حکمتیار باید برای جنایات ضدبشری مجازات شود(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۱    ۱۳۹۶/۳/۵ کد خبر: 133633 منبع: پرینت

روند سبز به رهبری امرالله صالح، با فرستادن یک طومار دادخواهی به نمایندگی سازمان ملل متحد در کابل، ضمن محکوم نمودن جنایات ضد بشری گلبدین حکمتیار خواهان به عدالت کشانیدن او گردیده است.


روند سبز گلبدین حکمتیار

روند سبز گلبدین حکمتیار

روند سبز گلبدین حکمتیار



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روند سبز گلبدین حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   هر یکی را تیغ و طوماری به دست
در هم افتادند چون پیلان مست .
وحشی ها یکدیگر ا میدرند متمدن ها یکدیگر را فریب میدهند اینست جریان زندگی

>>>   مـردم کابل هم باید طوماری بطول چند کیلو متر از دزدی اختطاف راهزنی قتل تجاوز غصب مالکیت های مردم توسط دزدان شمالی به یوناما تسلیم دهند تا هردو قضیه همزمان برراسی گردد مثلا همین حالا محلات سرسبزی شهر توسط کی غصب شده؟ کی تانک های زنجیر دار را دربین مکروریان ها جابجا وبطرف دوستم وگلبیدین انداخت میکرد؟ کی ها صد ها تن از مردم رابه حرم دروغین طالب وگلبیدین درمحبس انداختند وشکنجه کردند؟ همه این کارها از دزدان شمالی اشت

>>>   به امرالله صالح و روند سبز اعتقاد مردم بالا رفته و درین داد خواهی
مردم افغانستان که کمترین خوانواده از جنایات ضد جنگی و بشری او درامان نمانده همراهی و لبیک گویی دارند.
از نگاه حقوقی و شرعی حق العباد و حق الله هردو به مردم تعلق دارد
حکومت و دستگاهای قضایی در جایگاه عدالت وکیل و نماینده ء مردم وخلق الله اند . اگر وظایف خود و عدالت را تطبیق نمی نمایند قابل عزل اند.
مولوی شفیق الله

>>>   حق الله حق کافه اجتماع است نه حق رییس جمهور و حکومت حق العبد
به صورت خاص حقوق افراد و وارثین است. هیچ جانی را هیچکس قبل
از محاکمه معاف کرده نمیتواند
م.ش.ف کابل

>>>   احمدشاه مسعود،ربانی ،دوستم ، خلیلی،سیاف و حکمتیار همه شان دریک رده قرار دارند چرا تنها حکمتیار محاکمه شود همه جنایتکار هستنداین انصاف نیست که یکی قهرمان ودیگری جنایت کارقلمداد شود.

>>>   اگر حکومت داری و قانون همین است ما ازان بیزاریم .
وقتی یک شخص و یا اشخاص گه زور و حزب ندارند حتی اگر مرتکب قتل
سهوی میشوند از مجازات و دیت معاف شده نمیتوانند .
اما گلبدین و دارو دسته اش که جنایات متعدد و گوناگون بشری را در شان
مردم بی گناه مرتکب شده اند نه تنها محاکمه نمیشوند بلکه پذیرای و قدردانی
بلند و حیران کننده میشوند. همچنان جانیان دیگر زورمند .
این چه حکومت داری ، ایمان داری به خدا ،قرآن است
ای اولواللباب کمکم کنید تا جواب منطقی و عادلانه ای را بیابموگر نه دیوانه ام
رستم امانی جلال اباد

>>>   امرالله ....و دزد بیت المال و قاتل مردم کابل و باند شورای نظار و آمر مرحومش هم باید به دادگاه کشانده شوند. فاجعه افشار شمه از جنایات شورای نظار است. امرالله نیز در این جنایت شریک است، باید جواب بدهند!
پیمان از کابل

>>>   همه جنایت کاران جنگی باید محاکمه شوند.

>>>   طومار برای مسعود و ربانی نوشته کن

>>>   اگر کسی از شمالی باشدودزد نباشد مستحق جایزه نوبل است

>>>   یوناما درجواب به این تعویض نویس ها گفته است کدام شما مجرم نیستید ؟ اول کدامتانرا محاکمه کنند؟

>>>   امرالله صالح به امر باداران خارجي خود ميخواهد شرارت افگني نمايد، مگر اين را بايد بداند، كه فعلا سالهاي نود نيست، كه چند نَفَر ..... بتواندارمان هاي جهاد را دگرگون نمايد، حالا گلبدين هم تغير نموده، در انتخاب ملت از شايد پيشتاز همه شود، چون ثابت كرده اند كه دزد نيستند، و حتي پنجشيري هاي جهادي هم ميدانند، كه حكمتيار بهتر از عبدالله، ضياء و امرالله است.

>>>   تعصب گرایی و فاشیستی هم حد مرزی دارد به لحاظ خدا برای مدت کوتاهی هم که شده این مملکت را آرام بگذارید و دست از تفرقه اندازی بردارید اینقدر تابع بیگانگان نباشید .

>>>   طو مار حزب وحدت.حزب جمعیت .حزب سیاف .چور وچپاول وغار تگرری تمام این تنظیم فر اموش میشه فقط حکمیتار دلیل است نه اگر محکوم میکنید منحث افغان ومسلمان از جنایات همه تنظیم ها باید نوشت از سینه بریدن تا رقص مرده ازتجاوز به ناموس مردم وغارت کردن تمام سرمایه این ملت این ها حاین نبودن

>>>   ح.
حکمتیار سرآمد همه جنایت کاران است
دوست علی کابل

>>>   امضای این طومار کاری یک عده آدم های است که به نحوی با انعقاد صلح نامه منفعت شان را به خطر می بینند که منفعت آنها در نا امنی تنش و جنک دیده می شود وگرنه کدام رهبر افغانستان است که حد اقل یکصد نفر بی گناه را نکشته باشد اگر شما سراغ دارید به ملت معرفی کنید.پس بگذارید این رهبران نا لایق باهم دوست باشند تا شاید دست ازکشتن افراد بی گناه بردارند. ومشغول عیش ونوش های خود در قصر باشند اینطوری اینها باهم مشغول هستند و مردم بی گناه کمتر کشته می شود راکت ها کمتر به شهر کابل پرتاب می شود زن وفرزندان مردم کمتر اسیر می شوند.
مهاجر از ایران شهر قم

>>>   اقا
كي جنايتكار نيست
أين بهترين پشنهاد است مگر أين امرالله خود به گروه دزدان شهري مربوط نست. اول او بايد محاكمه شود . مگر او قتل عام هزاراهاي اين وطن را در افشار وسينماي پامير فرامش كرده؟

>>>   جنایات کی باند انسان کش شورای نظارکرده چرا محکمه نمیشود
حسن

>>>   مقصر اصلی آقای حکمتیار است به حکومت مجاهدین پشت پا زد و حمله موشکی را بالای مردم بی دفاع کابل آغاز کرد. البته همه این ها خالی از گناه نیستن اما در آن زمان مردم از حکومت مجاهدین و پیروزی آن استقبال کردند اما آقای حکمتیار با طمع خواهی زیاد و تشنه قدرت که به آن قانع نبود هزار ان نفر از مردم کابل قتل عام کردند وبه کام مرگ فرستاد

>>>   ما مردم کابل از جنگ سالاران که میخواهند جنگ سالاری دیگری را به محاکمه می کشند برایشان ارزش قائل نیستیم و هیچ وقت هم از آنها حمایت نمی کنیم ما فقط از آن عده هموطنان که واقعا عزیزانشان و خانه و کاشانه شان را توسط همین جانی ازدست دادن حمایت وهمراهی و پشتیبانی می کنیم اگر شکایت های این ها پذیرفته نشود وبه این ها جواب مثبت داده نشود این حکومت و این علما اسلام و این حقوق بشر در کشور ما بدرد چه می خورهد

>>>   اول باید بز پنچشیر محکمه شود باز همه شان همه شما جهادی ها باید محکمه شوید تمام تان این ملک را فوختین وویران کردین

>>>   اگر عدالت میخواهید ضرورت به طو مار نیست همه بایدبه عدا لت سپردهشوند جناب صا لح هم جزو همین قماش است تصور میکند که ایشان یک فرد پاک است اگر چنین است ایشان بخا رفته اند با طور یک طرفه عدالت تا مین نمی شود.

>>>   حکمتیار و باند تبهکارش نباید تنها برای جنایات ضد بشری محاکمه شود بلکه برای انجام جنایات ضد بشری، ضد حیوانی، ضد محیط زیستی ، ضد شهری ، ضد اقتصادی و ضد اسلامی باید محاکمه شود.

>>>   جنایاتی را از جنایتکارانی درقبل دیده ایم که جنایت حکمتیاردرنصوارش هم به حساب نمیرود میدانیم که به این گپهای تان پول ها وبلند منزلها را نگهداری میکنید وانشا ء الله روزش رسیده که بمردم جواب بدهید طومارمردم راجع به همه شما اضافه ترازطومارشما میباشد چی جواب میدهید ؟

>>>   برای نهادیه شدن دموکراسی وتامین عدالت یگانه گزینه به محکمه کشانیدن زود هنگام گلبدین حکمتیار قاتل شهروندان مظلوم کابل میباشد این خواست وداعیه برحق مردم میباشدهیچ کس نمتوانند مانع ان شود
نجرابی

>>>   این قدرتمندان وقتیکه از وظیفه خود خانه نشین شدند ان وقت بفکر مردم میفتند از نام مردم بیچاره استفاده نموده نزد باداران خود میخواهند خود را خوب جلوه بدهند .
این ها کسانی هستند که همیشه به نف خود زنده باد و مرده باد گفته اند همه این قدرتمندان کاسه لیس خارجی ها اند وقتیکه خود این ها به قدرت چوکی بودن بمردم چی خدمتی کردند به این افغانستان بیچاره چه کردند بجز اینکه خود خردن و بوردن ..رررر از کارته نو

>>>   این خواست اکثریت مردم کابل و کشور است که گل بی دین راکت یار بخاطر جنایات ضد بشری ، راکت باران شهریان بی دفاع کابل ، قتل روشنفکران در کمپ شمشتو پاکستان ، قتل میرویس جلیل خبرنگار شببکه بی بی سی و ده ها قتل دیگر محاکمه و مجازات شود .

>>>   به خود امرالله ناصالح هم باید یک طومار تهیه شود چون اساسا در افغانستان خون را کمونستها ریختاندند و در حقیقت امرالله ناصالح یکی از پرچمی های سرسخت آن زمان به شمار می رود.

>>>   امرالله می ترسد که روزی دزدی ها او دیگر مقاومت گران اش افشا می شود.
احمد عنابی

>>>   امرالله اول باید مسعود را ...محاکمه کند که نیمی از کابل را ویران کرد
جمال از کابل

>>>   جنایات ضد بشری ایکه شما انجام داده اید انراکی جواب میدهد ودربرابرش کی باید محکمه شود شما خیرخود رابطلبید که سرنوشت تان چی میشود میگویند :
بگیریش که نگیریت بسیاررندی نکنید جائی را نمیگیرد حالا مردم ما ودنیا شما را بسیارخوب شناخته است

>>>   امرالله صالح بسیار بیتابی میکنه چرا؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است