حزب جمعيت مستقيما در تقابل با ارگ قرار گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۸    ۱۳۹۶/۳/۱۶ کد خبر: 134184 منبع: پرینت

مذاكره استاد عطا با حكومت كه از طريق اكليل حكيمي پيش برده مي شد، با صف بندي هاي جديد جمعيت به بن بست رفت.

جنرال دوستم نيز با كمال نا رضايتي در بي سر نوشتي به سر مي برد و ساز مخالف مي زند.

همچنان گفته مي شود كه بر تعداد خيمه هاي اعتراضي افزوزه شده است.

اين در حالي است كه آقاي خليلي دو باره راهي اردوگاه حكومتي ها شده و آقاي حكمتيار نيز به مثابه رقيب ديرينه جمعيت وارد بازي هاي سياسي شده است.

اين طرف تر هم شوراي حراست با سياست نرم و ملايم و گاهي نه چندان فعال، هنوز هم از بزرگترين جريان هاي مخالف حكومت شمرده مي شود كه در اين ميان رويكرد تند و انتقادي جبهه احدي نيز تاثير به مقياس خودش را دارد.

با توجه بر همه اين مباحث و افزايش روزافزون نارضايتي مردم و رهبران از حكومت، ديده شود آينده اين تحولات توسط كي، به نفع كي و چگونه خاتمه ميابد.

احساني


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب جمعیت
نظرات بینندگان:

>>>   حکمتیار صاحب باید رئیس اجرائیه شود تا پشیشرفت کار ها جدی شوند

>>>   جنگ داخلی جنگ داخلی راه دیگری اشرف غنی اتمر و استانکزی باقی نگذاشتند جنگ داخلی که تمام افغانستان را به خاک و خون و آتش میکشد مسئول آن اشرف غنی است

>>>   حزب جمیعت جز تبای کشور و منفعت اقتصادی برای خود دیگه چیز نمی‌خواهد.
حسینی

>>>   بیش از 25 سال است که حزب جمعیت با چشم سفیدی و هزاران نیرنگ در تلاش انحصار کامل و یا بخش بزرگی از قدرت هستند! اگر بیاد دارید اولا ربانی حکومت 6 ماهه خود را که توسط پاکستانیها ساخته شده بود برای بیش از 6 سال با کمال افتضاح در حالی که چوکی ریاست جمهوری در پشتش بود، گاهی در خیرخانه گاهی در جبل السراج گاهی در بدخشان و... "ادامه" داد!!!!
و دیگر اینکه کابلیان عزیز، اگر یاد تان باشد جمعیت و شورای نظار یگانه گروه جهادی بود که در مقاطع مختلف زمانی با تمام گروه های جهادی دیگر لااقل یک "پکر" جنگ خونین را براه انداخت و تمام این جنگها بخاطر غصب قدرت بود. اینها حقایق تاریخی اند که جاودانه ثبت تاریخ کشور ما خواهد بود!!!!

>>>   ما نمیګزاریم جمعیت باز سقاوی کند دزدی وغارت کند!

>>>   تا جا یکه من ع را دیدم وی به خا طر اینکه لبا س خو بو پشد و همیش همرای خا رجی که یک دو کلیمه لفظ خارجی را یا د گرفته است سخن بزند بسار خوش دارد
دیگر در غم ملت و قو م نیست

>>>   من زندانی و شاهد قتلها و زجر های انسانی توسط جمعیت ادمکش و حراس افگن بوده ام ، انها را با شدیدترین الفاز تقبیح میکنم و از ملت میخواهم تا این درنده ها بکوبند و در مقابل شان متحد شوند ، انها فجیعترین انسانها و حیوانهای وحشی هستند ، ترور و ادمکشی و ویرانگری وطن ، پیشه اصلی این وطنفروشان است، علیه شان برخیزید و مبارزه کنید ، روزهای ظلم شان کوتاه است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است