انتقاد سخنگوی حزب اسلامی از امرالله صالح
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۵    ۱۳۹۶/۳/۸ کد خبر: 133782 منبع: پرینت

سعید: تلاش امرالله صالح برای از هم پاشی به جایی نمی رسد.

امر الله صالح مهره ساخته شده استخباراتی است و تلاش هایش برای از هم پاشیدن حزب اسلامی به جایی نخواهد رسید.

به نقل از خورشید، قریب الرحمان سعید، سخنگوی حزب اسلامی افغانستان در واکنش به اظهارات صالح مبنی بر اینکه ارغندیوال رهبر ثبت شده حزب اسلامی است می گودید که عبدالهادی ارغندیوال از چهره های کلیدی حزب اسلامی است و صالح با این رویکردش نمی تواند کادرهای این حزب را از هم جدا کند.

سخنگوی حزب اسلامی از حکومت خواست تا جلوی افرادی که از بلندگوی حکومت در پی سنگ اندازی در روند صلح هستند را بگیرد.

آزاد، معاون سخنگوی رییس جمهور دراینباره گفته است که تفاهمنامه صلح که میان حکومت و حزب اسلامی امضا شده است و حکومت متعهد به اجرای مفاد تفاهمنامه است.

برخی نمایندگان مجلس اینگونه تنش ها میان افراد را جنگ زرگری خوانده و جنگ بر سرمنافع می دانند.

پیشتر امرالله صالح در نشستی در کاپیسا حکمتیار را به اهانت به قربانیان جنگ متهم کرده بود و همچنین درمراسم ششمین سالگرد جنرال داوود و جنرال شاه در روز شنبه 6 ثور، درخصوص رهبری حزب اسلامی گفته بود که از دید ما عبدالهادی ارغندیوال، رهبر رسمی، مشروع و ثبت شده حزب اسلامی است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب اسلامی
امرالله صالح
نظرات بینندگان:

>>>   امرالله چیکاره است که سرنوشت احزاب ومردم راتعین میکند هیچکس برایش برای چنین خود سری هایش اجازه نمیدهد این روند سرخ وسبز دربین یک حزب به چی معنی ؟

>>>   یاوه سرایان گلبدین بعد از راکتیاران شهر کابل وبخون وخاک کشیدن هزارها شهروند کابل اقلا سکوت نمانید تامورد خشم مردم کابل قرارنگیرند هیج شرم ندارند بازهم در مطیوعا ت ظاهر میشود راستی که حیا جشم شان مثل رهبرشا ن .....ریخنه است
نجرابی

>>>   اين بهانه جويي هاي حزب سلامي است كه نمي خواهند تاجكها در حكومت نقش داشته باشند و خود را انقدر معصوم نشان ميدهند و غني را تحريك ميكند كه امرالله صالح را هم از خاطر حزب إسلامي نازدانه شان بر طرف كند كه غني ست عنصر منتظر اين هم است.

>>>   امرالله صالح در این اواخر دوستان خویشرا نیز به مایوسی نشانده است. بنده از دوستان وی هستم و نیز مربوط به حزب اسلامی نیستم فقط میخواهم برایش توصیه نمایم که او برادر عزیزم:
1-فریبکاریهاو خیانت ملی کرزی سرنوشت کشور را به کجا رسانید؟
2-دزدیهای و نفاق اندازی دو تابعته ها و این دین ستیزها سرنوشت ما را به کجا کشانید؟
3-یون وتلویزون شمشاد همه روزه نفاق ملی را که دامن میزنند سرنوشت این کشور به کجا خواهند کشانید؟
4-مجاهدین که در راس قدرت قرار دارند کدام اینها به پستهای دولتی هجوم نیاورند و کدام اینها بی چانس ماندند/نهایتا چه کردند و سرنوشت کشور به کجا رسید؟
5-ستون پنجم که شخصا شما از وی سر می تکانید چه جنایت نیست که در حق مردم این کشور نکرده اند؟
6-کمونستهای وطنفروش امروزه از امریکا،هالند و لندن گردن بلند میکنند اینها کسانی نبودند که مردم غریب مار را به زیر زمین بخاطر رضایت لنین و ستالین دفن نیمکردند و همین ها نبودند که طرفداران جهاد و مقاومت را به اتهام غرب پروری محاکمه نمیکردند پس چه شد ننگ اینها چرا در امریکا،بریطانیا و هالند مزدور شده اند؛آیا شما اینها را درک نمیکنید؟
7-مداخلات پاکستان و دیگر کشورها را در افغانستان بطور روزمره گواه نیستید؟
8-طالبان مزدور را احساس نمی کنید؟
او برادر حکمتیار هرچه است شخصی است مدیریت قوی دارد، مسلمان و مجاهد است،تعصبات قومی و سمتی را به رسمیت نمیشناسد،شخصیت قوی دارد. به وی چانس باید داده شود ،افغانستان به مدیر قوی ضرورت دارد. دیگر از تخریب و بدگویی در حق حکمتیار خود داری کنید در غیر ان دشمنان بخصوص آی ایس آی خوب میداند که چه سوء استفاده از این قضیه نماید. بلی اگر معلومات استخباراتی قوی در اختیار دارید این موضوع را مثل یک شهروند با حکمتیار شریک سازید و از راه دوستی مشترکا افغانستان را نجات دهید.
بااحترام
برکات

>>>   وقتی حق را کسی میگوید بدبین زیاد پیدا میکند...امراله مرد با دانش است. با چنین اظهاراتش قابل تقدیر و پیشتی بانی های زیاد است.
مسافر

>>>   بخدا بطور بيطرفانه اگر قضاوت شود، در شرائط فعلي يگانه نيروي كه بتواند منافع ملي و إسلامي را حفظ نمايد، همانا نيروي قهري طالبان است، چون امروز همه قدرت دولت و حكومت و مخالفين سياسي بدست چند دزد، رهزن، و جلاد افتاده، در وقت طالب لاأقل هر كس و نا كس شمشير زن شده نميتوانست. امرالله كجا و رقابت با حكمتيار كجا، موتر شوي بايد از ضعف حكومت مست نشود، در چهارده سال مردم ديد كه از شما دزدان حرفوي هيچ كاري ساخته نيست.

>>>   ريس دانشگاه تحسين نامه يى را كه واژه دانشگاه در ان بكار برده شده بود، امضاء نكرده است كه مصداق تروريزم ادبى و علمى و ترويج كننده نفاق و نفرت است!جناب استاد عطا والى بلخ بايد در مورد اين موضع توجه و به ان رسيدگى كند.

>>>   اقای حشمت شما که سخنگوی حکمتیار شدید به این معنی نیست که اسلامیت خود را از دست داده و چشم پوشی کنید از 60000 کشتار مردم کابل بعد از کمونستان زیاترین انسان های بی گناه توسط امر شما گلبدین از بین رف یاد شما نیست زیرا شما دران زمان تولد نشده بودید یا طفل بودید حقایق کشتار مردم بیگناه توسط گلبدین به همه معلوم است از پدر تان پرسان کنید تا برایت واضع بسازد به تو انسان بی منطق که از امر قاتل و خونخوارت طرفداری میکنی نادانی ات نشان میدهد این گلبدین نا مسلمان به حج رفت و برای صلح قسم خورد خداوند کمراش را شکست و نزد باداران خود ای اس ای رفت و در غار ها پت شد گلبدین حق زندگی را ندارد پدران و پسران و جوانان بی گناه را و سران قوم و معلمین و استادان را کشت مردمان ما انتقام جو است گلبدین و چاپلوسان اش را در وقت مساعد مردار میکنند افرین به جرعت امرالله صالح که واقعیت ها را بیان کرده سازمان ملت حکمتیار و شاگردان شان را به محکمه می کشاند مردم از گلبدین نفرت دارند در انتخابات ریاست جمهوری حزب اسلامی 2 فیصد رای برد این یک سلی محکم به حزب قاتل شما بود ملت منتظر مردار شدن گلبدین و نوکران شان هستند شما خاینین حق تنفس این هوا رادر این دنیا ندرید خفه شوید گلبدین حان دی تینک کره
بصیر نظری

>>>   حال که آقای صالح حتی در جمعیت جایندارد افسوس به حالش

>>>   Soraya Baha
به باور من یک راه حل نسبی موجود است که در میان سربازان کار و نفوذ کرد و سربازانی را که جنرال های پشتون در جبهات ساختگی طالبان برای کشتت شدن می فرستند آگاهی و درک عمیق از دشمن اصلی که در ارگ نشسته پیدا و یک کودتای علیه شان صورت گیرد و بعد کمیته مسوول در یک میزبا امریکایی ها نشسته وارد مذاکره شوند.

>>>   پنچرمین هر چی بګوید جای را نمیګرد چون این شیر فروشان حالا کدام ماهیت. برای مردم ندارد و همه میداند که امرالله کی است و چی است.

>>>   ارغندیوال از خود شعور ومنطق دارد مانند امرالله ناصالح احمق نمیباشد واصلا امرالله همین حالا ضد منافع ملی که صلح میباشد عمل منماید وباید جلوی زبانش را دولت کوتاه نماید

>>>   کسانیکه میخواهند پروسه صلح را مختل کنند. شرور اند و حکومت باید جلو انسان های شرور را بگیرد.

>>>   امرالله صالع جسارت تو. به طفلهای میماند که از والدین خود ناراضی باشد وزمانیکه برایش ،و. بخاطر آرزوی کودکی اش همه چیز مهیا شد دیگر داد وفغان نمیزند ،حالا خودت راندهشده از جمعیت هستی ومیخواهی از دیگرا ن چیزی بخواهی که انها آرزو ندارند به تو. چیزی بدهند ،چون فاقد تعقل هستی ،فلهذا کوشش کن به یکجای دیگر دست اندازی که بتوانند. آرزوی ات برآورده سازنند .
عبدالله ریحان

>>>   حزب گلبیدین یک باند تروریستی است که امروز یک عضو کلیدی اش در پیشاور کشته شد. قراین زیاد برین است که از طرف این حزب به نیستی فرستاده شده است

>>>   این امر الله صالح که از جنایت حکمتیار حرف میزند یکبار عملکردحذب جمعیت را در ظهن خود تازه شازند که چه خرابکاری های نبود که این ګرو انجام نداده باشند چهاردهی کابل چهارآسیاب کارته نو و غیره مناطق را اینها از کوه اسمایی و شیر در وازه با توپ وتانگ و حتی طیاره های اف 16 بمباردمان نکردند .
پس چرا از خود نمی گید ایا در این افگندن بمب وراکت کسی کشته نشده است .
اگر در گذشته برویم همه گرو ها در سراین ملت ظلم و ستم را روا داشته اند دست هرکدام شان در خون این مردم مسکین الوده است

>>>   تنهاحزب اسلامی نی بلکه بیشترازان شورای بد نام ماهوویستی نظار وشاگردان جاسوس ووطنفروش انهاکه وضیعت افغانستا ن رایه
این حالت رسانیده است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است