کاریکاتور، جهان در سوگ حمله کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۵    ۱۳۹۶/۳/۱۱ کد خبر: 133949 منبع: پرینت




مردم کابل، شام دیشب به جای صرف افطاری، عزادار شهدای خود بودند

افغانستان کاریکاتور وزیراکبر خان



غم حادثه کابل، کل جهان را در سوگ نشانده است

افغانستان کاریکاتور وزیراکبر خان



کد(24)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاریکاتور
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اینقدر ما افغانها عزیز استیم که جهان
ازغم ما درسوگ بنشینند از غم ما مرده
دروغ است فقط اینقدر خوش هستند که پرسان نکنید.

>>>   فردا با یک سدا
امو کسیکه ده ارگ است
خودش لایق مرگ است
#راهپیمایی_کابل

>>>   تفاوت ميان پارلمان ما و پارلمان آستراليا در چيست؟
اعضاى پارلمان آستراليا جهت اداى احترام به قربانيان رويداد چهار رَاهى زنبق شهر كابل، به پا ايستاده و لحظاتى سكوت اختيار نمودند.
#مسلم_شيرزاد

>>>   مشکل مردم ما فاشیزم تمامتیخواه حاکم بر ارگ است، نه تروریزم. ارگ تروریزم می پرورد.

>>>   ایرانی های عزیز بخاطر فاجعه کابل رو به روی قنسلگری افغانستان در مشهد به یاد قربانیان شمع روشن کردند.
سپاس فراوان از ایرانیان عزیز بخاطر غم شریکی ❤
درود ها بر شرف همزبانان و همتباران ام

>>>   کجاست دختر غنی کجاست فرزندان دختر چاب عبدالله ل...ا باد بر شما دروغ گویان ایا کسی است که بگوید در این انتحاری فرزند یک رهبر یا قومندان کشته شده باشد نه بابا چرا کشته شوند باید عیش و نوش دنیا را کنند لذت ببرند ملت بیچاره همیشه در خدمت انتحاری ها هستن حاضرن کشته شوند تا فرزندان این خاینین زنده بمانند و عیش و نوش کنند عجب صبری داری خدا یا یک بار هم که شده یکی این فاسیدین را گرفتار این انتحاری ها بگردان تا دل بنده های بی گناه ی تو یخ شود تا به کی باید زن بیوه شود فرزند یتیم گردد و از این بی ناموس ها همیشه در امان باشد عجب صبری داری خدایا. عجب صبری داری خدایا بخاطر اشک همین یتمان حادثه خونین یکی از این دو رهبر را فلج بگردان تا گرفتار جان خود گردد غنی یا عبدالله هر دو چی بهتر به امید نابود خاندان غنی و عبدالله.
احمدی المان.

>>>   اگر 50 نفر بیگناه در کدام کشوری دیگر از بین میرفت و لانه های تروریست ها نیز روشن و واضح میبود که مثلا در بغلان، هلمند یا بدخشان فعالیت دارند. آن کشور تمام قدرت نظامی خود را مصرف میکرد تا ریشه و لانه طالبان تروریست را از طریق استفاده سلاح کمیاوی در 24 ساعت خشک کند اما در افغانستان این در حالیست که طالبان یا حزب اسلامی اکثرآ اعتراف میکنند که عامل فلان انتحار یا انفجار گروه آنها بوده مگر دولت افغانستان برعکس مصالحه و دوستی را با تروریست ها پیشنهاد میکند و یا زندانی های طالبان را آزاد میسازد. کارزار اروپایی حقوق بشر برای مردم افغانستان این گونه جنایات دولتمردان افغانستان را در دوسیه نظارت از جنایات "جنایت کاران جنگی" ثبت نموده و در مورد اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

>>>   امارات متحده عرب در همدردی با 22 نفر قربانیان حملۀ تروریستی منچیستر در هفته قبل(24 می 2017) برج خلیفه را در شهر دوبی با پرچم بریتانیا آراست، اما پنجصد نفر قربانی و زخمی حملۀ دیروز تروریستان طالب در شهر کابل، احساس اسلامی و انسانی آن ها را اینگونه بر نینگیخت. بر خلافِ این برادران عرب و مسلمان افغانستان، فرانسوی های کافر مسیحی روشنایی برج ایفل را نیمه شب گذشته در شهر پاریس در همدردی با قربانیان کابل خاموش کردند.
امارت متحده عرب، عربستان سعودی و پاکستان در میان تمام کشورهای جهان سه کشوری بودند که حکومت گروه طالبان در کابل را که در واقع حکومت مشترک طالبان و القاعده به رهبری اسامه بن لادن بود، به رسمیت شناختند و با کمک های مستمر خود در عقب جنایات طالبان قرار گرفتند. این کشور ها هنوز با نقش متفاوت از حامیان تروریستان طالب در افغانستان هستند و امارات متحده عربی یکی از کشورهای است که طالبان از آن جا بخشی از هزینه های جنگ خود را بدست می آورند.

>>>   بارها گفتم وتکرارم میکنم
کس نخارد پشت من جزناخن انگشت من
همانطور که گفتم باید دست از ازتفرقه انگیزی و منافع خود برداریم وفرهنگ سازی بزرگی رادرامور افغانستان به خصوص باسوادشدن ملت افغانستان انجام دهیم چراکه تاوقتی ما خوب راازبد تشخیص نداده ایم راه کج رااز راست تشخیص نداده ایم چطورمیتوانیم به‌ سعادت برسیم

>>>   درغ بس است بس.ما انقلاب می خواهیم انقلاب ی برای نابودی تمام رهبران قوم ها و نوکران. انقلابی برای ابادی و برابری

>>>   اي داد از فاجعه كابل ...
قطعا اين پيام دردي از شما كم نميكند اما خواستم بدونيد كه ما اينجا تو ايران خيلي زياد ، خيلي بيشتر از بمبگذاري هاي پاريس يا منچستر ، از فاجعه اخير كابل دلمون به درد اومد و گريستيم .
ارزو ميكنم يك افغانستان امن ، آزاد و سربلند رو
و اگر فكر ميكنيد كاري بتونم از اينجا ، تهران ،براي تحقق اين ارزو انجام بدم حتما به اي ميلم بفرستيد كه چه كمكي از دستم برمياد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است