آمریکا داعش را از محاصره طالبان در ننگرهار نجات داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۶    ۱۳۹۶/۲/۲۴ کد خبر: 133082 منبع: پرینت

ظاهر قدیر نماینده مردم ننگرهار در نشست علنی مجلس اعلام کرد: شمار زیادی از عناصر داعش در منطقه «مسجد سفید» ولسوالی «چپرهار» در محاصره طالبان قرار گرفته بودند که نظامیان آمریکایی با استفاده از هواپیماهای جنگی به کمک آنها شتافتند و آنان را از این مهلکه نجات دادند.

وی افزود: با آغاز درگیری میان طالبان و داعش هواپیماهای آمریکایی و نیروی ویژه آنان در منطقه به پرواز درآمدند و طالبان را هدف حمله قرار دادند و داعشی‌های محاصره شده را نجات دادند.

ظاهر قدیر تاکید کرد که طالبان و گروه تکفیری داعش هر دو دشمن مردم افغانستان هستند اما آمریکا گرایش بیشتری به داعش دارد.

عضو مجلس پیش از این، پس از اقدام آمریکا در پرتاب بمب در ولایت ننگرهار گفته بود آمریکا در جهت فریب افکار عمومی و به دروغ گفته بود که در این حمله اعضای داعش کشته شدند بلکه این بمب را با هدف دسترسی به معادن با ارزش این منطقه پرتاب کرده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   هرکسی که فکر میکند امریکا دشمن طالب و یا داعش است< سخت در اشتباه است و هرکسی که فکر میکند طالب و داعش علیه امریکا میجنگند، سخت در اشتباه است!
امریکا طالب را از بدنۀ ....ن شکل داد تا از طریق آن پایش به افغانستان کشانده شود که شد! طالب اینک رنگ و بو باخته است و همچون....ین تاریخ انقضا اش رسیده است، حالا زمان آن است که این نیروی تروریستی باید شکل جدیدی بخود بگیرد و آن شکل جدید بهتر از داعش بوده نمیتواند، پس داعش بدون شک، شکل انکشاف یافتۀ طالب است که ریشۀ آن برمیگرددبه مجاهدین! شاید این امر به مزاق مجاهدین برابر نباشد و هرگز هم نپذیرند که داعش و طالب ریشه در میان مجاهدین دارد اما حقیقت همین است که گفته شد.
میهن زرغون

>>>   چرا ظاهر قدیر قبل از امضای قرارداد های امنیتی و سترادیژیک این سخنان را اطهار نمی کرد. حالا که افغانستان را
به آمریکا فروختند، این سخنان فایده ندارد.

>>>   بله سخنان اقای قدیر در مورده داعش کاملا حقیقت دارد . ما یک برنامه مهندسی شده و حملاتی را علیه داعش ساماندهی کردیم و هر بار که علیه گروهک تروریستی داعش می جنگیدیم و یا انان را اسیر می کردیم اشغالگران و اداره غلام کابل از طریق هوا به شدت مواضع مجاهدین امارت اسلامی را بمباران می کردند و نمی گذاشتند که طالبان داعشی ها را دستگیر و نابود سازند . من بار ها در این شبکه گفتم که داعش توسط امریکا و اداره قتل عام کش کابل حمایت می شود و هم چنین در مورده این رویداد من در بخش نظرات گفته بودم
یوسف زی

>>>   اين ظاهر قدير خوداش هم معاش خور و مزدور أمريكاست .

>>>   آغای زرغون درست میفرمایند صد فیصد همین است که فرمودند دل کس خوش میشود یا خفه واقعیت همین است قلندر شاه از کابل

>>>   وقت اینقدر میدانید چرا در کرسی های دولتی نشسته اید مردم را بسیچ چرا نمیسازید اصل شما دشمنان این مردم ووطن استین خوب میدانید اما عمل نمیکنید

>>>   طالبان، القاعده، داعش و تمام گروه های تروریستی در جهان اسلام پروژه جهانی آمریکا و اسرائیل است. آمریکا کشورهای اسلامی را به وسیله این گروه ها نا آرم کرده تا به مقاصد شوم خود برسد. یعنی آمریکا می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد. اشرف غنی هم دست نشانده آمریکا است و بر طبق نقشه آمریکا عمل می کند. ممکن نیست اشرف غنی برخلاف اهداف آمریکا قدم بردارد. به همین علت است که با طالبان و داعشیان جدی نمی جنگد بلکه گاهی شده و اردوی ملی را فدای طالبان و داعشیان کرده است. سرکوب کردن و بدنام کردن دوستم نیز در راستای همین هدف انجام گرفته است، زیرا دوستم بدون اجازه اشرف غنی با طالبان می جنگید و آنان را می کشت.

>>>   امریکا مالک دهشت افگنی در جهان است وی کمپنی های آدم کشی ترور دهشت و وحشت را زیر نام جهاد اسلامی می سازد و نمی گذارد دهشت افگنان در مقابل یکدیگر سقوط کنند تا آخرین هدف بدست آید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است