ولسوالی زیباک از وجود طالبان پاکسازی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۰    ۱۳۹۶/۲/۲۳ کد خبر: 133020 منبع: پرینت

ولسوالی زیباک ولایت بدخشان از وجود طالبان پاکسازی شد.

جاوید سلیم، سخنگوی نیروهای ویژه ارتش می گوید که ولسوالی زیباک بدخشان پیش از چاشت روز جمعه (22ثور) در نتیجه عملیات های مشترک نیروهای امنیتی از وجود طالبان پاکسازی شده است و این نیروها در حال حاضر در مرکز این ولسوالی مستقر هستند.

مسوولان در فرقه 20 پامیر در شمال کشور می گویند که نیروهای امنیتی در حال آمادگی برای پیشروی به سمت ولسوالی های یمگان و وردوج هستند.

نزدیک به دو هفته پیش این ولسوالی از اختیار نیروهای امنیتی خارج شده بود و تا هنوز تلفات ناشی از سقوط این ولسوالی روشن نیست.

گفتنی است که ولسوالی های یمگان و وردوج ولایت بدخشان نیز ماه ها است در اختیار طالبان قرار دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بدخشان
نظرات بینندگان:

>>>   آیا کدام کسی است که واقعیت ها را بگوید که با سقوط دو هفته یی زیباک بدخشان مخالفین به چه تعداد وسایط، مهمات ودیگر وسایل ضروری را با خود برده اند، مسؤولین و سخنگویان گفتند که ولسوالی دوباره گرفته شد اما گفته میتوانند که به کدام رقمی که تسلیم کرده بودند همانطور همه چیز برجا است یا خیر. و یا هم فقط چهاردیواری ولسوالی، قوماندانی و دیگر جاهای دولتی مانده است و از دیگر امکانات و وسایل ولسوالی، قوماندانی و دفاتر دیگر ادارات چیزی نیست و همه را مخالفین با خود برده اند. مهمتر آن وسایط نظامی و مهمات است که باز طور آزادانه در آن گشت و گذار میکنند و از همان مهمات دوباره بر نیروهای دولتی شلیک میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است