فوری: داکتر عبدالله در کنفرانس خبری توضیح داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۸    ۱۳۹۶/۳/۱۳ کد خبر: 134032 منبع: پرینت

داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی که در مراسم خاکسپاری و نماز جنازه پسر معاون مجلس سنا شرکت داشت و با چشم خود شاهد کشته و زخمی شدن مردم بود، اینک در یک کنفرانس خبری شرکت کرده و به مردم اطمینان داد که قضایای سه روز اخیر بصورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی در مورد حملات انتحاری امروز نیز گفت که تحقیقات همه جانبه جدی صورت می گیرد.

عبدالله از معترضان خواست که شرایط را درک کنند و مسایل را قسمی مطرح کنند که دشمنان از این وضعیت استفاده بیشتر نکند. ما باید یکپارچگی خود را حفظ کنیم تا دشمن از این وضعیت سوء استفاده نکند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   چرا فقط مراسم جنازه و تظاهرات اقوام ديگر مورد حمله قرار مى گيرد؟
چرا هميشه شخصيت هاى اقوام ديگر ترور ميشوند؟
كى با اين سرعت در حدود چند ساعت چنين برنامه يى را عملى ميسازند ؟
تا كى خود را عمداً به خواب مى زنيد؟
چرا ستون تداوم اين نظام جنايت كار وتقلبى شده ايد!؟

>>>   اگر به حال نیاییم همه نابود خواهیم شد.
رژیم سفاک زاده ها دیریست با تفنگ کهنه پدری اش قلب من وتو را نشانی گرفته است.
باورکنید که اگر به حال نیاییم ودرخود تغیربنیادی ایجاد نکنیم همه نابود خواهیم شد.
بار دیگر تاکید میکنیم که : این رژیم سفاک زاده ها دیریست برای نابودی من وتو کمربسته اند.واینرا بدانید که این جنایت آفرینی ها آغاز کار است ....گرچه این هشدار ها را پیهم به گوش هموطنان ما قبلها رسانیده بودیم ؛ ولی متاسفانه وبدبختانه که سخنان ما دربازار زمان خریداری نداشت.
امید وارهستم حالا هموطنان با عزت وباشرف ما مطمین شده باشند وبدانند که ؛ آنانیکه قبلآ این حاکمیت مزدور را به مثابه یک رژیم استبدادی، رژیم ترور- اختناق ، رژیم قبیلوی فاشیستی وضد انسانی شناخته بودند ، درضمن اینکه اشتباهی را مرتکب نشده بودند ؛ بلکه آنرا به درستی به بررسی گرفته بودند. من هرگز متعصبین قبیلوی وتفنگشان خونخوار را نه به صفت یک هموطن ونه هم برادر دیگرنخواهم شناخت. درود بر شما رهروان عدالت انسانی.

>>>   این نظام فاشیستی در پی نابودی مردمان بومی کشور است، مصمم و با پلان.
باید سرنگون شود تا دیر نشده !

>>>   جناب داکتر صاحب !
نگفتید چگونه وبا کدام وسایل موضوعات را پیگیری مینماید؟ ونتیجه ای پیگیری های قبلی شما چه شد وتاهنوز چند نفر را به دار اویختید؟ مهمتر از همه درین حکومت ودرمیان ارگی ها وگروپ اقای غنی جایگاه شما در کجا استما را زخیر تو امید نیست شر مرسان ! با این وعده های دروغین یکبار دیگر به چشم ملت میخواهید خاک بزنید بهتر بود که میگفتید ما از مقام های بالا التجا میکنم که موضوعات را بررسی نمایند شما افغانی ها اصلا نه قدرت حرکت دارید ونه هم توانای کار وباز پرس وتخقیق
زیدالله بیک

>>>   چند وقت پیش دولت متهم به فساد شده بود مسئله زمینها به شرکت الکوزی واگذار کرده بود این پرونده به پارلمان مورد برسی قرار گرفت دولت بخاطر حفظ آبرو وحیثیت خود دست به اقدامات زد که میخواست ازین راه بتواند این مسله به فراموشی برود حادثه چهارشنبه بوقوع پیوسته بود

>>>   حالا دانسته شد که ماشین انفجاری چند روز پیش و بمبهای انفجاری امروز کار خود دولت است. ولی جنایت را به پای طالبان نوشتند. طالبان اعلام کردند ما هیچ دخالتی در هردو جنایت نداشتیم.

>>>   چند تا اصولی هادرولایت خوست خواستار به محکمه کشانیدن پدرام ،احمد ضیا مسعود وامرالله صالح شدند توسط غنی
جالب اینکه چرا این هاخواستار به محکمه کشانیدن عاملان انتحاری ها مانند انس حقانی ودیگر رهبران گرو های ادم کش نمی شوند
ایا پدرام واحمد ضیا ویا امرالله صالح در کدام کشتار جمعی دست دارند ویا گذشته جنایت کارانه
در حالی که هرسه فعالیت های فرهنگی وسیاسی غیر مسلحانه داشته اند ازینمعلوم میشود که این کشور توسط کسانی نابود میشود که هم رهبری دولت رادر اختیار دارند وهم طالب وداعش را رهبری میکنند وسرباز میدهند وقتی دیگران صدا بکشند محکمه شان حتمی است
جوانان ومردم افغانستان باید برای اینکه ازین وضعیت بیرون شوید امروز در بیرون از خانه های تان در اعتراضات سهیم شده وکنار هم باشید تا به این تک گرایی ها ختمه دهید اگر لنده غر ولجک هم خطاب شوید گپی نیست این را عادت کرده ایم به شنیدن چنین توهیین ها قبلا هم دزد بزرگ خود شان بودندولی دزد سرگردنه وسقاوی مارا خطاب کردند حال هم بگذارید ما لنده غر یعنی کوه کوتاه باشیم واین ها انتحاری وادم کشی وحشی

>>>   بی‌باکانه ، بدون ترس از خدا میکشند !
فاشیست اوغانی بدون ترس از خدا و بدون شرم از محاکمهٔ تاریخ و وجدان چنان بی‌باکانه به نسل کشی تاجیک‌ها ادامه می‌دهند که حتی نمیگذارند تا جنازهٔ کششته گان مارا بخوانیم .‌ای وای به حال این میلیت پراگنده !

>>>   حال میخواهی با این بهانه که دشمن سوء استفاده میکند چند صباح دیگر به کرسی غلامی بنشینی حیف به قخرمان ملی که تو هم یار وهمسنگرش بودی .....!!!
زیدالله بیگ

>>>   بلاخره عبدلله امرالله صالح و صلاحدین ربانی امروز شنبه از دست انتحاریهای اشرف غنی احمدزی نجات یافت. اما باید بدانید که در هر کجا که باشید یگروزی توسط احمدزی انتحاری میشوید و یا مشل مارشال فهیم به شما زهر میدهد و یا مشل جنرال داود داود و سید خیلی بمب را زیر چوکی تان نصب میکند. باید به یاد داشته باشید که دیر یا زود انتحاریهای ارگ شماها را از بین میبرد.

>>>   بازتاب فشارهاي مردمي در امريكا
سناتوران آمريكايي:
پول ماليات شهروندان آمريكا در افغانستان به خاطر تضعيف تروريست نه، بلكه به خاطر حفظ قدرت قومي و طالبان به مصرف مي رسد.

>>>   مراقب باشیدکه من ازصندلی دور نشوم

>>>   انانیکه هنوز هم از عین و غین توقع خدمت دارند سخت اح...... اند!

>>>   احمدسعیدی:
"داکتر عبدالله برایم گفت که ما هیچ صلاحیت نداریم شما چرا علیه ما شعار میدهید؟"
پ ن: عبدالله با رای و پشتیبانی میلیونی به ریاست اجرایی رسید ولی قدرت را با دو دست به جان کری و شاه شجاع قصر سفید و پدر طالب اشرف غنی احمدزی سپرد.
... تو معامله گر

>>>   متوجه باشید که پادو های عبدالله بازهم مردم را گویا "از وضعیت و اوضاع نازک داخلی و بین المللی و نقطه عطف تاریخ" می هراسانند!
به پندار عبدالله ها ا ین" وضعیت نازک سیاسی و نقطه عطف تاریخ" بیش از صد سال است که در افغانستان حاکم است!؟؟!

>>>   و مردم "هزاره، تاجک، ازبک" چرا بیدار نه می شوید.
چرا وقتی که ما می خواهیم تظاهرات کنیم تجمعات کنیم و یا مراسم داشته باشیم اعلان میکند که احتمال انتحاری است، پس چند ساعتی انتحاری می شود دها تن کشته و زخمی می شود...؟؟ چرااا؟؟
چرا وقتی که اونا #پشتون اگر تظاهرات کند، تجمعات کند، هر مراسم که داشته باشد نه انتحاری است و نه اخطاریه انتحاری ..؟؟
پس تا چی وقتی اینچنین خاموش می باشید و خود را به نفهمی میزنید.؟؟

>>>   چه خوش میگوید، شکیب حمیدی:
تکیه به داکتر عبدالله تطبیق مثال خرمگس
"خرمگس" نام کتابیست که داستان اشغال ایتالیا توسط اتریشیها را بازگو میکند. نویسنده کتاب از زبان قهرمان خود آرتورمینویسد:، ايتالياي اشغال شده شبیه به آدم نشئه و مستی است كه براي حفظ تعادل، خود را بر گردن دزدي آويخته است، بیخبر ازین كه دزد قصد زدن جيب وي را دارد. از نظر من افغانستان اشغال شده هم عین تشابه را دارد. هرکه بر امریکا، ملل متحد و نماینده شان عبدالله اعتماد میکند همان آدم مست است که بر گردن دزد خود را برای تعادل آویخته بیخبر از این که دزد فقط در فکر زدن جیبش است
و كساني كه بگفته غنی بازی خورده و از ترس گرفتار شدن به روزگار سياه مردم سوريه ،یا موفقیت کنفرانس قریب الوقوع افغانستان میدان را رها کنند آنها هوشیاران جنون زده ای هستند که جسد شان را به گردن سرمعمار اين بساطهاي خون مي آويزند

>>>   فزونی گرفتن جنایات پیهم در این سه روز با آمدن گلبدین حکمتیار قصاب شهر کابل و جاسوس پاکستان در تبانی با ارگ بی ارتباط نیست، مردم نباید فریب تقبیح کردنهای ریاکارانه گلبدین و غنی و جنایتکاران دیگر را بخورند. همچنان مزدبگیران عبدالله عبدالله نیز می خواهند برای برأت این خاین پرونده فیسبوکی باز کنند. با این می گویند روشنفکران مرتجع و مزد بگیر.

>>>   دشمن اصلی مردم افغانستان شما و امثال شما هستند ، چند سال حکومت در افغانستان چه کاری کردید جز هر روز کشت و کشتار؟؟؟ شما اگر دشمن مردم افغانستان نبودید خیلی قبلتر استعفا میدادید ، دشمن خودتان هستید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است