دیگر تقبیح بس است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۰    ۱۳۹۶/۳/۱۵ کد خبر: 134145 منبع: پرینت

دیگر تقبیح بس است باید شانه به شانه در مقابل دشمنان وطن و ملت بایستیم.
حملات انتحاری ددمنشانه‌ در مراسم جنازه ثابت ساخت که دشمن نهایت ... صفت بوده و پایبند هیچ نوع ارزش دینی و انسانی نمی باشد.

باید متوجه باشیم که دشمن با مکاری خاصی هم با حملات خود مردم بی‌گناه ما را به شهادت می رساند و هم با استفاده از ترفندهای، تخم نفاق و بی اتفاقی را در میان ما کشت می کند.

متاسفانه حکومت در تامین امنیت ناکام بوده و در برخورد با پیشامدهای روزهای اخیر نیز نهایت ضعیف عمل کرد و نتوانست بحران را به موقع مدیریت نماید. برای ما ملت است تا با تمام توان از نیروهای امنیتی و دفاعی خود حمایت نماییم و در کنارشان بیستیم.

محمد عمر داوودزي


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تظاهرات
حمله کابل
نظرات بینندگان:

>>>   برخی دوستان نسبت به فروپاشی دولت افغانستان هشدار می‌دهند تو گویی می‌پندارند دامنه‌ی قدرت دولت از کابل فراتر می‌رود. از پروان به سوی بامیان که می‌رفتیم، هر چند ده‌کیلومتر جاده در حوزه‌ی نفوذ گردن‌کشی قرار می‌گرفت که هر آن به اراده‌ی خود می‌توانست جان مسافران را بگیرد. این وضع تقریبا در همه‌جای افغانستان برقرار است. مثلا جالب است بدانید در افغانستان ما سه وزارت صنعت‌ومعدن داریم. وزیر ساکن کابل، وزیر طالب ساکن هلمند، وزیر ساکن بدخشان.

تنها اختیار واقعی اشرفک غنی آن است که پول‌های بین‌المللی را به‌خوبی میان نزدیکان خود تقسیم می‌کند. در دیگر ولایات هم قدرت در چنبره‌ی دزدان گردن‌کش است.

بنابراین جز از طریق پارلمانی و فدرال شدن حکومت راه دیگری برای ادامه‌ی حیات این کشور باقی نمی‌ماند. مگر در این صورت مردم هر ولایت بتوانند در کاهش تنش‌های سیاسی وارده از سوی کابل، به تدبیر امور خویش مشغول بشوند.

>>>   Mazlomyar
پدرام با یک سرعت هیجان انگیزی در تسخیر قلب ها و مغزهایی عدالت خواهان است. طبعا ن یک تعداد اشخاصی کهنه فکر در صدد تخریب کردن پدرام می باشند.

>>>   حساب بانکی در دبی
عمر داودزی 140 میلیونه دالر

>>>   Salam
بلى ، اكنون از اين معامله گران استفاده يى ابزارى مى كنند و اهداف خود را با موافقت اينها قانون مند مى سازند و به وسيله اينها مردم را مهار مى كنند اين ابزار ها را بايد از دست فاشيزم قبيله بايد گرفت

>>>   نا امنی های هرات برنامه ریزی شده از ارگ و شورای امنیت است تا هراتیان اصیل و بومی فرار کنند و شیوونیست های قبیله و تمدن ستیز جای شان را پر کنند،
هدف قبیله گرایان در دراز مدت تخریب ٱبادات تاریخی هرات چون منارا، قلعه اختیارالدین، مقبره خواجه انصاری، مسجدجامع بزرگ و دیگر ٱبادات تاریخی که نشان تمدن چند هزار ساله این سرزمین است میباشد تا کسی داد از تمدن وتاریخ کهن نزند و خود را صاحب این افتخارات نداند.
متاسفانه این پلان شوم از چندین سال قبل طرح و در حال عملی شدن است و در این اواخر بخاطر نا امنی ها ، اختطاف ها و ترور ها هزاران هراتی بومی شهر را ترک و مهاجر شدند،

از طرفی دیگر هم هرات بصفت یک قطب بزرگ اقتصادی و عایداتی که هفتاد درصد بوجه مالی کشور را تامین میکند، میتواند امیدی برای قبیله گرایان و تمدن ستیزان باشد تا بتوانند از بعد اقتصادی مشکلی در ادامه ی سیاست های قبیلوی شان بدیگر ولایات نداشته باشند و به این دلایل چشم بهرات و اقتصاد هرات دوخته اند و از هیچ نوع راهجوری و دسیسه در مقابل مردم هرات دریغ نمیورزند.
لعنت به شیطان و شیطان صفتانی که هرات باستان را به شهر وحشت بدل میکنند.
وافسوس بحال کسانیکه مظلوم واقع میشوند و از ترس فرار را برقرار ترجیح میدهند و فکر میکنند خوشبختی در هجرت و فرار است که (نیست)
و صدای عدالتخواهی شان را بلند نمیکنند،

ٱمین

>>>   Raheel
بی بی سی در گزارشی می نویسد:

"ظران می‌گویند بدون شک حنیف اتمر مدیر زیرکی است که در هماهنگی و شبکه‌سازی مهارت زیادی دارد و با وجود عدم اختیارات اجرایی قانونی، مغز امنیتی ارگ و مسئول بخش امنیتی افغانستان شده است."

آیا گفتۀ بالا در تناقض تام با ادعای مرتضوی که گویا حنیف اتمر قدرت اجرایی ندارد و در تایید تام ادعای معترضین که اتمر "مغز امنیتی ارگ و مسوول بخش ا منیتی افغانستان شده است"، و بناءً مسوول است، نمی باشد؟

اتمر مغز امنیتی ارگ است. اوست که ناکام است. اوست که امر شلیک بر معترضین را "مشوره" می دهد و اوست که قتل حمعی سران جمعیت را برنامه ریزی می کند.
استعفی و حتی محاکمۀ اتمر خواست معترضین بود. جمعیت اسلامی زمانی با این خواست همنوا شد که مورد سوء قصد قرار گرفت.

فتنه هرچه هست در پای اتمر است. مهم نیست که جمعیت بگوید یا معترضین. حاجی اهر قدیر ادعا کند یا کدام مرجع دیگر.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است