کاهش نرخ رضایت عمومی از دونالد ترامپ
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۳    ۱۳۹۶/۲/۳۱ کد خبر: 133371 منبع: پرینت

میزان رضایت عمومی از عملکرد رییس جمهوری آمریکا به پایین ترین سطح خود از زمان راهیابی وی به کاخ سفید رسیده است.

نتایج یک نظرسنجی انجام شده توسط رویترز/ موسسه ایپسوس نشان می دهد که میزان رضایت عمومی از عملکرد دونالد ترامپ به پایین ترین سطح خود از زمان مراسم تحلیف وی (بیستم ژانویه 2017) رسیده است.

گفتنی است که این کاهش چشمگیر در میزان رضایت عمومی پس از طرح اتهاماتی علیه ترامپ مبنی بر اِهمال وی در حفظ اطلاعات محرمانه و مداخله در روند تحقیقات «اِف بی آی» روی داده است.

در این نظرسنجی که نتایج آن روز جمعه (19 می) انتشار یافت، 38 درصد از پاسخ دهندگان از عملکرد ترامپ ابراز رضایت کرده و در مقابل، 56 درصد نارضایتی خود را اعلام نمودند. 6 درصد از پاسخ دهندگان نیز گفتند که در این باره «احساساتی متناقض» دارند.

طبق نتایج تازه ترین نظرسنجی، 23 درصد از جمهوریخواهان از عملکرد ترامپ ابراز نارضایتی کردند که این رقم در نظرسنجی مشابهی در هفته گذشته، 16 درصد بوده است.

کاهش حمایت ها از ترامپ در میان اعضای حزب جمهوریخواه ظاهرا یکی از دلایل اصلی سقوط میزان کلی رضایت عمومی از ترامپ به پایین ترین سطح خود است.

گفتنی است که نظرسنجی رویترز/ ایپسوس به طور اینترنتی و به زبان انگلیسی در سراسر آمریکا انجام شد و در آن 1971 متقاضی بزرگسال از جمله 721 جمهوریخواه و 795 دمکرات شرکت کردند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دونالد ترامپ
نظر سنجی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است