برگزاری مسابقات کریکت با پاکستان لغو شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۷    ۱۳۹۶/۳/۱۱ کد خبر: 133927 منبع: پرینت

تیم ملی کریکت کشور پس از حمله خونین کابل، برگزاری مسابقات با تیم ملی پاکستان را لغو کرد.

بورد کریکت کشوربا نشر خبرنامه ای اعلام کرده است که حمله خونین در کابل قابل صلح و دوستی نیست و بر اساس راپور ادارات امنیتی کشور و خواست مردم این اداره هرگونه مسابقه و توافق دوجانبه با کریکت پاکستان را لغو می کند.

در خبرنامه آمده است که با کشوری که تروریزم پروری می کنند و ترویستان در آن فعالیت دارند، هیچگونه مسابقه دوستانه و همکاری دوجانبه تطبیق نخواهد شد و قابل ادامه هم نیست.

این درحالی است که پس از سفر هیات بورد کریکت کشور به رهبری عاطف مشعل، رییس این اداره به پاکستان تفاهمنامه بمنظور برگزاری این مسابقات در کابل و لاهور توافق شده بود و رییس اداره کریکت کشور با وجود مخالفت های فراوان درباره برگزار نشدن این مسابقات اعلام کرده بود ورزش نباید متاثر از مسایل سیاسی و دیگر موضوعات باشد و مسابقات میان دو کشور برگزار خواهد شد.

در حمله انتحاری خونین کابل روز چهارشنبه 10 جوزا 96، دستکم 90 تن کشته و بیش از 400 تن دیگر زخمی شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کریکت افغانستان
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   راستی عجیب دنیایی است!؟

تاریخ سد سال گذشته پیشتر و پسانتر سرزمین مان را بجایش می گذاریم، آن را غرض نمی گیریم، گپ دراز نمی سازیم، بسیار فشرده شانزده و هفده سال آخر را مد نظر می گیریم!
پیش از آن علیه استاد ربانی و احمد شاه مسعود جنگیدند حق شان که بیگانه بودند' از خود نبودند، تاجیک بودند، افغان یا پشتون نبودند تا اینجا جنگ و آدم کشی و بغاوتشان بیخی قابل درک و گوارش است!

حالا علیه دولت خداد افغانی کرزی و کاملآ افغانی حاجی اشرف غنی احمدزی بخاطر چی؟
ببینید!
کرزی پشتون، اشرف غنی احمدزی بیخی پشتون، گلب الدین حکمتیار بیخی پشتون، گروه حقانی بیخی پشتون، گروه طالبان بیخی پشتون ، گروه داعش ساخته شده از میان طالبان نیز پشتون !
تمام از این ها در هر حالت یکی دیگر را برادر خطاب می نمایند، با یک دیگر صلح می کنند ، یکی دیگر را از زندان ها رها می سازند و یا فرار میدهند ، یکی دیگر را از فهرست جنایت پیشه گان شورای امنیت ملل متحد بیرون می کنند، پس از جنگ ها و کشتار های چندین ساله یکی دیگر را شاهانه و فاتحانه در ارک سلطنتی در پیش روی خانواده های مقتولین شان و جامعه جهانی با دیده درایی و بی شرمی پذیرایی می نمایند، اگر یکیش دیگرش را روزی بنابر عواملی برادر خطاب نکرد دیگرش اورا آشکار را تلویزیونی و رسانه ای سرزنش می نماید که چرا فلان برادران دهشت افگن مان را برادر خطاب نکردی، کمونیستش به سلام برادر مجاهد مسلمان اش می رود باهم با تبسم و شوق تمام عکس می گیرند بعد آنرا از طریق رسانه های جمعی پخش می نمایند ... و بالآخره یکی دیگر را در مقامات پر در آمد و با عاید دولتی مقرر می نمایند تا در آینده خود و خانواده هایشان دست دراز و محتاج نباشند!

پس اینجا پرسش کلانی پیدا میشود! اینقدر قتل و کشتار و انتحار مردمان دیگر بخاطر چی؟ با هم بر سر ملک و دولت خدا داد جور بیایید! اما، دیگران را حد اقل نکشید!

اگر کسی یا کسانی از جمع دیگران، غیرخودیان ، از مردمان و فرهنگ های دیگر ساکن کشور اندکترین انتقاد نمایند و چرا بگویند با شتاب بنام های بیگانه پرستان، عمال کشور های خارجی به ویژه جاسوسان ایران، ضد وحدت ملی، تجزیه گران ، جنگ سالاران، دزدان، راه زنان و غیره از سوی آنان یاد می گردند!

راستی هم عجیب دنیا و زمانه ای نیست؟

>>>   کار بسیار نیک .
مرگ بر پاکستان

>>>   مشکل درپاکستان نیست بلکه بین خود افغان ها مشکلات بسیار وجود دارد اول خود را بشناسید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است