پولیس میدان هوایی بامیان تحت نظارت قرار گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۶/۳/۴ کد خبر: 133602 منبع: پرینت

فرمانده پولیس میدان هوایی بامیان تحت نظارت قرار گرفت.

دفتر والی ولایت بامیان با ارسال خبرنامه ای به رسانه‌ها گفته است که فرمانده پولیس میدان هوایی بامیان همراه با 7 افسر دیگر این ولایت در پیوند به ممانعت از فرود یک هواپیمای مسافربری کام‌ایر تحت نظارت قرار گرفته‌ اند.

در خبرنامه آمده‌است که در میان افرادی که تحت نظارت قرار گرفته‌اند، فرمانده پولیس حوزه‌هایی اول و ششم مرکز بامیان نیز شامل هستند.

عبدالرحمان شهیدانی، عضو مجلس نمایندگان روز سه شنبه پس از آنکه پرواز کابل_امیان را از دست داد، به هواداران اش در ولایت بامیان تماس گرفت تا به هواپیمای شرکت کام ایر که مسوول انتقال مسافران از کابل به بامیان بوده اجازه نشست ندهند تا این هواپیما برگردد و با وی به بامیان نشست کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بامیان
هواپیمای مسافربری
نظرات بینندگان:

>>>   حیف باشد بر این عقل و منطق پولیس هم وظیفه هم نام و هم نشان خود را بخاطر هوس و بدمعاشی و قانون شکنی دیگران از دست میدهد، لازم بود پولیس اجازه نمیداد تا چنین کاری شود.ازین قلدری و بد معاشی نماینده گان خسته شدیم.

>>>   هوادارانش را هوا بتین تا بترقند.

>>>   به ای وطن چی خرتو خری است یک نفر طیاره که حامل چندین نفر مسافر است اجازه نشست نمی دهد بخدا به ای قسم حکومت داری گذاره نمیشود خدا خانه ای زورگویان را خراب کند آمین

>>>   پولیس نه بلکه جنایت کار بزرگ یعنی پسر ناجایز پارلمان باید به سارنوالی معرفی میشد!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است