متوجه سوراخ های خیرخانه هم باشید (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۶/۲/۲۷ کد خبر: 133207 منبع: پرینت

باشنده های خيرخانه به كل كشور می انديشند اما متوجه سوراخ های خيرخانه نيستند.

بگونه مثال امرالله صالح رييس روند سبز، دشت برچی را دشت معرفت نامگذاری می كند؛ ولی يک روز برای سرک های خامه خير خانه حتی در فيسبوک اش چيزی ننوشته است.

يونس قانونی در تمام سخنرانی هايش به بازسازی كل كشور تاكيد می كند؛ ولی برای قير ريزی سرک های خيرخانه نه در دوره رياست پارلمان، نه در دوره معاونيت رياست جمهوری و حتی در دوره عضويت اش در شورای حراست و ثبات كاری نكرده است.

حوزه نفوذی داكتر عبدالله و صلاح الدين ربانی نيز خيرخانه است اما اينها مانند ديگران نيز به خير خانه نمی انديشند تا متهم به قوم گرايی نشوند.

احمد ضيا مسعود يک روز نماينده فوق العاده رييس جمهور می شود، روز ديگر شورای جهاد و مقاومت می سازد اما از سرک های خيرخانه چشم پوشی می كند، راستی احتمال دارد در اداره موقت به آن بپردازد.

در برنامه اجندای ملی احمد ولی مسعود سوراخ های خيرخانه اصلا جای ندارد، نمی دانم در برنامه فدرال لطيف پدرام به آن پرداخته شده است و يا نه؟ اديب فهيم شايد در پيوند به سرک های خيرخانه موقف بی طرفانه داشته باشد، ضرار احمد مقبل احتمال دارد، با كرزی در اينباره مشورت كند.

سوراخ های خيرخانه در مذاكرات استاد عطا با رييس جمهور غنی هم مانند تغيير نظام و شناسنامه های برقی به يقيين كه جای ندارد. مدنی های خيرخانه يک روز جنبش دفاع از قانون می سازند و روز ديگر جنبش گذار، سوراخ های خيرخانه را ناديده می گيرند.

سرک های سوراخ خيرخانه هنوز در چارچوب غنی گنجانيده نشده و شايد تا آخر عمر غنی، اين چهارچوپ شكل نگيرد. نهضت شكم زودتر كجا را محكم بگيرد، مجبور بگويم زنده باد شهردار، مرگ به انكشاف متوازن!


افغانستان کابل خیرخانه

افغانستان کابل خیرخانه



قاسانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کابل
خیرخانه
نظرات بینندگان:

>>>   اینها که شما ازان نام برده اید همهشان دوذد ورهزن اند بی طرف

>>>   آن حرف هاتی بی معنی وپوچ است آنها صرف به فکر شخصی خود هستند

>>>   خودتان در غم خود باشيد، بزور بازوي خود خيرخانه را إعمار نمائيد.

>>>   نظر شما بدنبوده ولی من هم چیزی علاوه میکنم
- افرادیرا که نام گرفتید در حقیقت متوجه هیچ سوراخ نشده بدون از سوراخ جیب خود. هر یک بنوبه خویش ...وطنفروش و مردم فروشند. باوجودیکه کلمات رکیک را در حق شان استفاده کردم ولی به نظرم بیشتر ازینرا مستحق اند.
- دولت و اراکین دولت در خواب غفلت فرو رفته و در کشتن و در بدری کشور منافع اوشان نهفته.
- اگر این دو نتوانند کاری بکنند، پس مسوولیت با مالکان این منازل بلند و برج ایفل است که حد اقل 2% مصارف و مفاد خویشرا درین عرصه بپردازند و مصرف نمایند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است