ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب نادیده گرفته شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۳    ۱۳۹۶/۲/۲۵ کد خبر: 133113 منبع: پرینت

خطاب به سران حکومت اعم از خورد وکلان شان!

ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب را نادیده گرفتید. طالب با کمیت 2 هزار نفر از مربوطات غور، سرپل، فاریاب و جوزجان به سرکردگی مولوی عطا والله والی سرپل، مولوی شفیق الله از غور، مولوی ظریف از فاریاب، قاری احمدی مسوول نظامی طالبان سرپل، حسن ارباب از سران اسبق جمعیت که فعلا طالب است از کوهستانات سرپل، ملا نادر از صیاد سرپل، ملا غضنفر از سرپل، ملا کریم از گرزیوان، مولوی عبدالباقی از قورچی، ملا مجتبی از بلچراغ که از 11 روز بدینسو تجمع تحرک نموده بالای پوسته های خیزش مردمی هر آن تعرض داشتند. عصرگاه هم از سه استقامت با حملات گسترده که نظیر آن در جنگ های چند سال اخیر دیده نشده است، حمله ور شدند.

پاسخ دولت در قبال این چیست؟ هر بار که به تمام سران دولت تماس گرفتیم وعده ای ده دقیقه ای فرستادن نیروی کمکی زمینی و هوایی را دادند. متاسفانه بزرگترین دروغ های که تا حال شنیدم در همین مدت 11 روز است.

صبغت الله سیلاب وکیل شورای ولایتی فاریاب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ولسوالی بلچراغ
فاریاب
نظرات بینندگان:

>>>   تمام نیرو های غلام امریکا در حالت دفاعی قرار گرفتند و در این جنگ رژیم دیکتاتور کابل هیچ شانسی نخواهد داشت . در ولایت فاریاب بین مجاهدین امارت اسلامی و اجیران داخلی در مناطق گورزاد ، و سرای قلعه در میان والسوالی های شیرین تگاب و جمعه بازار، در گیری شدید رخ داد در این عملیات که تا ساعت 9 شب دوام داشت، طی ان 4 تانک دشمن کاملا تخریب گردیده است و یک اربکی هم کشته شده است .
حبیب یوسف زی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است