویق در می آید. هیات اداری مجلس نمایندگان می گوید بسیاری از نمایندگان این وضعیت را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، صدیق انصاری، رییس فدراسیون جامعه مدنی افغانستان، در برنامه «نگاه» گفت: در اصل ما باید ارزش و موقعیت حقوقی مجلس نمایندگان را مورد نظر داشته باشیم، مجلس ما مجلس نمایندگانی است که دو سال بیشتر از زمانی که باید، در این کرسی ها ماندند و دو سال بیشتر از مزایای بودن در مجلس سود می برند بدون اینکه کارهایی که باید انجام دهند. از این طرف به خاطر عدم شایستگی این نمایندگان مردم در خاک و خون غرق هستند و از آوارگی و بی نانی رنج می برند و این مجلس هیچ دفاعی از این مردم نمی تواند کند.

وی افزود: حالا اعتراض ها بر این است که این نمایندگان حتی در مجلس حضور هم نمی یابند و فقط از بیت المال ملت سود می برند و عیش و نوش می کنند و به سفرهای خارجی می روند. حالا سرو صدای مردم در آمده است که چرا باز هم این پارلمان با همکاری رییس جمهور، دوباره بر سرشان تحمیل شده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نمایندگان
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   مردمیکه ابراهمی را وکیل خود گرفت و وکیل که او را ریس مجلس ساخت همه در یک کشتی روان اند. جیم خرچ روز مره فرندان ابراهیمی از جیب کسانی پرداخت میشود که بواسطه او به کار گماشته شده اند
بدخشانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است