والی تخار از سمت اش استعفا داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۶/۳/۸ کد خبر: 133761 منبع: پرینت

محمد یاسین ضیا، والی ولایت تخار، از سمت خود استعفا داده و استعفا نامه اش را به اداره ارگان‌های محل تحویل داد.

منیره یوسف‌زاده، سخنگوی اداره ارگان‎های محل، ضمن تایید این خبر گفته است که این اداره نامه کناره گیری والی تخار را به ریاست جمهوری فرستاده است اما رییس جمهور در خصوص استعفای وی تصمیم نگرفته است.

سخنگوی اداره ارگان های محل بطور مشخص نگفته است که والی تخار، به چه دلیل از سمت اش کناره گیری کرده است اما گفته می شود که ضیا بدلیل تمرکز قدرت در مرکز حکومت استعفا داده است.

یاسین ضیا در ماه میزان سال 94، به اساس پيشنهاد رياست ارگان‎های محل و حكم ریيس جمهور غنی به عنوان والی ولایت تخار گماشته شده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استعفا
والی تخار
نظرات بینندگان:

>>>   هر چند انسانهای توانمند، بابرنامه و دور اندیش و با لیاقت هر جا باشند میتوانند کار خود را بدرستی انجام دهند، اما از آنجا که آستان های شمال و شمال شرق کشور گواه نا امنی های است، و وجود گروه های داخلی و خارجی افراطی طالب و داعش به طور وافر در نقاطی از شمال سرازیر شدند و می شوند، نیاز بود تا دکتر ضیا که شخص کار کشته ی نظامی هست به عنوان والی تخار باقی میماند. مسلما که پس از کنار رفتن او از مقام ولایت تخار، تخار دست خوش نا نابساماني های خواهد شد.

>>>   یاسین ضیا خدمت میکرد اما موانع بی شمار سد راهش میشدند.

>>>   خانه اش آباد، بايد همه بي صلاحيت ها به حكومت اخطار إصلاح شدن و يا استعفاء ي خود را پيش نمايند، لاأقل از محكمه وجدان خود برائت ميابند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است