نماینده مجلس از پرونده هواپیما شانه خالی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۶    ۱۳۹۶/۳/۸ کد خبر: 133787 منبع: پرینت

در افغانستان عرف است که وقتی زور کسی به ارباب نرسد، غلام لت و کوب می شود.

نام عبدالرحمان شهیدانی عضو مجلس نمایندگان در پرونده جلوگیری از نشست هواپیمای مسافربری در بامیان درج نشد.

به نقل از طلوع، نجیب دانش، سرپرست دفتر رسانه های وزارت داخله می گوید که 5 متهم اصلی در این قضیه شناخته شده اند که از 2 نفری که در رده های پایین هستند در بامیان تحقیق صورت می گیرد اما 3 نفر دیگر که شامل آمر امنیت، قوماندان میدان و آمر حوزه اول که پسر نماینده مجلس است پرونده هایشان به دادستانی فرستاده خواهد شد.

دانش گفته است که درخصوص دخالت عبدالرحمان شهیدانی در جلوگیری از نشست هواپیما چیزی بدست نیامده است.

عبدالرحمان شهیدانی، عضو مجلس نمایندگان گرداننده اصلی این ماجرا شناخته بود و در تصویرهایی که از رویداد بدست آمده دیده می شود که وی کار نزدیکان اش را می ستاید اما وی نقش خود را در این رویداد رد کرده است.

داکتر رمضان بشر دوست، عضو مجلس نمایندگان در اینباره می گوید که متاسفانه در افغانستان عرف است که وقتی زور کسی به ارباب نرسد، غلام لت و کوب می شود؛ در این پرونده نیز کسانیکه گرفته شده اند نفرات دست دوم و سوم هستند که همین ها نیز بعد از خاموشی مطبوعات به تدریج و آهسته تقدیر نامه دریافت خواهند کرد.

هفته گذشته عبدالرحمان شهیدانی، عضو مجلس نمایندگان با تاخیر به میدان هوایی کابل رسید و از پرواز بامیان جا ماند. نزدیکان وی مانع نشست هواپیما در بامیان شدند و هواپیما با 30 سرنشین به کابل بازگشت و سپس با این عضو مجلس دوباره به بامیان پرواز کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالرحمان شهیدانی
هواپیمای بامیان
نظرات بینندگان:

>>>   عبدالرحمن شهیدانی باید خود کشی نماید که این پسر کوچک را به جامعه تقدیم نموده هزاره را که روی دادی بوی دامادی میآید خداوند این موش خوران را قدرت ندهد نسل شان در چین رو به افزایش است

>>>   خوب کده قانون بلای یک قوم تدبق میشه

>>>   تلفونش را از مخابرات چک کنید تا شواهدش بدست آید اگر واقعا می خواهید مجرم شناخته شود

>>>   نمایندگان ولایت بامیان مانند دیگر نمایندگان در خانه فساد نشان دادند که اینها چقدر احمق و نادان و بی سواد هستند که نه تنها در مصاحبه در تلوریون نا وقت میایند و در مجالس هم حاضر نیستند تنها در روز های که کسی اسیظاع میشوند جهت اخذ رشوه حاضر میشوند افرین به طیلره کم ایر که به وقت معین حرکت کرد باید این نماینده بی سواد بامیا ن پول مسافرین که مجبور شدند دوباره به کابل بیایند پول سفر شان و وقت که ضاع کردند بپردازند و این نماینده نادان باید به محمکه معرفی شده و از نماینگی شورای ملی منفک شوند مخصوص شهیدانی و ناصر ی که همیشه بالای دیگران انتقاد میکنند و حالا که باد شان رفت هنوز هم اصلاح نشدند و نمی شوند باید به جزای خود برسند و از افغانستان به نزد باداران ایرانی شان روانه شوند و ممنوع الدخول به افغانستان شوند
بصیر نظری

>>>   من مانده اینهمه دزدی جنایت در کشور میشود حالا اگر یک هزاره یک جرم کرد .هر چند تائید نمیشود ولی به هر حال
دیگران را هم نگاه کنید.؟!!!!

>>>   زنده باد شهیدانی شرکت کام ایر دیگه مردماره 8 بجه صبح وعده میته 2 بجه بعد از ظهر پرواز میکنه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است