مواظب تحریف حکومتیان از وقایع اخیر باشید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۳    ۱۳۹۶/۳/۱۵ کد خبر: 134121 منبع: پرینت

حکومت می خواهد تظاهرات مردمی را با فرستادن چند تحلیلگر، آگاه سیاسی و وکیل مجلس در پرده تلویزیون ها غیر قانونی جلوه دهد و تعدادی را هم متهم به سوی استفاده از جنبش مردمی نماید.

رویداد های تلخی که جان انسان های بیگناه را گرفت بدودن تردید که دستان از داخل ارگ در قتل مردم دخیل است. مردم همه برای گرفتن حق خود از دولت بشکل مسالمت آمیز راه پیمایی نمودند با تاسف که حکومت خاینین با پلان و برنامه از قبل تعیین شده صد ها تن شهروندان که برای رسیدن عدالت شوریده بودند را به شهادت رسانید.

حکومت به عوض اینکه توجه بیشتر به خواست مردم و تمرکز بیشتر روی حوادت که منجر به شهادت هموطنان ما شده است نماید، برعکس ارگ در پی عکس العمل به اعتراض معترضین و متهم نمودن مردم است و فقط فقط در پی عملی کردن اهدف خود است که چگونه بتواند رهبران تاجک، ازبک و هزاره را، پایگاه مردمی شان را تضعیف، از قدرت منزوی و به قتل برساند.

حال حکومت می خواهد تظاهرات مردمی را با فرستادن چند تحلیلگر، آگاه سیاسی و وکیل مجلس در پرده تلویزیون ها غیر قانونی جلوه دهد و تعدادی را هم متهم به سوی استفاده از جنبش مردمی نماید.

احمدی از فرانسه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تظاهرات کابل
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   اقای احمدی درطول ۱۴ سال که تمام زمین ها را چور کردین حق مردم را خوردین تمام کوه های کابل را به موتر شویی ها تقسیم کردین وبلند منزل های اونابه وبنجشیر بزنس سنتر ساختن هیچ وقت دیگر ها شکایت نکردن ونگفتن که حق ما هم است چی جنایت نبود که نکردن

>>>   انتحاری ها ده ها کیلو مواد انفجاری را در بوت هایشان جابجاکرده بودند!!!!
یک منبع امنیت ملی گفت : انتحاری ها مواد انفجاریه را در قطی نصوار خود جابجا کرده بودند!!!

>>>   برای احمد ضیا مسعود یک چوکی بدهید که میمیرد

>>>   مهاجر فرانسوي، اين تظاهرات ملي و مردمي نبود، چند فاسد مثل پدرام، ضياء، آشناي هزاره از احساسات مردم استفاده نمودند، و اكثرآ پنجشيري ها در آن اشتراك داشتند، نه هزاره نه أزبك و نه پشتون .

>>>   حکومت یک چند نفر قوماندان ها و صاحب منصبان پنجشیری و تاجک را برطرف میکند و میگوید که آنها بالای مظاهره کنندگان فیر کرده بودند. و بدبنصورت اعتراض کنندگان خاموش میشوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است