تا این پنج‌ تن اند، پاره‌ های گوشت ما در اتن اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۶/۳/۱۱ کد خبر: 133931 منبع: پرینت

تا این پنج‌ تن اند، پاره‌ های گوشت ما در اتن اند؛ (کرزی، غنی، اتمر، استانکزی و راکتیار)

بدون شک مهندسی این انتحار‌ها، انفجار‌ها و حمله‌ های مسلحانه در چهارصد بستر و قول اردوی شاهین را همین ها کرده و می‌ کنند. پروژه بزرگ و خط سرخ آنان که همانا تطبیق سقاوی دوم و حاکمیت فاشیزم قبیلوی‌ است، با برنامه و طرح‌ های کشور‌های مداخله‌ گر منطقه در کشور ما گره‌ خورده است.

اگر چنین نبود تا هنوز عاملان و متهمان این رویداد‌های سهمگین در نتیجه کار کمیسیون‌ ها تشخیص و ‌مجازات می‌ شدند. سیاست این حکومت ناکاره و ‌این پنج تن نا میمون جز حاکمیت مطلق‌ العنان قبیله، انتقال جنگ به شمال و‌ نقاط امن‌ کشور، ترور فرماندهان و ‌رهبران جریان‌ های مخالف شان و ‌انتحار و انفجار در آماج‌ های از پیش‌ تعیین‌ شده شان نیست.

عبدالله، دوستم، محقق و ‌دیگران در میانه این بازی جز مهره‌ های خوش‌ باش و ‌نگهبان جان، جایگاه، ‌جای داد و سرمایه‌ های باد آورده شان پشیز و ‌چیز دیگری نیستند.

باور بامیک


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
استانکزی
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   من نمي گويم مرگ بر طالب برعكس
ما ميگويم
مرگ بر حامد كرزي
مرگ بر احمدزي
مرگ بر گلبدين
مرگ بر كأخ نيشانان كه هر روز بر رهايي طالب و امثالهم شرايط را مساعد ميسازند و از سر كوب شان توسط نيروي امنيتي ما جلو گيري ميكنند .
اه غريبان دير گيرد سخت گيرد
راه حل تسيلت گفتن و غمگيني نيست
راه حل ريشه طالب را در داخل نظام قطع كردن است

>>>   از شوراى نصوار و قاتلين ودزدان نام نبردى كه در كجاى اين معما قرار دارند!!

>>>   خبرتازه!
ارگ و سپيدار قصد دارد يك تعداد را به افطار دعوت كند و در مورد تظاهرات همراي شان معامله كند و اين ها شامل چند نفر از اعضاي جامعه مدني و چندتا جوان نو قد كشيده است.
#مواظب_صف_مقاومت_باشيد!

>>>   خدای شما بزرگ است یا حامیان ع و غ ؟

اگر واقعا به خدایی بزرگ تر از خدای آمریکایی غنی و عبدالله باور دارید، نترسیده و برای براندازی حکومت فاسد، ناکاره و نامشروع ع و غ آماده شوید.
این دو جلاد در طول دو نیم سال عمر حکومت خود جز به باداران شان برای مردم قطعا پاسخگو نبوده و بهترین اقدام خلع و بر اندازی حکومت ناشایسته ی انهاست.

یک‌ روز مردن اگاهانه در راه دادخواهی برای حق انسانی ما بهتر از هزار روز زندگی در انتظار مرگی نا خواسته زیر چتر یک حکومت برده و ناتوان است.

>>>   وقت آن فرا رسیده که کرزی و حاجی غنی در برابر مردم پاسخ بگویند که چرا و به کدام عقل هزاران اسیر طالب را بدون تجدید تربیت و انجام کار بایسته اهلی سازی به جان مردم بیگناه رها کرده اند؟

>>>   به لحاظ خد ا این پنج خبیث فساد العمر وابسته به اجنبی ها که هر کدامشان بطوری سوار این ملت رنجدیده شدن این ها با چاپلوسی بی غیرتی به پست های کثیف و آلوده جابجا شدن .واین راهم شاهد باشید که این جانی ها به شکل های مختلف از بین برده میشوند درگذشته از این موارد زیاد بوده من به مردم میگویم اینقدر به این خبیث ها اهمیت ندهید دنبال نسل های جدید باشید که در دامن های شان میشود نماز خواند خداوند هم پشتیبانی خواهد کرد و این هارا روزانه هزاران نفر لعنت و نفرین میکنند این یک واقعیت است

>>>   آزموده را آزمودن خطاست, در میان کسانیکه علیه دولت نعره می کشند کدام چهره ملی و مردمی وجود ندارد بلکه همان مهره های کهنه است که سالها خون مردم را مکیدند ولی امروز خود را در خطر احساس میکنند تا مبادا از گرسنگی بمیرند بناً داد و فریاد میکشند هر شود باز راه کهنه خود را یابند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است