رییس اجرایی، قرارداد شرکت الکوزی را بررسی می‌کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۶/۳/۶ کد خبر: 133677 منبع: پرینت

معاون سخنگوی رییس اجرایی: رییس اجرایی شخصا قرارداد شرکت الکوزی را بررسی می‌کند.

فیصل معاون سخنگوی رییس اجرایی در نشست خبری هفته‌وار گفته است که رییس اجراییه کشور شخصا مساله قرارداد با شرکت الکوزی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، طبق خبرنامه دفتر مطبوعات ریاست اجرایی، فصیل در صحبت با خبرنگاران تصریح کرد: بر اساس این قرارداد شرکت الکوزی بايد در سه سال آینده مبلغ 350 میلیون دالر را سرمایه‌گذاری ‌کند. برای رفع ابهامات به‌وجود آمده این قرارداد دوباره بازنگری خواهد شد.

او در بخش دیگر سخنان اش با اشاره به نشست پروسه کابل گفت: حکومت افغانستان در 16 جوزای 96 میزبان 21 کشور منطقه و جهان و شماری از سازمان‌های بین‌المللی خواهد بود. محور این نشست چگونگی دستیابی به صلح و مبارزه با تروریزم می‌باشد. وی تاکید کرد که هر حرکت در راستای صلح باید به رهبری حکومت افغانستان صورت گیرد.

همچنین فیصل به نشست سران ناتو در بروکسل پرداخته و گفت که در این نشست در باره مبارزه با تروریزم بحث می‌شود که ما قربانی آن می‌باشیم. به گفته او، هرچند نماینده حکومت افغانستان شامل آن نیست؛ اما به صورت غیر مستقیم از نتایج آن مستفید می‌گردد.

فیصل در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت که رییس اجراییه کشور به دلیل موقف حكومتي و مسوولیت‌های رسمی‌اش به شورای رهبری حزب جمعیت اسلامی نپیوسته است.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
الکوزی
رییس اجرایی
نظرات بینندگان:

>>>   خکومت افغانستان در ماه رمضان مهمانی برگذار میکند

>>>   ارگان های کشفی مصروف چی هستند؟ نه انتحاری را گشف کرده میتوانند نه اختلاس و خیانت را پس مصروفیت آنان چی است؟؟ اختراعات را ثبت میکنند؟؟
در طول تاریخ کدام اختراع از طرف افغانها صورت گرفته که حالا امنیت ناملی ما همه کار را یک طرف نهلاده وخودرا مسئول ثبت اختراعات ساخته است؟

>>>   وقتیکه رییس صاحب اجرایی سهم باقیمانده ء خود را از الکوزی گرفت
انرا تایید میکند چراکه تمام آن پول را که عبدالرحمن الکوزی به او وعده کرده بود نپرداخته است .
عبد الرووف نثاری

>>>   نتیجه این برراسی برائت الکوزی است

>>>   "یخها" میان عبدالله و شرکت الکوزی "آب" شده.

>>>   درحالیکه روزانه ده ها جوان سرباز توس اشرار به قتل میرسند مردم زندگی نا امن وسختی را سپری میکنند پاکستان هر زمان داخل اک افغانستان برایش دروازه و دیوار میسازد با همه اینها رئیس اجرائیه ما هر روز فربه تر وچاقتر میشود کومه هایش مانند طفل دوساله وسه ساله برآمده آست> گوئی هیچ خبری نیست
ر

>>>   وقتی بخواهند یک موضوع را به نفع خویش نهادینه وفیصله نمایند یا توسط عبدالله ویا احمد ضیا ویاصلاح الدین ربانی ویا دانش وخلیلی وبسیار مجبورشوند از محمد خان معاون دوم عبدالله شاید درخواست همکاری میکنند ویا کسی دیگری منسوب به خودشان نباشد مشکلات را حل وفصل مینمایند امتیاز را انها میگیرند وبد نامی را به اینها میگذارند وگرنه به عبدالله چه که این موضوع را بررسی میکند؟تو ستره محکمه ویالوی سارنوالی و...چون اینها کم مصرف اند وبه کم قناعت مینمایندمیگویند زن از بچه دادن ماند پرستار قابله میشود چنانچه در موضوع انصراف از انتخابات وگذشتن از حق رای مردم وتوافق به وحدت ملی انهم به شکل فضیحانه اش همه با این زن صفت ها جور در می اید انها باتر دستی وچالاکی اینگونه موضوعات رااز اجرایه ای بی صلاحیت خواهش مینمایند که حل وفصل کنند در دیگر هیچ چیز برایش صلاحیت ندادند به این مسله ایکه بالای خودشان جنجال جور شده از عبدالله خواسته اند تا ان را یک طرفه وبه نفع الکوزی تمام کند پست فطرتی وذلت هم حد واندازه دارد تا این اندازه به ارمانهای ناروای انها کرنش وتسلیم شدن کمال خواری و بی رویگی میباشد
زیدالله بیگ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است