مرتضوی برای چندمین بار به خبرنگاران توهین کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۵    ۱۳۹۶/۲/۲۶ کد خبر: 133159 منبع: پرینت

شاه‌حسین مرتضوی اینبار با بکار بردن کلمه "بی عقل" به حمید عظیمی خبرنگار صدای افغان (اوا) توهین کرد.

شماری از خبرنگاران مطرح کشور به برخورد توهین آمیز شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی رییس جمهور واکنش نشان داده و از برخورد مشابه او با سایر خبرنگاران شکایت کرده‌اند.

گفته می شود که تعدادی از خبرنگاران بدنبال شکایت از مرتضوی به نادر نادری، سفیر آزادی بیان و از نزدیکان رییس جمهور هستند.

شاه حسین مرتضوی قبلا نیز از عباراتی نظیر "کچالو فروش" و "به من مربوط نمی شود" را خطاب به خبرنگاران بکار برده بود.

این در حالی است که شاه حسین مرتضوی سرپرست دفتر سخنگوی رییس جمهور در صفحه فیسبوک اش نوشته است که او به خبرنگار خبرگزاری صدای افغان(آوا) توهین نکرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خبرنگاران
توهین
نظرات بینندگان:

>>>   مرتضوی میداند که فعلا در افغانستان هر پینه دوز و نداف مایک را ګرفته و خود را خبرنګار معرفی میکند. یګانه کسی که این. افراد لاوبالی راشناخنه است همین مرتضوی است.

>>>   اکثر نامه نگاران زهر پاشی میکنند افکار عامه را به تشویش میاندازند وبرای یاداران خارجی مانند ایران و پاکستان ویا باداران داخلی خود کار میکنند حکومت و کسانی که در دولت کار میکنند باید با انها مصاحبه نکنند اقای غنی گفته بود که نامه نگران باد ایلا میکنند چون واقعیت ها را نمی گویند و طرفداری غیر مستقیم از طالبان میکنند مانند تلوزیون طلوع و1 و اریانای افغانستان و اینه و نگاه وغیره وغیره
بصیر نظری

>>>   متل بود كه هزاره را راه دادي بوي دامادي از او بر خيزد، كم أصل با لباس غربي و نكتائي أصل نخواهد شد، اين خبر نگاران هم مردي ندارند، لاأقل مانند عراقي ها يك بوت را نثار روي گردش نمايند، تا بداند كه ديموكراسي چيست، و آزادي بيان با عث كشيدن تنبان ميشود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است