ناتوی اسلامیِ تروریست پروران
طالبانی که قوانین وهابیت آل سعود تمام ایدیولوژی آنان است و بر مردم تحمیل کرده اند همچنان با دیدن بی بندوباری های پدر خوانده با سخاوت خود موضع ستایش و سکوت دارند؟ پس آنهمه ادعاهای اسلامگری افراطی چه می شود؟ 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۳۷    ۱۳۹۶/۳/۱ کد خبر: 133478 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، حضور دونالد ترامپ در اجلاس رهبران کشورهای اسلامی اگرچه وصله ای ناجور بود اما بار دیگر به جهان اسلام نشان داد، سلاحی که به سوی یکدیگر نشانه گرفته و منطقه را به نابودی کشانده اند، سراسر منفعت برای امریکا و غرب است که همواره از اتحاد اسلام در هراس بوده و هستند.

در این نشست یک سند فروش تسلیحاتی توسط امریکا به ارزش یکصد و ده میلیارد دالر با عربستان سعودی به امضا رسید، سلاح هایی که در کشورهای ضعیف اسلامی به دست افراط گرایان، مردم بی دفاع را هدف قرار می دهد و بازیگران منطقه ای و جهان با جنگ به اهداف خود می رسند.

عربستان سرچشمه و تمویل کننده افراطی ها و تروریستان است، گروه داعش در سوریه، عراق و اکنون افغانستان از سوی این کشور حمایت می شود، کشوری که با تفرقه مذهبی و وهابیت سعی دارد کل منطقه را به نابودی کشاند.

اینکه عربستان یکی از قدرتمندترین کشورهای اسلامی، نفوذ بالایی در منطقه دارد و متحد استراتژیک امریکا نیز می باشد، شکی نیست اما پول های نفتی که صرف برافروختن آتش جنگ و بقای تروریستان می شود خود خطری بزرگ برای جهان و بخصوص کشورهای اسلامی است.

عربستان با سرازیر کردن پول و نیروهای افراط گر به پاکستان، نبض تروریستان در افغانستان را در دست دارد و با پروژه های مذهبی در کشور، وهابیت را گسترش می دهد اما چرا امریکا همچنان در پی گسترش همکاری با این کشور تروریست پرور است؟ پول می باشد و پول و منفعت!

تشکیل کنفرانس مبارزه علیه تروریسم با سرکردگی ریاض به خودی خود به سخره گرفتن دیگر کشورها می باشد چه برسد به تعیین راحیل شریف، فرمانده پیشین ارتش پاکستان به سمت فرماندهی ناتوی اسلامی.

مقامی که نه تنها کشور وی بزرگترین حامی تروریسم منطقه بلکه خود یک سر کشتار مردم و ویرانی افغانستان است و حال این ناتوی اسلامی با دو قدرت بزرگ تروریست پرور به کدام سو می رود؟ به طور قطع نه عربستان و پاکستان و نه امریکای حامی آنان خواستی جز جنگ در این خاورمیانه پرآشوب ندارند.

نکته دیگر این نشست، سخنان ترکی بن سعود، قایم مقام وزارت امور خارجه عربستان می باشد که با تاکید از خطر تروریسم و تروریست ها در کشورها می گوید و خواهان مقابله با آن از طریق مبارزه با " تفکرات افراطی" است تا جامعه در برابر اندیشه تندرو ایمن شود! هرچند تمامی شرکت کنندگان در این نشست می دانند که چه کشوری جریان تروریسم را به دست دارد و پول های نفت تضمین کننده بقای افراط گرایان است اما سکوت این سران نشان می دهد که همه تهی از اراده در مبارزه با ترویسم و تروریسم پروران می باشد.

و آنگاه که ترامپ از لزوم اتحاد بر ضد تروریسم می گوید باید یادآور شد که امریکا خود بازیگردان جریان های تروریستی است که توسط متحد ثروتمند و خریدار بزرگ تسلحات نظامی اش تمویل و روانه کشورهای منطقه می شود تا رقیبان خود را مجبور به عقب نشینی کند.

گسترش نفرت، خشونت و افراط گری مذهبی شاید در کوتاه مدت برای عربستان، سراسر منفعت و رقیب کشی باشد اما در دراز مدت با همه گیرشدن آن نه تنها متحدان منطقه ای و کشورهای اسلامی خود را از دست داده و وابسته قدرت های بزرگ جهان می شود بلکه غرب تنها پیروز میدان خواهد بود.

از سوی دیگر طالبان که به عنوان یک پدرخوانده با سخاوت به عربستان می نگرند اینک ببینند متوسل به کدام قدرت مذهبی شده اند که به دست آل سعود اداره می شود، همان مقام های که سخت ترین قوانین را با نام اسلام بر مردم خود وضع می کنند و بر همین اساس گروه های افراط گری چون طالبان را بنا کرده اند، خود مرکز بی بند باری و عیش و نوشی هستند که برای هر مسلمان دیگر حرام می دانند.

طالبانی که قوانین وهابیت ال سعود را بر مردم تحمیل کرده اند و تمام ایدیولوژی آنان است و حال در مقابل پدرخوانده های خود همچنان موضع ستایش دارند و سکوت می کنند؟ پس آن همه ادعای مذهبی و اسلامگری های افراطی چه می شود!

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سعودی
ترامپ
نظرات بینندگان:

>>>   مجموعا 380 ملیارد دالر با امریکا قرارداد امضا کردند> اعراب ترورست برای ما میگویند با کفار دوستی نکنید اما خود شان بدون اجازه امریکا وانگلیس نان نمیخورند
ر

>>>   همه این پولهای باد اور ده نفت است ورنه این اعراب تنبل ونفس پرست بجز غارتگری دزدی راهزنی هیچ هنری ندارند

>>>   اعراب ترورست تنبل وتن پرور برای جهان بشریت هیچ سودی ندارند به جز زیان

>>>   جوانان میهن بیدار شوید!
«برجستگی» های اندام آریانا سعید در یک کنسرت در «پاریس» می تواند ستون دین یکتعداد «جوانان» پاک دل و ساده اندیش ما را به لرزه در آورد؛
اما همان برجستگی های اندام ایوانکا ترمپ در «سرزمین مقدس» مسلمانان نه تنها ستون دین هیچ «پیشوای مسلمانی» را نمی لرزاند، بلکه مستوجب اهدای چک یکصد ملیون دالری از طرف «خادم الحرمین شریفین» به آن بانو می شود…
فاعتبرو یا اولی الابصار!

>>>   وای بر مردمان مسلمان که چنین رهبرانی دارند تمامی آنان اینقدر بی عزت و بی غیرت می باشند که ترامپ در مقابل آنان هر چه خواست گفت و هیچکس جرات دم زدن پیدا ننمود . باید از شر امریکا و دولتمردان بی لیاقت و خائن مسلمان فقط به خدا پناه برد . عایشه از ایران

>>>   استقبال گرم مزدوران از باداریشان بخاطر تصمیم گیری کفار غرض کشتار مسلمانان واشغال سرزمین های اسلامی درجای مقدس وعطای مدال توسط خاندان ال سعود غلام پیشنه استعمارگران برای فرعون ثانی .
احمد

>>>   چنین اشخاص فتوا جهاد رامدهند وتروریزرا تمویل مینمایند {کفراگرازکعبه خیزد کجاباندمسلمانی}
ص ض

>>>   خادمین حرمین شریفین نهایت چاچلوسی را به کسی شدیداً درمخالفت با جنهان اسلام قراردارند ، ارزانی داشت.

>>>   سعودی ها با این عمل خود نه تنهانفرت و انزجار مسلمانان را بلکه حتی نفرت امریکایی های آزادی خواه، دور اندیش و انسان دوست را که واقعاٌ ضد تروریزم اند و در نتیجه عمل تروریستی سال ۲۰۰۱ وهابی ها در نیویارک اسیب دیده و در حدود ۳۰۰۰ اعضای فامیل خود را از دست داده اند بر انگیختند.

>>>   تنها عربها نیستند که از کفار استقبال میکنند مگر فراموش کردید که رهبران جهادی افغانستان که داد از جهاد 40 سال میزدند همچو ربانی با همه گروه شروفساد به آمدن امریکا به افغانستان چی کارها نبود که نکردند و آمدن امریکا را لبیک گفتند اگر با یک انگشت اشاره بسوی دیگران است چهار انگشت دیگر بسوی خودت است اول خود را اصلاح کن باز اشاره بسوی دیگران.فهیم از کارته نو کابل

>>>   اگر شما بدبخت ها دربین خود جور شوید هیچ قدرت جهان نمیتواند تروریست در مملکت شما روان کند انها میدانند شما
سه چیز در شان شما نیست
1- احساس وطن
2- تعبیض نشاد
3- در مقابل پول برادر خود را میکشید
این حرف ها را هیچ وقت نذنین ونه بگوید ناتوی اسلام تروریست پروران بگوید فقد اگر مسلمان استین اتفاق پیدا کنید این حرف ها را نوشته نکنید از خداوند اتفاق بخواهید در سه دهه نوشتین جای را نگرفت فقد مسلمان واقیع شوید و مملکت خود را نگاه دارید از این نوشته های بیجا خود داری نماید تمام سران باید با هم اتفاق نمای باز این وطن جور میشود در غیران هیچ کفر از شما استفاده میکند

>>>   بهرحالت همان کپار صد مرتبه بهتر از پاکستان هستند

>>>   هر وقت پشتون وتاجک وغیره را ازبین بردین ودیگر از جکیتار معسود ربانی سیاف وغیره نام نبردین واتفاق کردین این وطن جور میشود در غیر ان نی

>>>   بیانیه دونالد ترامپ در جلسه کشور های اسلامی در ریاض، به آن میماند که یک ملا در مسجد در روز رمضان راجع به رمضان چنین تبلیغ کند
دیشب هنگام افطار، خدا خیر بدهد مقتدی ها را، نام خدا آنقدر پلو و چلو و قورمه و سبزی برای افطاری آورده بودند ، که آنقدر نام خدا نان خوردیم که حاجت به سحر خیزی نشد و بعدأ چنین ادامه دهد:
برادران اسلام!
روزه یکی از ارکان پنج گانه اسلام است. ما بخاطر این روزه میگیریم که خداوند بالای ما فرض گردانیده است، تا از حال دل گرسنگان با خبر شویم و به آنها کمک کنیم.
حالا میبینیم که دونالد ترامپ در بیانیه اش چه گفت؟
ما امروز با کشور عربستان یک قرار داد چند صد ملیارد دالری فروش اسلحه امضأ کردیم که تا بحال در تاریخ امریکا قرار دادی به این بزرگی را کسی ندیده است. این یک دست آورد بزرگی برای امریکا و شرکت های امریکایی است که میلیون ها شغل را در امریکا ایجاد میکند.
حالا میاییم سر مبارزه با تروریزم:
شما باید خود تان علیه تروریزم مبارزه کنید. آنها را از مین خود دور کنید. دولت امریکا برای شما هیچ کاری کرده نمیتواند. شما باید خود تات آنها را از مساجد و دیگر جاهای کشور هایتان دور کنید.

>>>   انتقاد از رهبران فاسد عربستان به معنای تطهیر رهبران....خود مان نیست برادر||
اگر رهبران ما فاسد نبود و به جزء شکم و زیر شکم خود اندکی فکر دیگری هم داشته، کشور و مردم ما این قدر بیچاره نمی شدند، گندی رهبران ما آنقدر زیاد است که به گفتنش نمی ارزد.
اما رهبران عربستان| فقد این را بگویم که تمام فتنه ها زیر سر همین ابوجهل ها و ابولهب هاست.
تبت یدا ابولهب و تب|||||||
محمد

>>>   درشرایط فعلی افغانستان سخت نیازبه یک انقلاب مردمی دارد تا....ن ملت رابه جزای عمالشان برسانند
اماچرااین اتفاق رخ نمیدهد جمهوری ظاهرشاهی سرنگون شدچون میگفتند بی عدالتی بودحکومت سردارمحمد داودرا سرنگون کردندکه ظالم بود حکومت
های بعدی هم بخاطر ظلم وستم سرنگون شدند اما چرا درمقابل حومت مستبد وظالم که خون همه مردم را تدریجی میخورد وهمه رابطرف نابودی کامل میکشاند همگی خاموش ونشسته ونابودی خودرانظاره
میکنندبایدبخاطرنجات اولادهای خودهم که شده کمی همت کنیم ودست بدست هم بدهیم وازشر رهبران ظالم پشتون تاجک وهزاره وازبک همه اقوام خودراخلاص کنیم.

>>>   این چلتـــار ها از پشم شـــتــــر است یا از پوست سوسمـــــار؟

>>>   به سومی :
چــقــــدر جوانی سست ایمان باشد که به دیدن ساختمان فـزیکی بدن مخلوق خدا ستون دینش وازگون گردد
مشو حافظ زکید زلفش ایمن
که دل برو کنون در بند دین است

>>>   ترامپ را رقص شمشیر نمایش دادند باید یک شتر سواری هم برایش مهیا میکردند

>>>   خادمین امریکین انگلیسین تن پرور مفسد فی الارض تمام مردم عربستان گزدوران وبرده های شخصی خانواده شیخ های طلاپرست هستند

>>>   عبدالله عبدالله عبدالله نتوانست مزد جهاد مجاهدین را از غ بگــــیرد استاد عطا مجبور شد وارد میدان شود!!! حالا چی زمانی دست آورد هایش را اعلان وجشن میگیرند ؟؟؟؟

>>>   درافغانستان تاقوم پشتون آدم نشود اصلا امنیت نخواهد شد اینها هستند که ...

>>>   آل سعود حامی افراط و ترور و تعصب است عربستان مرکز ایدولوجیک تروریستان و القاعد و داعش است تا سعودی باشد ترور و انتحار و داعش و طالب و القاعده قوی میشود

>>>   ترامپ مراسم ماه رمضان را درقصر سفید لغو کرد "
ریاض جواب رقص ، پایکوبی و مهمان نوازی خویشرا گرفت....
ترامپ وتیلرسون با امضای قرارداد تسلحیاتی ملیارد دالری باهمتای سعودی خویش وهنوزبه قصر سفید نارسیده ؛ معلوم گردیده که وزیر خارجه امریکا بادرخواستی میزبانی و مراسم ضیافت افطار وعید را درقصر سفید که اضافتر از20 سال به این طرف دایر میگردید مخالفت نموده وآنرا لغو نمود واین سنت را شکستاند. گرچه برگزاری این چنین مراسم از ابتدا بین خاندان سعودی ودولت آن وقت امریکا یکنوع فریبکاری بود وخاک زدن به چشم مسلمان ها بود. معلوم میگردد که این رقصیدن وپای کوبیدن ها انهم باشمشیر کار ساز نبود ، دقیقا هر آنچه که جعل وفریبکاری باشد روزی افشآ میگردد. منبع - ریانوستی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است