والی بلخ: دهشت افکنان به هیچ اصولی پایبند نیستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۰    ۱۳۹۶/۳/۱۱ کد خبر: 133944 منبع: پرینت

دهشت افگنان و طالبان با حمله‌ خونبار بر جان غیر نظامیان، یکبار دیگر ثابت ساختند که پایبند به هیچ اصول انسانی و اسلامی نیستند.

با توجه به وضعیت حساس در کشور، تنها بسیج ملی و مردمی و فشار آوردن بالای دهشت‌ افگنان و حامیان داخلی‌ شان می‌ تواند راهگشای وضعیت حاکم در کشور باشد.

حالا وقت‌ اش رسیده‌ است که همه دست به‌ دست هم داده و در برابر این پدیده شوم به پا خیزیم و رسالت ایمانی و وجدانی خود را ادا کنیم.

برای فامیل‌ های داغدیده‌ ای که عزیزان شان را در این حمله تروریستی از دست دادند و براى خانواده بزرگ رسانه‌ های كشور (به ويژه طلوع و بى بى سى) كه در اين رويداد كارمندان شان را از دست دادند صبر جمیل و همینطور برای رسانه‌ هاى كه با وجود متقبل شدن خسارات و تاثيرات روانى (به ويژه كارمندان شجاع تلويزيون يک) به خبر رسانی شان ادامه دادند، آرزوى سعادتمندى كرده و براى زخمیان این رویداد سلامتی آرزو می کنم.

جنرال عطا محمد نور
والی بلخ


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
وزیراکبرخان
نظرات بینندگان:

>>>   در اصول برای حصول کلدار پابند هستند ؛، کلدار بده ایمانش را بگیر ، کلداربده ناموسش را گروگان بگیر وخودش را برای تخریب وانفجار به افغانستان بفرست

>>>   نتیجه دست آورد های مذاکرات عطابا غ به نمایندگی از جمعیت چی زمانی جشن گرفته میشود؟؟؟؟؟؟

>>>   پروسه کا بل که "حکومت به اصطلاح وحدت ملی ؟ دراین مورد تبلیغات گسترده را به راه اندا خته است :

پروسه کابل یعنی چه ؟ تا جا یی که از ظواهر معلوم می شود هدف جمع نمودن عده یی از کشور ها در کابل و تاکید بر عملیه سیاسی و مذاکره و آشتی با طالبان می باشد.

در واقعیت امر ما با پا کستان مقابل می باشیم و باایجاد یک اجماع ملی قوی و فرا خوان اجلاس مشترک هر دو مجلس مدارک تجاوز پا کستان و جنگ نیابتی آن به شورای امنیت ملل متحد ارایه شود. طالب طرف مذاکره بوده نمی تواند و یک نهاد سیاسی منظم با استقلال عمل و بر نامه نیست و فقط عده یی از قاچاقبران مواد مخدر در جنوب و جنوب غرب در تبانی با وهابیسم ، دیوبندی های پا کستان و آی اس آی با حمایت مالی اعراب جاهل این دسته مسلح جنایتکار ایجاد شده است . این گروه مسلح جنایتکار را برای اهداف سیاسی منطقوی اعراب و پا کستان و حال روسیه وایران حمایت می کنند. این غول ها به اداره ، حکومتداری ، حقوق بشر ، تعدد حزاب و انتخابات معتقد نیستند و به غیر از خلافت و امارت تلقین شده در ذهن عده یی از به اصطلاح سران شان چیزی از مدنیت و فرهنگ قرن بیست و یکم نمیدانند .

مذاکره روی یک اجندا و بر نامه صورت میگیرد و اگر ملل متحد دخیل باشد معیار های مانند حقوق بشر ، حقوق زنان به شمول انتخابات و آزادی بیان شامل یک توافق میگردد. آیا طالب جاهل و شستشوی مغزی شده به این استنبا ط های اساسی جهان امروز سر خم می کند و یا معتقد می باشد ؟ چرا بااین حرکات سبک و عوام فریبانه به چشم مردم خاک میزنید. دسته های جنایتکار مسلح یعنی باند مسلح طالب تروریست باید نا بود شود و از بین رود . نورم های قبول شده جهانی درین زمینه فراوان موجود است .

شرم و ننگ به اتحادیه اروپا ، سایر کشور ها یی که با شناخت کا مل از اوضاع و طالب پا کستان تاکید بر راه حل سیاسی و مذاکره با عده یی از جانیان تروریست می نمایند و از ماهیت افکار و منبع تمویل و تجهیز این دسته تبهکار هم اطلاعات کافی دارند. شرم و ننگ بر زعمای کشور که با شناخت کا مل از پا کستان – طالب تاکید بر راه حل سیاسی با طالبان می کنند.

نتیجه این که پروسه به اصطلاح کا بل یک عملیه جدید عوام فریبانه ، برای هویت سیاسی دادن به طالب " تزکیه این دسته جات مسلح اجیر جنایتکار " به منظور مذاکره سیاسی و توافق ؟؟؟ نمیدانم روی کدام مطالب ؟؟؟ ، میباشد . این دسته جنایتکار مسلح و سپاه اجیر(1)" آی اس آی + قاچاقبران مواد مخدر" طرف مذاکره سیاسی بوده نمی تواند .موضوع اصلی عبارت است از تجاوز پا کستان و مذاکره با پا کستان که جنگ تجاوزی نیابتی را بر ضد کشور ما ادامه میدهد نه مذاکره با سپاه اجیر طالب.

>>>   نه اعدام تروریستان دردی را دوا میکند، نه هم تقبیح کردن و شعار دادن، یگانه راه حل فرستادن غنی، حکمتیار، اتمر، کرزی، استانکزی و... به جهنم است، اینان هستند که خواب لوی پختونستان را میبینند...
با یک سدا ارگ ارگ، مرگ مرگ
پ.ن:
فردا بسیار محتاط باشید و ویروسهای حزب اسلامی را نگذارید در میان تان مشکل ایجاد کند، ویروسها را در نطفه نابود کنید!!!

>>>   چرا این وقت ها عطا صاحب زیاد از جنرال استفاده میکند؟؟؟ کدام موسسه تعلیمی نظامی را درکجا خوانده است ؟؟

>>>   مشکل مردم ما فاشیزم تمامتیخواه حاکم بر ارگ است، نه تروریزم. ارگ تروریزم می پرورد.

>>>   تاجيك ها مسووليت اشتباهات رهبران شان را بايد بپذيرند. اين رهبران تاجيك بودند كه قدرت را دو دستى خدمت فاشيزم تقديم كردند. بناً تاجيكان و رهبران خود خوانده تاجيك مسوليت مهم ترى نسبت به هر قوم ديگر دارند.

>>>   جناب والی صاحب میخواهم بدانم که همو موضوع مذاکره مستقیم شما با ارگ به کجاه رسید همه منتظریم که از سهم بنجا فیصد شما بهر مند شویم ایا واقعا چنین چیزی بوده ویا خودت را به مسخره گرفته بودند
قیام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است