گفتگوی حکمتیار و کرزی درخصوص اخرین دیدارشان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۶/۳/۱۰ کد خبر: 133880 منبع: پرینت

ديدار حامد كرزى با حكتميار و حرف هاى كه بين هم رد و بدل مى كنند، بسيار جالب است!!

كرزى به حكمتيار مى گويد كه آخرين بار او را در چهارآسياب ديده است.

حكمتيار حرف كرزى را قطع مى كند كه شما فراموش كرده ايد آخرين بار ما و شما در تهران ديديم. كرزى وارخطا مى شود مى خواهد گپ را تير كند. حكمتيار محكم مى گيرد كه حتى رنگ لباس تان يادم هست و تمام حرف هايت به يادم هست.

كرزى در ادامه مى گويد كه خوب شد بخير به وطن برگشتيد.

پسر حكمتيار صدايش مى آيد كه پدرم در داخل وطن بود.


کانیشکا محجوب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
کرزی
نظرات بینندگان:

>>>   هردوی این مار زیر استین افغانستان وقاتل ملت هستند.
م.ا.کابل

>>>   Mahmood Hosseini
تنها راه پایان دادن به یک قرن زورگویی، فاشیزم، تبعیض، جنگ و خونریزی، انحصار طلبی و‌مفکوره افراطی و طالبانی این است که فغانستان تجزیه شود.
هیچکس نمیخواهد که وطنش کوچک شود ما هم ملک خود را به بیگانه نمیدهیم، فقط سرنوشت خود را خویش در دست میگیریم و نمیخواهیم که دیگر در آتش جهالت و خیانت دیگران بسوزیم. بگذارید که هر رقم که دوست دارند برای خود حکومت بسازند، میخواهند کرزی را بر قدرت بشانند یا داعش و طالب را بگذار که بنشانند. دلشان که به پاکستان میپیوندند یا با برادران پاکستانی خود در ان طرف سرحد پشتونستان جور میکنند.
بگذار که مکاتب خود را آتش بزنند و قانون قرون وسطی را اجرا کنند‌. در افغانستان هیچکس با قوم دیگر مشکل ندارد غیر از یک قوم که با همه مشکل دارد و‌همه را مهاجر میداند.
مشکل فغانستان بسیار بنیادی و ریشه اش در چاه نجاست است در حدی که هیچ قابل اصلاح نیست. شما هر چیز را تغییر داده بتوانی مفکوره وحشیگری و جهالت ژنتیکی کسی را تغییر داده نمیتوانید.
اگر تا یک قرن دیگر هم همینطور سالانه 10 هزار سرباز ما بخاطر جهالت یک عده کشته شوند، کسی از شما تشکری نخواهد کرد و شما به چشم آنان مهاجرید.
بجای در افسانه زیستن و حرف های پوچ یکبار از خود بپرسید تا کی خون و انتحار؟ بخدا قسم اینگونه تا یک قرن دیگر هم منتظر بمانیم روی خوشبختی را نخواهیم دید، انحصار طلبی پایان نمی یابد و‌حتی نوادگان ما آرزوی صلح و ترقی را به‌ گور خواهند برد.

>>>   Anwary
یاد تان باشد حکمتیار گفته بود بعضی از رسانها دشمن ما است?

>>>   چه كسي ميخواهد كه بداند اين همه رويداد هاي تروريستي توسط كيها و چگونه راه اندازه ميشوند؟
به نوشته رزاق مامون توجه بفرمايند
.....
تجربه جنگ وزیستن درفاصله دو انفجار به ما می آموزاند که یک موتر انتحاری هرگز با عبورازتورخم یا چمن به داخل افغانستان راه نمی یابد تا مستقیم و بدون مزاحمت به قلب کابل برسد. سیستم جا سازی شده دشمن درداخل دولت خیلی با اعتماد به نفس عمل می کند. گروپ های فنی که سیستم انفجار را جا سازی می کنند، یا درقلعه زمان خان، شاه شهید، شیرپور، شهرنو و وزیراکبرخان و شاید درخانه یک وکیل پارلمان یا یک تاجر دولتی جا به جا شده و در داخل حویلی آن ها محموله های مواد انفجاری را عیار می کنند؛ پنج نفر (كرزي، احمدزي، استانكزي، اتمر و حكمتيار) آدرس های دقیق گروپ وافراد را می دانند.
اثبات دیگر قضیه این است که در کشتار ریاست ده امنیت، تا قتل عام اکادمی پلیس، شاه شهید، قول اردوی شاهین وبیمارستان نظامی کابل هیچ کسی مواخذه نشد و هرگز نیز نخواهد شد. مگر ثبوت دیگری را هم باید انتظار داشت؟
راهی نمانده جز این که قیامی مهیب درجامعه شکل بگیرد؛
ورنه، این سریال را پایانی نخواهد بود.

#_رزاق_مامون

>>>   اگر من به جای حکمتیار میبودم باآقای کرزی صحبت وملاقات نمیکردم چونکه کرزی خائن ملی است باخاین ملی صحبت و ملاقات نیز تاثیر برشخصیت ملاقات کننده دارد.
فراسو

>>>   خوب فكاهي بود، ههههههه

>>>   حالی پاکستان اینقدر شده است که نه تنها افغانستان، بلکه ایران را نیز جزٔ خاک خود حساب میکند؟

>>>   تجزیه افغانستان هیج دردی رادوانمیکند همانطورکه تاریخ ثابت کرده، بدتر هم میشود مشکل ما مردم قانع نبودن به حق خود ودر نهایت ایجاد جنگ داخلی .کسانی که میخواهند در دهه های اخیر خود را رسمی جلوه دهند باید بدانند که هیچ که از حق خود که استقلال افغانستان است نمیگذرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است