به جای تسليت، به مصاف دشمن در داخل نظام برويم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۲    ۱۳۹۶/۳/۱۱ کد خبر: 133950 منبع: پرینت

پيام های تكراری و كليشه ای نه دردی را دوا می كند نه تغييری می آورد. اگر اين همه تسليت گويی و صبرخواهی كارا می بود، در 16 سال گذاشته تاثير می گذاشت. در حالی كه ماهيت دشمن و بی مايگی حكومت را درک می كنيد، چرا بارها پيام تكراری بنويسيم؟

ما باور داريم كه عامل اين همه بی رحمی و خون ريختاندن و انسان كشی، بعد از دشمن بيرونی، دست های داخلی است. دست هایی كه در لایه های مهم نظام رخنه كرده اند و زمينه كشتار بی گناهان را برای طالبان و داعشيان مساعد می سازند. ما به جای تقييح و تسليت بايد به مصاف دشمن در داخل نظام برويم.

تا زمانی با عوامل داخلی و ستون پنجم در داخل نظام تصفيه نكنيم، طالب را نمی توانيم در لانه های شان نابود كنيم. اگر ستون پنجم قدرتمند تر از كل نظام است، بنا به منظور توقف كشتار مردم بی گناه، بهتر است كل نظام محكوم به شكست و فروريزی گردد و بديلی بايد طرح گردد.

اين وضعيت از بنياد بايد تغيير كند. تا زمانی که فكری برای تحول خلق نگردد، شاهد تراژيدی های بدتر خواهيم بود.

هارون معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کابل
وزیراکبرخان
نظرات بینندگان:

>>>   تا زما نیکه جا سو س های انگلیس و امریکا در وطن صا حب قد رت با شد این ملک ارام نمی شو د

>>>   اگر کرمک های ....گلبدینی فردا در میان مردم دیده شوند، دهان شان تا کام شان پاره خواهد شد. هوشدار میدهیم

>>>   گزارش: موتر تانکری که در کابل فاجعه آفرید، مربوط شرکت میرویس یاسینی، عضو مجلس نمایندگان بوده است.

>>>   فردا با یک سدا
امو کسیکه ده ارگ است
خودش لایق مرگ است
راهپیمایی_کابل

>>>   غنی، می توانی برای نگهداشت جان بی ارزش خود پشت کانتنرها پنهان شوی،اما انفجار سازمان یافته نه

>>>   نه اعدام تروریستان دردی را دوا میکند، نه هم تقبیح کردن و شعار دادن، یگانه راه حل فرستادن غنی، حکمتیار، اتمر، کرزی، استانکزی و... به جهنم است، اینان هستند که خواب لوی پختونستان را میبینند...
با یک سدا ارگ ارگ، مرگ مرگ
پ.ن:
فردا بسیار محتاط باشید و ویروسهای حزب اسلامی را نگذارید در میان تان مشکل ایجاد کند، ویروسها را در نطفه نابود کنید!!!

>>>   تظاهرات روز جمعه باید به بهار عربی تبدیل شود تا برطرفی ارگ نشینان بی کفایت!!

>>>   ما فردا تنها به خاطر انسانیت و شهیدان و زخمیان بی‌گناه و بی سرپناه به خیابان ها میریزیم. و تف می اندازیم به روی تمام سردمداران خاین و حکام کثیف و بی پروا. ما خدا را شاهد می‌گیریم که اگر حس کنیم تعهد و رسالت ما به مسخره گرفته می‌شود و یا کسی خواست بر حق ما را معامله می‌کند، معامله‌گران را همانجا در پیشگاه مردم زیر پاهای مان له خواهیم کرد. ما تنها به خاطر مردم به خاطر شهروندان مان به خیابان ها خواهیم ریخت.

>>>   از گفتن چیزی جور نمیشود بیایید عمل کنیم . این دولتی تروریستی باید نابود شود تا پاکستان جنایتکار نابود شود

>>>   مشکل مردم ما فاشیزم تمامتیخواه حاکم بر ارگ است، نه تروریزم. ارگ تروریزم می پرورد.

>>>   فردا معلوم خواهد شد كى واقعن عليه يى اين حكومت فاشيستى قرار مى گيرد. اگر سد هاى كانتيرى را شكستيد بدانيد كه يك قدم به پيروزى نزديك خواهيد بود .

>>>   Qazizada
اگر مردم واقعآ به حقوق خویش پی ببرند پس میتوانن فردا رعیم خویش را خود به دست خود وارد ارگ سازند. و این سردمداران تروریست و انتحاری پرست را به جزای اعمال شان برسانند

>>>   بی غیرت ترین بی همت ترین بد بخت ترین مردم جهان ما هستیم خداوند هم بنده بی غیرتش را دوست ندارد انتظار مرگ هستیم که به همین بی غیرتی بمیریم هر دهلی هم که رهبران و حکومت داران نواختن میرقصیم لعنت به خود ما

>>>   عبدالله و غنی به ملت دشنام دادند.

پیام غم شریکی این دو جلادی که فرزند و خانواده ی شان در غرب و خودشان پشت دیوار های فولادی پنهان شده اند، دشنامی بیش نیست.

من ازین دو موجود بی عاطفه و خون آشام متنفرم. در طول دو نیم سال حاکمیت این مزدور صفتان خون هزاران شهروند کشورم بابت ناتوانی آنها در تامین امنیت جانی شهروندان ریخته شد و اما محال است که یک روز از مردم بابت این همه ناکاره کی معذرت خواسته باشند بلکه با شعار ها و غم شریکی های عوام فریبانه روی سر مردم ساده دل و ناچار کلاه گذاشته اند.

این دو مزدور و اطرافیان متملق شان بجز از دعوا بر سر تقسیم منبع بدست آمده از فروش سرنوشت یک ملت فقیر و تطبیق برنامه های بادارن شان به مردم خدمتی نکرده بلکه قربانیان زیادی گرفته اند.

۶وشیار باشید که فردا این دو شیاد در بیمارستان ها برای فریب افکار عامه حضور خواهند یافت از ملت همیشه دست به سینه در برابر حاکمان خواهش میکنم که کمی بیدار شده بجای استقبال گرم از آنها روی شان را سیاه نموده، از بیمارستان ها فرار شان دهید.

>>>   بله، اشرف غنی و باند فاشیستی و قبیله پرست و طالب پرور‌اش را باید از ارگ بیرون کرد، در غیر آن همین آش و همین کاسه خواهد بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است