وظیفه من است تا از احوال خانواده قربانیان جویا شوم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۰    ۱۳۹۶/۳/۱۵ کد خبر: 134130 منبع: پرینت

محمداشرف غنی رییس جمهور کشور، در نشست مشورتی با رییس و اعضای شورای سراسری علمای کشور خواستار پیشنهادات آنان برای تامین صلح شد.

به نقل از ریاست جمهوری، نمایندگان شورای سراسری علما در این نشست با اشاره به رویدادهای اخیر گفته اند که دشمنان مردم به نام دین، به اعمال ضد بشری متوسل می‌شوند و مردم بی‌گناه به شمول علما، خطبا، زنان و کودکان را هدف قرار می دهند.

سخنرانان با اشاره به حرکت های مدنی گفتند که مردم باید براساس یک میکانیزم خاص، خواست‌های شان را با حکومت شریک سازند و اجازه ندهند که گروه های سودجو از اجتماعات مدنی و احساسات آنها به نفع خویش بهره برداری نمایند.

در این نشست شورای علمای سراسری علمای کشور حمایت و پشتیبانی خود را از حکومت اعلام کردند و پیشنهادات خود را جهت تامین بیشتر امنیت شهروندان، حل مشکلات و آوردن اصلاحات و زدودن فساد، استفاده از علما در رده های حکومتی و تداوم نشست با آنان و تامین زمینه تحصیلات شان تا سطح ماستری را به رییس جمهور ارایه کردند.

رییس جمهور پس از استماع صحبت های آنان بیان داشت که هر هفته از خانواده های قربانیان جویای احوال می شوم، زیرا این وجیبه شرعی و ملی من است و صلح و ثبات دومدار خواست برحق مردم است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس جمهور
نشست مشورتی
نظرات بینندگان:

>>>   ملا هاي ارگ افغان را از اول تا ازل خدا زده است كه بايد شرم دولت ها و زمام داران فاسد را بر سر خود ببرند، ننگ بر شما خيرات خواران ارگ كه هميش در مقابل پول حلال را حرام، و حرام را حلال نموده ايد. شما فتواي بانو رولا مسيحي را قبول داريد، اما از گفتن حق ترس داريد.

>>>   همه گی چوکی و مقام میگویند.
یک ملا ها کم بود. حالا آنها نیز خواهان چوکی و قدرت در دولت هستند.
یک زیارت بنام فرخنده بسازند و همه آنها را منحیث فال بین درین زیارت مقرر کنند.

>>>   ییس جمهور : هر هفته از خانواده های قربانیان جویای احوال می شوم، زیرا این وجیبه شرعی و ملی من است و صلح و ثبات دومدار خواست برحق مردم است.
واقعا؟؟ کدام شرع و کدام ملت؟؟؟؟؟ آیا دروغ بس نیست؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است