اول اصلاحات سپس انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۶/۳/۵ کد خبر: 133635 منبع: پرینت

هر نوع برگزاری انتخابات پیش از ایجاد اصلاحات اساسی و بنیادین، همسویی با تیم تقلب و سوق دادن افغانستان به سوی یک چالش تازه می باشد.

مزدبگیران محدود که در تلاش برگزاری انتخابات زود هنگام اند، باید منطقی فکر کنند و در کنار افراد و نهادهای متقلب قرار نگیرند. هستند کسانی که تلاش می کنند با برگزاری انتخابات زود هنگام از ایجاد اصلاحات بینادین جلوگیری کنند؛ زیرا سودشان در برگزاری انتخابات غیر شفاف و ناعادلانه می باشد.

قطعا برگزاری انتخابات در عدم اصلاحات بینادین، پارلمانِ بدتر از موجود را تشکیل خواهد داد و سبب مصرف بیهوده میلیون ها دالری خواهد شد که جامعه جهانی به افغانستان کمک می کند.

باید حکومت افغانستان بخصوص ریاست جمهوری کشور که صلاحیت و توانایی ایجاد اصلاحات بینادین را دارد، این کار کلان ملی را انجام دهد تا در آینده یک انتخابات شفاف، آزاد و عادلانه داشته باشیم.


فخرالدین قاریزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات افغانستان
انتخابات پارلمانی
نظرات بینندگان:

>>>   اول اصلاحات سپس انتخابات و سپس تقسیم چوکی از راه"خرابات"!!!!

>>>   Zahir Ariaie
پرونده فساد زمين خوارى ارگ پرونده سياه دولت تقلب و تعصب را سنگين تر از پرونده سياه حامد كرزى ساخت. دو رهبر سياسى هـژده سال اخير بدون شك دو تن از سياه ترين چهره هاى تاريخ افغانستان اند . اگر عبدالرحمان با كشتن و قتل عام، امين با ترور، اگر ملاعمر با وحشت به شهرت رسيد و تاريخ ساخت ، بدون شك كرزى و غنى به شيوه هاى مدرن سياه تر از انها عمل كردند و از نظر شهرت سياه و ننگين در تاريخ جايگاه خود را مسجل نموده و از قافله عقب نماندند. اين ملت و سرزمين روزى اين تاريخ را باز خوانى خواهد كرد و به نسل هاى اينده و كودكان خواهند اموخت كه كى ها در اين كشور چى ها كردند !

>>>   عبدالله خایین تر از کرزی و غنی در خط ما ظاهر شده است، چون پایه های اعتماد و باور مردم ما را در 16 سال گذشته ضعیف ساخته و حتا به نابودی مواجه کرده است.
عاقبت گرگ زاده گرگ شود... عبدالله گرگ زاده است و گرگ شده است...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است