اختلاف میان رییس جمهور و والی فاریاب (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۶/۳/۱۰ کد خبر: 133876 منبع: پرینت

والی فاریاب خبر برکناری خود را رد می کند.

آوازه بود که رییس جمهور غنی، انور سادات، والی فاریاب را از وظیفه خود برکنار کرده است. پس از نشر این خبر، سادات واکنش تندی نسبت به این خبر از خود نشان داد.

وی در صفحه شخصی خود نوشت: من با لطف کسی اینجا نیستم. با زور دوستم و با استعداد خودم در این جایگاه قرار گرفتم.


افغانستان فاریاب سید انور سادات غنی جنرال دوستم



کد(24)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
انورسادات
نظرات بینندگان:

>>>   فصل استعفای والی‌ها در شمال
والی بلخ به رئیس جمهور وعده کرده بود که استعفا می‌دهد.
والی تخار استعفا داد
والی فاریاب تحت فشار است که استعفا دهد
والی سرپل به رئیس جمهور گفته اگر به اوضاع این ولایت توجه نشود استعفا می‌دهد.

>>>   جناب سادات شما خود را سادات میدنید.
حیف نام سادات بشما.
دوستم آبروی تمام ترکتباران برد.
اگر دوستم زور و قدرت میداشت از جنایات که به حق نزدیکتر دوستان و یارانش نموده بود عذر خواهی میکرد . آیا ایشچی را از یاد برده اید .آیا اشچی ازبیک نبود. شرم به شما و کسانی مثل شماکه خود رااجیر و نوکر دوستم بی دین و بی آبرو میدانید.حتی به قوم خود هم رحم نمیکنید.
جوزجانی

>>>   از همه مهمتر انور السادات که رییس جمهور مصر بود، با صدر اعظم اسراییل در دهه هفتاد قرن گذشته میلادی با حضور جیمی کارتر رییس جمهور وقت امریکا، توافقنامه صلح را امضأ کردند.
از همین خاطر رییس جمهور او را به حیث والی فاریاب مقرر کرد تا بین طالبان و ازبک ها و دوستم و رییس جمهور، صلح ایجاد شود، اما نتیجه نداد.
حالا رییس جمهور برطرف اش میکند.

>>>   کاش کمی سواد هم می داشت.

>>>   احمد ضیا مسعود هم میگفت کسی مرا برطرف ساخته نمیتواند >

>>>   جک نگو از معاون که قدرتمند نیستی اگر بخواهند راحت برکنارت خواهند کرد و شایدم والی خود مختار فاریاب باشی که جرعت چنین یاوه گویی ها را پیدا کردی . یوسف زی

>>>   بروبدماش دوستمت چی کرده توانست که تو کنی سرکشی نکوتابع قانون باش

>>>   موقف گيري شما قابل تقدير وستايش است.اي كاش بسان شما كساني ديگري هم جرئتمندانه مدافع حق خود ومردم خود قرار بگيرند. ايستادگي شما در برابر ظلم وبي عدالتي است، مردم در كنار شما ومدافع شما هستند، با قوت ومتانت بيشتر وبهتر از پيش به كارهايتان ادامه دهيد. انچه دشمن تلاش دارد اين است كه شمارا در مواجهه با برادران جمعيتي تان قرار دهد كه ازين پروژه فقط خود انها بهره ميبرند نه شما و جمعيتي ها بلكه شما ها ضعيف ميشويد و پروژه سازان قوي. موفق باشيد

>>>   ازاوامرسرکشی نکو

>>>   انورجان کمی سلوبچل بسیار تیزرانی نکو

>>>   نوش جان یک عطاگک دیگه هم پیدا شد. طرز نوشتار این احمق بی سواد را ببینید که تا حال املا نمیتواند بنویسید و میگوید به استعداد خودم. نخیر! سخن اولتان کاملاً درست است که به زور مردکه باز (دوستم خان) اینجا آمدید!!!

>>>   بیشک ! همه بدمعاش شده اند ،والی ، وکیل ،وزیر و بالاخره رئیس جمهور کشور،خالا گانگسترشدن را از امریکایی ها یاد گرفتیم که روزی بدرد مان خواهد خورد.
ع- پسمان

>>>   شرم است به این بغاوت ګران مفسد، والی میگوید به زور خود و وزیر میگوید به زور خود مقرر شده ام، این احمق های متحجر تر و مضر تر از طالب هستند. فاروق

>>>   به به .این ره میگه نظام جمهوری!!!!!!

>>>   والا بيشك مبارك ات باد

>>>   دولت افغانستان باید به این بیبندوباری ختمه بدهند یک والی چولرهم میگوید که به زوربا این پست امدیم دولت اگردولت باشد دردوساعت بایدچنین اشخاص راازوظیفه شان سبکدوش نموده واز ایشان استحظاری گرفته تا درایندگوسفندانه عمل نکند.

>>>   مرد آنست به قدرت وعلمیت خود جای را بگیرد نه به نام نشان دیگری قرار معلوم از علم خبری نیست شما باید یک کمی شرم کنید رهبر شما با قوم ل کرد جای شرم است وقتی به قوم خود این طور رفتار کردید وای به حال مردم فاریاب دوستم را همه می شناسد یک انسان که عمر خود را با دختر بازی وشراب خوری با رسول پعلوان سپری کرده که بچه خوب در مزار وشبرغان وفاریاب از دست شما به ولایت هم جوار فرار میکردند چه کنیم سرنوشت ما به دست شما افتاده غیر از خدا جزای شمارا کسی دیگر داده نمیتواند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است