حمله خونین طالبان بر پایگاه اردوی ملی در قندهار
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۶/۳/۶ کد خبر: 133653 منبع: پرینت

درپى حمله طالبان بر يک پايگاه اردوى ملى در ولسوالى شاه ولى کوت ولايت قندهار 18 سرباز اردوى ملى کشته و 16 تن دیگر زخمی شدند.

ده ها طالب مسلح نیمه های شب جمعه 5 جوزا 96 با راه اندازی حملات گروهی بر یک پایگاه نظامی در منطقه زنگيتان ولسوالى شاه ولى کوت ولايت قندهار حمله کردند. در اثر اين درگيرى سه ساعته،18 سرباز اردوى ملى کشته 16 تن مجروح و 4 تن ديگر به اسارت گرفته شدند.

این درحالی است که برخی منابع به رسانه ها گفته اند که تلفات نیروهای امنیتی در این درگیری بیشتر از چیزی بوده که مقام های محلی تایید کرده اند.

طالبان گفته اند که در اين درگيرى بيش از 30 تن از نيروهاى امنيتى کشته شده اند و مقدارى زياد از سلاح و وسايط نيز بدست شان افتاده است.

صمیم اخپلواک سخنگوی والی قندهار با ابراز این مطلب که شمار دقیق تلفات معلوم نیست گفته است که هیاتی برای بررسی این رویداد توظیف شده است.

گفتنی است که این دومین حمله طالبان به یک پایگاه ارتش در قندهار در یک هفته گذشته است. دوشنبه گذشته نیز شماری از سربازان ارتش در حمله طالبان بر پایگاه‌شان در ولسوالی شاه ولی کوت کشته و زخمی شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قندهار
حملات خونین
نظرات بینندگان:

>>>   کمپنی خصوصی پنجشیر وردک درمنازعه بین حکومت و اشرار بیطرف است چون مربوط سکتور خصوصی میشود ، اگر ایمطور نمیبود چرا از هیچ حادثه خونینی آگاه نمیشود وجلوگیری نمیکند؟ درحالیکه میگوید ماه سه ماه قبل از وقوع این حادثه خبرداشتیم !!! آیا معاش برای این کمپنی ناکام حلال است؟؟

>>>   کارمندان ریاست امنیت ملی قهرمان افغانستان که درمنطقه بی نظیر است توانستند نیم کیلو چرس راکه بطور خیلی ماهرانه در بایسکل جابجا شده بود کشف ودستگیر وخنثی نمایند همچنان درعین روز سه عدد تخم مرغ که بدون سند قاچاقی به پاکستان انتقال میشد توسط کارمندان همیشه بیدار فی الموقع کشف و ضبط کردند،
ر

>>>   هر جا که ویسا میرود نا امن می شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است