رهبران احزاب، ضحاک های مار به دوش عصر ما
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۶/۳/۷ کد خبر: 133726 منبع: پرینت

ادبیات کهن ما پر از اسطوره و نمادهای پند آمیز و عبرت انگیز است. یکی از این نمادهای پر مفهوم، داستان ضحاک مار به دوش است که در شاهنامه آمده است.

وقتی او به پادشاهی رسید از شیطان کمک جست و شیطان دو مار را در شانه های او موظف ساخت که خوراک شان مغز انسان بود. هر روز بخاطر حفاظت از سلطنت ضحاک 2 انسان قربانی می شد. این یک افسانه است اما امروز رهبران احزاب فریبکار و حلقات دهشت افگن و تروریست همان ضحاک های مار بدوش عصر ما هستند.

آنها برای بقای خود مغز جوانان این خاک را طعمه مارهای نفس و حرص خویش می سازند. این جوانان یا تخیله مغزی می شوند و یا هم عملا قربانی حرص و آز این فریب کاران می گردند. آن زمان تنها یک ضحاک مار به دوش بود؛ امروز علاوه بر طالبان که ابر مار بدوشان عصر ما هستند و به یقین که از شیطان کمک جسته اند در هر محله و قوم ضحاک ها سر زده اند.

رفتار آنها استوار بر مشوره و حمایت از آموزه های شیطان است نه پروردگار و افسوس به مغزهایی که خوراک روزمره این مار بدوشان اند.
(مار در ادبیات فارسی سمبول حرص و آز است)

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ضحاک
رهبران احزاب
نظرات بینندگان:

>>>   مقصد صالح صاحب استاد عطا است

>>>   شما شوراى جور و جباول مردم بسيار دروغكو و نامرد هستيد!!! يكبار همين قدر مردى ووجدان بيدا كن كه از حرص ، دزدى و جباول هاى شوراى نسوار هم ياد كنى!! بسيار انسان به خصلت و بى شعور هستى!!! أصلا" اين قصه برأى خود كفته هست جون أينها و أمثال هم همه برازيت هاى ٤ دهه اخر هستند كه أر خون، مال ، مردم شرافتمند افغانستان تغزيه مى شوند!!! اكر يك نظام درست مى بود صالح وارى آدم ها بس يا كمبيوتر سازى كه كسب ش هست مى بود يا.......

>>>   زیرا که احزاب قومی اند نه ملی یکی نماینده تاجک ، دیگرش نماینده ازبیک ، دیگرش نماینده هزاره ظاهرآ تمامش صرف بنام اسلامی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است