عبدالله، شریک در زورگویی های تیم غنی می باشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۳    ۱۳۹۶/۳/۶ کد خبر: 133678 منبع: پرینت

در هر خلافکاری، نقض قانون، زورگویی و تمامیت خواهی حلقه غنی، می توان رد پای داکتر عبدالله را دید.

اگر شناسنامه های برقی برخلاف خواست مردم و تصویب شده شورای ملی توزیع می شود، عبدالله همسو با غنی قرار دارد. اگر چهار تا آدم مشخص از یک موقف به موقف دیگر تبدیل می شوند نه برکنار، عبدالله موافقت دارد.

یادمان باشد حالا 144 جریب زمین به قیمت کچالو به شرکت الکوزی توسط غنی باج داده می شود، عبدالله همسو است و ننگین خاموشی اختیار کرده است.

عبدالله شریک همه کارهای باند فاشیزم، است. عبدالله را می شود ستون پنجم در میان هوادارانش خواند.

طارق مرزبان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   عبدالله يك پشتون است نه يك تاجيك ونه يك أزبك ياهزاره.
همه ميدانند و اگر نميدانند بايد بدانند كه عبدالله يك قندهاري پشتون است با تنها تفاوتي كه مادرش تاجيك است وأنهم به ديار ابديت پيوسته است. اينكه مسعود از او چگونه استفاده ميكرد كه همه ما وشما ميدانيم كه عبدالله يك مامور بود براي احمد شاه مسعود نه كدام فرمان روا.

>>>   حاجت تبليغات نيست اگر قيمّت آش كم است جنجال نكنيد يك كمى قيمّت زياد شود

>>>   درموضوع زمین الکوزی جناب سرور دانش کوتاهی کرده باید استعفا بدهند

>>>   خوب کرد که به الکوزی فروخت احد اقل زمین اباد میشه .. میماند که چور میکدین پدر کلانهایتان جرات امدن به کابل نداشت حال شهرک های بابه باز گل جور کدین ...

>>>   يك پرسش شكگرايانه
آيا واقعا احمد شاه مسعود(رح) را اعراب به قتل رسانده اند و ياافاغنه (حزب اسلامي، طالبان و افغان ملت) ؟ اگر واقعا ايشان را اعراب به قتل رسانده است. پس داود داود، سيد خيلي و استاد رباني را كي هاي انتحار و به قتل رسانده اند؟
اين پرسش جرأت ميخواهد و مردم ما در موردش بايد تحقيق و تكاپو كنند

>>>   عبدالله درینموارد آدم "بی کبر" است. در کتاب نوشته شده از جانب یک امریکایی تذکر رفته که بعد از کشته شدن احمدشاه مسعود استخبارات امریکا مارشال شلغم را با پرداخت 3 ملیون دالر و عبدالله را با پرداخت 3 لک دالر "قانع"؟! ساخت!! حال برای الکوزی چه مشکل است، 2 ملیون دالر "مرگ" عبدالله است!
مرزبان ناحق داستان را اینقدر "کشال" ساخته اند!!!!

>>>   اقایی مرزبان به نکته خوبی اشاره نمودید جناب اعتماد و صداقت خویش را در قبال هواداران خود باخته است تنها بخاطر جلب اعتماد قصر سفید میندیشد وبس انهم به گمان است که نصیب شود یا خیر زیرا یهود به اسانی همانند مسلمان اعتماد نمی کند
قیام

>>>   عبدالله پشتون تبار تاجکان را فروخت شمال را به فاشیستها فروخت.

>>>   آقای مرزبان ! نصرت مینه ی قلعه حیدر خان ودشت چمتله که هزاران جریب میشود توسط سیاف - دامنه کوه کرغ وافشار دارلامان توسط حاجی نبی - دامنه ۳۱۵خیرخانه توسط مولانا سیدخیلی - باغ شاه ولی خان ګلباغ توسط بازمحمد احمدی -پلچرخی توسط ملا تره خیل وملا الله ګل - تپه نادرخان مکمل توسط قومندانان اطراف بند قرغه توسط ملا عزت که هزاران جریب میشود - صدای یکی نفرنبرآمد - صد جریب زمینکه به یک سرمایه دار ملی بخاطرایجاد ۴ فابریکه بزرګ که درهرفابریکه ۳۰۰۰ فامیل نان خواهد خورد این قدر سوز دارد- نمیدانم وجدان وضمیر کجاست -.....

>>>   آدم باید واقعیت را بیان کند حالا گرفتیم که عبدالله در زمان مسعود یک مامور ویا یک سخن گو بود آدمی زاد تا آخر دریک حالت که نمی ماند و بعدش عبدالله تحصیل کرده است داکتر برجسته با فهم. فقط نظرات اش با آنهای که بیسواد و قبلا چوپان و کشاورز بودن و حالا شهر نيشين شدن فرق می کند عبدالله میخواهد با صبر پیش برود اما رفقای بیسواد وپادهبان ها یش عجله و میخواهند یکروزه به مقصد برسند برای همین همیشه به عبدالله زخم زبان وضعیف خطاب می کنند

>>>   پول وسرمايه الوزي الكوزي از خودش نيست پول استخباراتمنطقه بخاطر إكمال طالبانىشايد امروز هم داعش باشد

>>>   عبدالله مخصوصآ بعد از طمطراق بی جا و نا سنجیده ء عطا محمد نور
کاملآ به اشرف غنی تسلیم شده است . تا جاییکه از حزب اسلامی هم
برید و در جلسه رهبری حزب جمعیت اشتراک نه کرد و رفت این قطره به
منبع اصلی خود پیوست .
جواب این عکس العمل منفی را عطامحمد نور بدهد .
راستی گه اشرف غنی اگر خاین وملوث به فساد است سیاستمدار هم است
روحت شاد باد ای طاهر بدخشی که مسآله ملی را خوب کشف کرده بودی
م.زمین بوس کابل

>>>   مثلیکه آقای طارق خبر ندارد عبدالله قضیه ای معامله خاینانه ای واگذاری
زمین های پلانی میدان هوایی را که اشرف غنی راه جوری کرده تایید کرد.
نادر پولاد

>>>   هر کسی که حتی یک بسوه زمین دولت را خیانت کرده و یا میکند بدتر از خوک و خنزیر است. نامهای بالا نامهای "قهرمانان" مجاهد (سیاف و حاجی نبی و سیدخیلی و باز محمد احمدی و ملا تره خیل و ملا الله گل و ملاعزت) است!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است