حکومت و حلقاتی در ارگ در ناامنی شمال دست دارند
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۱۳    ۱۳۹۶/۳/۳ کد خبر: 133570 منبع: پرینت

در چندین مورد وقتی که در قندوز طالبان و مخالفان دولت ضعیف شدند همین رییس جمهور بود که سالنگی و مراد علی مراد را دوباره برگشت داد و از ادامه کار مبارزه شان جلوگیری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، احمدشاه رمضان، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «خط کابل» گفت: گمان می رود که نه تنها رییس جمهور در تمویل داعش و طالبان سمت شمال نقش دارند بلکه حلقات بالایی که در ارگ هستند دست دارند. این دولت نیم بندی که سه سال آن گذشته است، می خواهیم به خوبی بگذرد ما نمی خواهیم که دولت را سرنگون کنیم، اگر ما را دولت خیلی مجبور ساخت، خود وارد اقدام می شویم، گمان نمی کنم که طالبان در شمال افغانستان پنج روز بیشتر دوام کند.

وی افزود: در چندین مورد وقتی که در قندوز طالبان و مخالفان دولت ضعیف شدند همین رییس جمهور بود که سالنگی و مراد علی مراد را دوباره برگشت داد. چندین موردی که در شمال عملیاتی که صورت گرفته، وقتی که طالبان نابود می شوند، از بین می روند، یا از طریق شورای امنیت، یا رییس جمهور پیام آمده است که صبر کنید که ما یک ترتیب پلان امنیتی را بدهیم. یعنی درست در هنگامی که طالبان در حال نابود شدن هستند، اینها می گویند که صبر کنید. مگر در یک قندوز چقدر طالبان داریم که پیوسته در مقابل آنها صبر کنیم؟در مقابل چقدر نیروهای امنیتی داریم؟ چقدر خیزش های مردمی داریم. بی گمان ما قدرت این را داریم که در مقابل همه این دشمنان پیروز شویم اما کاملا مشخص است که از سوی دولت این اجازه را نداریم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناامنی شمال
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   جناب بشردوست حقيقت راكفته ايد.
اين حكومت اب را خت ميكند تا ماهى بگيرد.
اگر وضع چنين نباشد از كجا اين قاچاقبر ها پول بدست بياورند.
كار پودر كار سنگها كار قاچاقبر ى انسان كار فروش اجزاى بدن انسان
كار فروش اسلحه وتمام خيانت ها از دست همين گروپ ارگى وكاسه ليسانش
است. همه بى تذكره ها را به شمال مياورند تا جنگ را شعله ور نگاه كنند.
ح ع

>>>   جناب وکیل تازه فهمیده که اشرف غنی پدر طالب و داعش است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است