اعتراف به جرم های نکرده توسط پناهجویان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۸    ۱۳۹۶/۳/۶ کد خبر: 133684 منبع: پرینت

اعتراف پناهجویان به قتل برای جلوگیری از بازگردانده شدن.

شماری از پناهجویان افغانستانی برای ماندن در آلمان از هر امکانی که به ماندن شان در آلمان کمک کند استفاده می کنند.

مقامات آلمانی می‌گویند پناهجویان برای جلوگیری از بازگردانده شدن به کشورشان اعتراف به جرم‌های سنگینی، حتی قتل می‌کنند. از آغاز سال 2017 این پدیده در آلمان به ویژه در ایالت هسن رشد پیدا کرده است. حتی پناهجویان افغانستان در آلمان برای اینکه به افغانستان بازگشت نشودند، در ایالت هسن اعتراف می‌کنند که در کشورشان مرتکب قتل شده‌اند. شمار این افراد به ویژه در ماه‌های اخیر افزایش پیدا کرده است.

به گفته سخنگوی دادستان فرانکفورت تنها در بخش سیاسی 60 پرونده از این قبیل در ایالت هسن تشکیل شده است. طبق اعتراف این پناهجویان بایستی علیه آنان پرونده جنایی تشکیل شود، اغلب اعتراف‌ کنندگان درباره ارتکاب جرم خود "توصیف سطحی" می‌کنند.

به گفته سخنگوی دادستان فرانکفورت اغلب این افراد جرم سیاسی مرتکب شده‌اند. برخی از این پناهجویان تعریف کردند که توسط افراد گروه طالبان ربوده شدند و در حین فرار یکی از نگهبانان خود را کشته‌ اند.

پناهجوی دیگری می‌گوید که به عنوان یک نوجوان مرتکب سرقت شده است. برخی از پناهجویان افغانستانی برای جلوگیری از بازگردانده شدن خود به کشورشان ادعا کرده بودند که قبلا در صفوف گروه طالبان فعالیت کرده اند.


پناهجویان افغانستانی در المان

پناهجویان افغانستانی در المان



منجم زاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قتل
پناهجویان در آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   دلیلش اینست که همه افغانها عاشق وطن خود هستند درجهان هیچ مردمی برابر به افغانها وطن پرست نیست وقتی پناهندگی شان قبول شد بعد ادعا میکنند که شب وروز بخاطر وطن گریه میکنند!!! حتی یک ثانیه از فکر اوغانستان فارغ نیستند!!!

>>>   وقتیکه یک شخص به هر دلیلیکه باشد بجرم خودت اعتراف میکند باید مجازات شود نباید جنایت و افراد بیگناه را که بقتل سرسانده سبب حمایت پناهنده گییش شود اینگونه اشخاص فورآ از کشور های پناهنده اخراج و رسمآ تحویل کشور اصلی شان داده شوند.

>>>   خوب شد که به وطن دیپورت شدین ما چی گناه کردیم که اینجا بمانیم شما با پول خارج میروید بیاید این وطن را بسازیم با ید تما شما را به وطن بفرستند

>>>   کدام کار است که افغان ها نکنند .
اریائی تبار

>>>   چقه خوب، حالا دولت افغانستان باید تمام شانه گرفته پل چرخی پرته
پغمانی

>>>   اینها در مقابل تابعیت اروپایی از حیثیت و حتی دین خود میگذرند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است