فشار بر پاکستان به نفع آمریکا نیست
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۴    ۱۳۹۶/۳/۹ کد خبر: 133796 منبع: پرینت

برخی از اعضای کانگرس آمریکا با انتقاد از عملکرد پاکستان در امر مبارزه با هراس افکنان ، خواستار فشار بیشتر بر پاکستان و استفاده از گزینه عبور نظامیان آمریکایی، برای عملیات نظامی در این کشور شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، احمد سعیدی آگاه مسایل سیاسی دربرنامه «حاشیه خبر» معتقد است، آمریکا کمک های خود را از پاکستان قطع نمی کند و بر این کشور فشار وارد نمی کند و افزود: هنوز آمریکا به پاکستان دلبستگی دارد مشکلاتی را که آمریکا در منطقه دارد، پاکستان می تواند رفع کند، پاکستان سلاح هسته ای دارد. آمریکا راضی نیست که آنقدر به پاکستان فشار وارد کند که مشکلاتی برای سلاح های هسته اش ایجاد شود. آمریکا از فروپاشی پاکستان تشویش دارد و در ضمن آن، گفته می شود به نحوی ، اگر فشار زیادتری بر پاکستان وارد شود پاکستان به دامن چین و روسیه خواهد افتاد که در دراز مدت آن را آمریکا هم به نفع خود نمی داند.

وی افزود:در قدم دیگر تضادی را که در حال حاضر آمریکا با ایران دارد، پاکستان به عنوان کشوری که سرحد مشترکی با ایران دارد، باور ندارم که سنای آمریکا علیه پاکستان، تعذیرات اقتصادی وضع کند و کمک مالی را مطلق قطع کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
پاکستان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است