علیزایی: امضای والی هرات بی ارزش است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۰    ۱۳۹۶/۲/۳۱ کد خبر: 133406 منبع: پرینت

قومگرایی و موجودیت یک قوم خاص در اطراف والی در اداره محلی ولایت بسیار نگران کننده است.

کامران علیزایی رییس شورای ولایتی هرات، در یک نشست خبری می گوید که والی هرات، حلقه ای از قوم خاص را در اطراف خود جمع کرده و بخاطر منافع شخصی شان، مردم را به جان هم می اندازند.

علیزایی گفته است که در بیشتر ولسوالی های هرات جنگ جریان دارد، تنها در مرکز ولسوالی ها امنیت نسبی وجو دارد و مردم تا صد متری اطراف ولسوالی ها نمی توانند بروند و بدلیل نبود حاکمیت دولت در ولسوالی ها مردم شکایات خود را با طالبان مطرح می کنند.

رییس شورای ولایتی هرات با ابراز این مطلب که حتی در برخی از ادارات امضای والی هیچ ارزشی ندارد می افزاید که وقتی که امضای نماینده رییس جمهور در هرات ارزش نداشته باشد، همه چیز واضح است.

این درحالی است که محمد آصف رحیمی، والی هرات این اظهارات را رد می کند و اضافه می کند که تمام امور هرات بر بنیاد قانون در جریان است.

این انتقادات از سوی رییس شورای ولایتی هرات در حالی بیان می شود که این مقام هرات، چند روز قبل در دومین دادگاه علنی اش به اتهام سوء استفاده از صلاحیت های وظیفوی به 8 ماه حبس تنفیذی محکوم شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
علیزایی
والی هرات
نظرات بینندگان:

>>>   هراتیان چه بی غیرتانی اند!!!؟؟؟
در کلیه نفوس میلیونی هرات از ملیت تاجیک، رییس شورای ولایتی آنان یک پشتون قبیله ای متعصب و اوباش.
چه شرمگنانه می نماید برای مردم شریف و مظلوم هرات.
پس کجاست افتخارات و مباهات هراتیان؟
گل نویس

>>>   آقای گل نویس بسیار عالی فرمودید.
من فکر میکنم که این همه بی بند و باری های هرات کارمایه ی کسی است که سالها در هرات کار کرده است و اورا به نام امیر هرات می شناختن. چونانیکه کارمایه ی این خدایان زر و زور در بدخشان و پروان بغلان و... نیز هویدا شده است( مراکز تروریستی و تروریست پروری). همه سراسر مدرسه های استخباراتی- مذهبی که امروز حز تحریر می سازند و فردا هرآن همه را به داعشی تبدیل می کنند.
این همه درد مان از دست برادران اخوان تاجیک، هزاره است. غرب همه ی ایشان را با پول و مدارک بدنام کننده عقیم و خفه کرده است. ارتجاع سیاه منطقوی در تبانی با حاکمیت فاشیستی قبیلوی در سر سینه های مان قرار گرفته اند. ازین رهبران پلید مان صدایی بر نمی آید.
بااحترام
برادر کوچک گل نویس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است