اگر به سرپل توجه نشود، سقوط خواهد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۶/۳/۸ کد خبر: 133783 منبع: پرینت

اگر به وضعیت امنیتی سرپل رسیدگی نشود، سرپل سقوط خواهد کرد.

محمد عظیم قویباش، نماینده سرپل در نشست روز یکشنبه مجلس سنا با اظهار این مطلب و ضمن بی کفایت خواندن فرمانده پولیس سرپل گفته است که اگر به زودترین فرصت در فرماندهی پولیس سرپل تغییرات نیاید، مردم سرپل این تحفه نایاب را به وزارت داخله پس خواهند فرستاد.

قویباش خواستار کمک فوری به این ولایت شده و گفته است طالبان از طرف روز در 5 تا 6 کیلومتری مرکز شهر سرپل با نیروهای امنیتی درگیر می‌شوند و از طرف شب تا 200 متری مقام ولایت و فرماندهی پولیس پیش می آیند و به درگیری با نیروهای امنیتی می‌پردازند.

در همین حال والی سرپل نیز خطاب به رییس جمهور گفته است که به داد سرپل و سرپلیان برسید. چنانچه تصامیم لازم در قبال وضعیت رو به وخامت سرپل به اسرع وقت اتخاذ نگردد، من بحیث یک فرد این کشور که ملت و میهنم را سخت دوست دارم و ننگ تاریخی را هم نمی‌پذیرم، دوام کارم بحیث والی به خیر حکومت مرکزی نخواهد بود.

وی هشدار داده است که اگر یک حرکت مناسب برای قلع وقم دشمن راه‌اندازی نشود عواقبش وخیم‌تر ازآنچه پیش بینی کرده اید می شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سرپل
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   هر زمانی سقوط کرد همه چیز را اشرار بردند وخود را اکمال کردندو مخالفین خودرا از بین بردند تاسیسات دولتی را آتش زدند بعد حکومت پلان عملیات میسازد ودوباره آزادمیکند !
ر

>>>   عطا صفوی
گام بعدی چیست..؟؟
--------------------
صادقانه یاد آورمیشوم که من با جناب استاندار تخار محمد یاسین ضیا معرفتی نداشته و ندارم ، ولی کناره گیری ویا کنار زدن ایشان به شکل ناگهانی آنهم در این شرایط حساس شمال بااینکه بطور نسبی رضایت مردم را جذب نموده بود وتا اندازه درکارش نظر به سایرین درمنطقه دست بالای داشت خیلی سوال برانگیز است ؛ این کنارزدن ها مرا به همان گمانه زنی های که چند سال قبل داشتم میبرد ، متاسفانه آن ارزیابی های دیروز بدبختانه از بی توجهی وسبکسری های بقول معروف " کلان ها " امروز همان گمانه زنی ها بیدرنگ درحالت تطبیق واجرآ است... دقیقا حالا معلوم میگردد که درعقب این سناریوی ؛ هذف وجاه بجای های غیرضروری راز های ناگفته دستان ناپاک رژیم استبدادی درون ارگ وبازیگران مهم منطقه و فرامنطقوی موجود است ؛ که بوجود آمدن نا امنی ازجمله ترور ودهشت آفرینی بعدی ازیک طرف زمینه کوچ اجباری برای باشندگان اصلی این منطقه را مهیا میکند وازطرفی هم بازیگران مهم توسط سربازان نیابتی خویش زیرنام داعش درمنطقه حاکم میشوند وبه هدف خویش که سالها سرمایه گزاری کرده بودند میرسند. گرچه صاحب این قلم سالهای قبل طی چند یادداشت ونبشته های خویش باجزییات هوشدار داده بودم که هدف اصلی ناامنی ومصیب درشمال است واین دوره را مرحله سوم جاه بجای ناقلین گفته بودم ؛ ولی شوربختانه گوش شنوا یی نبود واین حرف ها خریداری نداشت. وهنوز که هنوز است «کر» که بودند و حالا الحمدالله «کور»هم شده اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است