در هیچ جای دنیا، شورای رهبری حزب 64 تن نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۹    ۱۳۹۶/۳/۶ کد خبر: 133658 منبع: پرینت

اگر می خواهید که جمعیت از هم نپاشد، پارلمان رهبری ایجاد کنید و یا هم شورای رهبری تان را کوچک بسازید.

من به عنوان یک ناظر روندهای سیاسی و احزاب در کشور، شاهدم که شما در شورای رهبری قبلی تان در موجودیت 9 تن، موفق به تصمیم گیری نمی شدید؛ بگونه مثال، اختلافات جمعیت در پیوند به مذاکرات عطا محمد نور با رییس جمهور غنی را همه به خاطر دارند.

در هیچ جای دنیا شورای رهبری حزب 64 تن نیست و من با پارلمان رهبری نیز مخالف هستم ولی اکنون با این تشکیلات کلان، شما هرگز در جلسات شورای رهبری موفق به تصمیم گیری نخواهید شد و دردسر بزرگی را برای خود با دستان خودتان خلق کرده اید.

شما با این تشکیلات عریض (چاق و یا حجیم) دست حکومت را در مسایل درون حزبی تان آزاد کرده اید و اکنون حکومت می تواند به سادگی در شورای رهبری از طریق تطمیع افراد نفوذ کند.

برای سادگی کار، باید هرچه زودتر کنگره جمعیت را برگزار کرده و از طریق روندهای دمکراتیک 9 تا 15 تن را از چهارگوشه افغانستان به شورای رهبری تان گزینش کنید.

بشیر احمد قاسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب جمعیت
شورای رهبری
نظرات بینندگان:

>>>   درهیچ جای دنیا دزد ها برای خود تنظیم یاحزب نمیسازند

>>>   جمعیت باید آن تنظیم بدنام دوره غنیمت گیری وغصب را کاملا منحل وبه تقاعد سوق دهد واز نسل جوان ومیانه سال که در غنیمت گیری اختلاس وغصب بدنام نباشند یک سازملان جدید را بنیان بگذارند ونامهای گذشته راکه شهرت بد دارند از اذهان مردم پاک سازند

>>>   قاساني صاحب ، با عرض سلام خدمت شما به عرض ميرسانم كه شما چگونه نام اين گروه تنظيمي را "حزب " گذاشته ايد ؟ ما در مكتب خوانده بوديم كه احزاب ، داراي برنامه و اساس نامه ميباشند. آيا تنظيم هاي به شمول تنظيم جميعت اسلامي داراي كدام اساس نامه و برنامه يي است؟! و ايا اعضاي ان به غير از جنگ و كشتار و چور و چپاول و زورگويي و غضب دارايي هاي عامه و اختلاس و دزدي و استخراج غير قانوني معادن افغانستان و قاچاق سنگ هاي قيمتي و مواد مخدر و ووووووووو ...... كدام كار ديگري بلد هستند ؟ بگذاريد اين خاينان به سر و كلهء همديگر بكوبند و هيچگاهي با هم به توافق نرسند.

>>>   نمیدانم که تعداد سخنگوی حزب اسلامی تا بحال به چند نفر رسیده است؟

>>>   حتماً كدام بس و يا طيار ٦٤ نفري را غنيمت گرفته اند

>>>   قاسانی صاحب!
فکر نمیکنم درین کشور ... پیدا شود که از ادارات حکومتی و غیر حکومتی خواهان نفوذ در شورای رهبری جمعیت اسلامی باشد!!!!!!!!!!!!!!

>>>   خوب است چون شورای نظار باز جور می شود شورای 64 نفری نظار خوب است
ههههههههههههههههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است