اعلان همسریابی پادشاه عربستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۲    ۱۳۹۶/۳/۱ کد خبر: 133479 منبع: پرینت

از آنجاییکه همسریابی از طریق فیسبوک در کشور ما در سطح چند مورد عملی شده است؛ پادشاه عربستان نیز علاقمند شده تا از این طریق یک عیال مناسب حال اندام مبارکش پیدا کند به همین خاطر مشخصات خودش را ارسال نموده است که ما هم لطف می کنیم و آن را در خدمت ملت همیشه در صحنه قرار می دهیم:

● شهرت:
○ نام و تخلص: سطان بن سلطان بن سلطان مشهور به پادشاه عربستان

○ سن: توسط داروهای تقویت کننده ۲۰ ساله و بدون آن 85 ساله

○ درجه تحصیل: این موضوع به شما ارتباط ندارد

○ شغل: تجارت نفت، اسلحه و اداره کردن زایران خانۀ خدا و جذب پول از آنها.

○ قد: شما به قد من چکار دارید؛ نمی خواهم افشا کنم اما نیم سانتی از دونالد ترامپ قد بلندترم.

○ وزن: فقط شکمم صد کیلو است، چهل کیلو چربی، و چند کلیو محبت و عشق

○ سوابق همسریابی: فعلا یک حرمسرا دارم با دهها نوع زن از مناطق مختلف در سایزها و رنگ های گوناگون.

○ میزان درآمد: میلیاردها دالر

○ ویژگی ها/عادات: برای من زن مانند قابلی پلو ازبیکی است، به مقدار لازم نصوار گنگسکی اندراب را کپه می کنم، از اوضاع جهان خبر دارم طور مثال می دانم که در افغانستان میرمفتون چه می کند و یا گلزمان خواننده وطنی افغانستان است نه جنرال چند ستاره ارتش، از کسی که خوشم نیاید با شمشیر گردنش را می زنم اما با جیب برهای افغانستان در طول دورۀ حج کاری ندارم چون می دانم در سطح جهان بی حیثیت می شوم.

○ علاقمندی ها: به امریکا علاقه دارم، دلم می خواهد هیفا وهبی را با جنیفر لوپز مالچه کنم، دوست دارم زنی داشته باشم؛ علاقه دارم یکبار با نانسی عجرم به کره مریخ بروم و آنجا برای مدتی مصروف باشم. جدیدا به آهنگ های آریانا سعید علاقمند شدم مخصوصا آهنگ شاکوکو جان و کوه نوردی و گودی پران بازی بالای تپه مرنجان کابل را هم دوست دارم.

○ برنامه های آینده: داشتن یک لشکر پسر، می خواهم قدرتمند باشم، ماستری ام را بخش شناخت چایخانه از پوهنتون لغمان یونورسیتی می خواهم کسب کنم؛
میزان نفرت: از ایرانی ها بدم می آید، ایییق... می خواهم زیر موتر تکه تکه شوند؛ روس ها هم بدم می آید، نمی دانم به سوریه چکار دارند، از کوریای شمالی با آن بچۀ فلمش خوشم نمی آید؛ اگر زن بگیرم از این سه جا خو اصلا نمی گیرم. حیف شیرآغا که ناتاشای روسی را از آنجا گرفت.

● معیار های خانم مطلوب:
○ درجه تحصیل: اول دکترای ادیان را داشته باشد، بعد بیاید بی دین شود و در نهایت بیسواد شود و ترجیحا تلاش کند که هیچ چیزی را غیر از من نمی فهمد و نمی شناسد. همچنان مشخص باشد زن باشد، چاق یا لاغر، با وزن یا بی وزن، مقبول یا بدرنگ هیچ فرقی نمی کند.

○ سن: 10 الی 180 ساله

○ قد و وزن: باربی و وزن پر طاووس اگر نبود یک بیلر گوشت و چربی هم باشد فرقی نمیکند؛ ما به نعمات خداوند شاکر هستیم.

○ صورت: ترجیحا چهره امریکایی داشته باشد مثل دختر دونالد ترامپ و وزن و قد و قواره هم مثل دختر دونالد ترامپ باشد

○ ویژگی های دیگر:
- مرا باید دوست داشته باشد
- غیر از من فقط من را دوست داشته باشد
- نیازی به کار کردن ندارد؛ فقط بیاید بغل من بنشیند و به من فکر کند و بعد از فکر کردن دوباره به من فکر کند؛ - روزانه چند بار روسیه و چین و ایران را لعنت کند و در صورت امکان به رکویست های فیسبوکی آنان جواب رد بدهد. به آنها مسج هم نکند که گناه دارد به کلاهک های هسته ای آنان هم توجهی نکند که آنها بد هستند؛ چیزی نگویند ما با اسراییلی ها و امریکایی ها که خدا حفظ شان کند پاسخ دندان شکن به همه این جنتلمن ها می دهیم.
- مسلمان باشد یا نباشد مهم نیست فقط از جنس اناثیه در کرۀ زمین باشد.
- باز هم ترجیحا دختر بزرگ ترامپ باشد

از علاقمندانی که می خواهند زن من شوند چند عکس برهنۀ شان را به مسج فیسبوک ریاست امور پیدا کردن زن در کاخ پادشاهی عربستان ارسال کنند. در صورتی که در مورد من سوالی پیدا می شود پیام بدهند.
مراحل بعدی برنامه به شمول معرفی مستقیم و ملاقات و مذاکرات لازم از طریف واتس آپ و وایبر از طریق ننۀ قریش تنظیم خواهد شد.

نکته: اطلاعات مربوط به دختران مردم در صورت عدم موافقت به نیویارک تایمز و سی ان ان و بی بی سی داده خواهد شد و کلیپی از آنان در یوتیوب قرار داده می شود. الی توافق کامل نهایی و صحبت با لندن، اسراییل و پاپ اعظم، مراحل پروسه کاملا محرمانه طی خواهد شد. به جان رییس جمهور تانزانیا که راست می گویم و قصد دختر بازی در فضای فیسبوک هم ندارم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
سعودی
نظرات بینندگان:

>>>   اقاي ثاقب باورركن هر كاري كردم مر خنده نگرفت بخيال مه شوخي بي مزه انتخاب كردياميد واروم كه بنده را عفو نمايد .لالا هراتي

>>>   نوت : با کفار دوستی نکند

>>>   بلی طنز خنده داری بود ، خودش جزو کفار ....است

>>>   ناحق وقت ات ضایع کردی چندان چیزی نبود

>>>   شوقی وعشقی پیری سخت است بیادر به تو چی
هههههههههههههههههههههههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است