اتمر یک افغان دوست باورمند به ارزش های دینی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۴    ۱۳۹۶/۳/۱۸ کد خبر: 134266 منبع: پرینت

حزب پیوند ملی و شورای مردمی اسماعیلیان افغانستان به رهبری سید منصور نادری امروز پنجشنبه 18 جوزا، موقف و موضع این حزب را در رابطه با رخدادهای اخیر در کابل بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، منصور نادری، موسس حزب پیوند ملی دراین مراسم ضمن محکوم کردن حادثه روز چهارشنبه، کشته شدن تعدادی در حرکت های مدنی روز جمعه و نیرنگ دشمنان و جان باختن عده ای در انفجار مسجد جامع هرات بیان کرد: پیوند ملی و شورای مردمی اسماعیلیان افغانستان در تمام کشور این اعمال نابخردانه را محکوم و از مسوولان امنیتی خواهان به کیفر رساندن عاملان این حوادث را دارد.

نادری گفت: حزب پیوند ملی و شورای مردمی اسماعیلیان، راهپیمایی و حرکت های مدنی حق هر شهروند می داند اما گردهمایی هایی که سبب اخلال نظام و نگرانی خاطر هموطنان باشد را مطابق با اصول آزادی و دمکراسی نمی پندارد.

موسس حزب پیوند ملی، درخطاب به جریان های همسو با تظاهرات می گوید: همبستگی و وحدت ملی یگانه راه حل و آرزوی ملت در رسیدن به صلح است و پیوند ملی به تمام جریان ها و نهادهای سیاسی مطرح صدا می زند که در بحران کشور نگذارند مردم بیش از این آسیب ببینند.

وی می افزاید: از آنجایی که اضمحلال و از همپاشی دولت به نفع هیچ دسته و جریانی نیست بگذارید، چشم مخالفین دود و آتش ما را به تماشا ننشینند.

رهبری حزب پیوند ملی، درخصوص عزل و نصب یک تعداد مقامات مسوول در کشور گفت: در جریان تحولات چند روز اخیر در کشور، عزل و نصب مقامات مسوول از جمله برکناری مشاور امنیت ملی، در این برهه پیچیده نظامی کشور قابل توجیه نیست و از مدت سه دهه شناس فامیلی که باوی دارم، حنیف اتمر را یک افغان دوست و باورمند به ارزش های دینی و ملی یافته ام.

منصوری در پایان نشست پروسه کابل را یک گام ارزشمند و موثر در راستای استقرار صلح دایمی در کشور خواند و تعهد جامعه جهانی را برای آوردن صلح در کشور خواستار شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب پیوند ملی
حملات کابل
نظرات بینندگان:

>>>   منصوري راست ميگويد، نظر به تقيه اسماعليه حنيف اتمر پيغمبر زمان است، ....به اين....د، خون صد ها مسلمان را ريختانده است.

>>>   کدام وحدت ملی?
دولت ناقص است , دولت مشروع نيست, دولت به راى مردم انتخاب نشده. دولت و گارنيزون اش به رخ مردم تير اندازى کرد به روى مردم مبارز امنيت خوا آب گودال را پاش داد.

منصور نادری، موسس حزب پیوند ملی, با پوشيدن لباس زردشتى سپيد پوش نخواهى شد.

تو به جايکه پيغار , پيگار و ڱله از دولت خون آشام غالب پشتون افغانلقبى کنى مبارزات, تظاهرات و اعتراضات خود جوش مردم را با خواسته های مشروع و عادلانه مردم کابل تا هرات پيغار شان به دولت مبنى بر بى کفايتى دولت درعدم امنيت , گسترش تروريسم را "اعمال نابخردانه" ناميدى. شما لکه های تیره تان و دختر لچ پوش تان را در خارج با لباس سفید، پاک نمى توانيد کنيد.

منصور نادری، موسس حزب پیوند ملی, شما دختر مکار و با حجاب در اينجا و لچ پوش در خارج و امثال تان هيچگاه در کنار مردم نبوده ايد.

تروریست هاى پشتون با عمليات متواتر در مدت کوتاه در همين سال روان خورشيدى 1101 نفر را کشتند و 2976 نفر را زخمی کردند. بمب افکن خود سربازان ارتش از دولت پشتون بودند. بدون مشارکت اعضای دولت به عنوان همدست تروریست ها چنین اقداماتی نمی تواند انجام شود.

او سپيد پوش تاريک بين چرا از غار مار نبرامدى و آدمکشى برادران کرزى واحمدزى را محکوم نه کردى توکى خود را سيد مى گويى جاى ات در فردوس برين نيست.

فرزندان فاطمه چنين کار را نمى کند. امروز مردم غير پشتون از طرف دولت تروريستپرور و تروریست هاى پشتون نابود مى شود. من فکر کردم مردم اسماعیلیان از تخمه يزدگرد ساسانى واز مادر زين اله بدين از فيروزآباد ايرانزمين .اولاده هر کس هستى به نياکان ات رحمت به خودات .....
تو چه قسم سيد هستى که همزبانانت را محکوم مى کنى!
تابو ديگر شکشت!
تابوها ديگر جاى پاى ندارد.

>>>   برو کاسه لیس اتمر و احمدزی. نابودی احمدزی نزدیک است.

>>>   بلی برای اتمر صاحب از هرچیز درجهان ارزش های مذهبی ودینی مهم است مانند عبادات پنجگانه شباروزی روزه زکات حج !
چندوقت پیش خود شمادید که عازم حج شدند

>>>   شما بروید مشکل شب چراغ گل های تان را حل کنید تا از اتمر لنگ پشتتبانی کرده

>>>   مرستیال ونادری از بدنه ای حکومت بی پایه واساس اشرف غنی بوده وحکمتیار هم به انها پیوسته است معلوم است که این همه از بیرون دستور میگیرند ودر تقابل با ملت هستند کسانی که نمیتوانند یک کرسی پارلمان را احراز نمایند با پر روی از مردم وکشور صحبت مینمایند وحکمتیار هم که حزبش فقط ۲ تا ۳ درصد با تقلب رای اورد با طمطراق میگوید که به کس اجازه نمیدهد که چنین ویا چنان شود وارباب های خارجی او نیز{بی بی سی} از او به داشتن پایه ای مردمی یاد میکنندهمین بانگاه های که از یک سر قاق وبی مغز شخصیت دوم متفکر جهان ساختند حال در قرار دادن عناصر مزدور خود در پهلوی هم چنان مینمایند که گویا افغانستان در دست اینها است افسوس که ملت افغان رهبر مرد ندارد وسرنوشت خودرا به زن صفت ها سپرده اند وگرنه این هرزه ها توانای اظهار نظر وبیان های متناقض را نداشتند
تبنگ چی

>>>   Akmal Asheq
پشتون ها بجز تهدید چیزی دیگری بلد نیستند باز میگویند شرانداز و متعصب نیستند.
از رهبران تا وکلای شان همه و همه به توهین و تحقیر پرداخته اند که این خود وضعیت را بدتر میکند.
عاقبت بخیر

>>>   Fetrat
چه مرجعی این آقا را صاحبِ اجازه اعلام کرده که هرکاری را باید اجازه بدهد یا ندهد؟

>>>   از قلم آقای سیار:
"پاشیده گی های سیاسی ، نظامی و استخباراتی در داخل این حکومت دست نشاندهء آمریکا موج میزند ؛ خطبه ی توافقات زندگینامهء اشرف غنی و عبدالله عبدالله را [ جان کری ] خوانده بود و حالا گپ به طلاق دادن های سیاسی رسیده است ، با آنکه آمریکا هیچ گاه نمی خواهد ازین ....های سوار شده اش پائین بیاید ولی , استخبارات میگوید که این نظام مستبد ( حکومت وحشت ملی ) از هم در حال پاشیــــدن است و به زودی این نظام نا مشروع از بین خواهد رفت."
A. S. Sayar

>>>   درحالت اضطرار و حتی درمعرض سقوط قرار گرفته و افراد بلندپایهء حکومت در همان روز اول تظاهرات با ترس و لرز بیمانندی بوسیلهء چرخبال از ارگ ریاست جمهوری به بگرام فرار نمودند. حکومت برای اعادهء نظم امروز از چندین چهره های متنوع چون آقای حکمتیار و آقای نادری رهبر اسماعیلیان کار گرفت تا معترضین را با وعظ و نصیحت از دادخواهی هایشان منصرف سازند. برای معلومات مزید تان باید بگوییم که هنوز یکی بر هزارم حصهء مردم اصلا خودرا تکان نداده اند. لطفا دقت کنید یکی بر هزارم حصه. وقس علیهذا.
عتیق الله ساکت

>>>   Zabi Fetrat
اثر گذاری اعتراض در برابر خودکامگی را ببینید که چه نقاب هایی را از چهره ها دور میکند.

>>>   Juyan
منصور نادری خود رانده شده از دربار حاضر امام شیعیان اسماعیلی یعنی شهزاده کریم آقا خان است، بنأ ایشان فقط نماینده حزب خانواده گی اش بنام پیوند ملی میباشد، نه از همه عزیزان اسماعیلی ما...

>>>   رهبر اسماعیلیان افغانستان، چه یک حماقتی!
رهبر کی؟ چه وقت؟ کدام اسماعیلیان؟baglani

>>>   Parwani
سید منصور نادری از ولی نعمت خود حمایت کرد.
چرا حمایت کرد؟
سهم خانواده او در حکومت وحدت ملی
پدر نماينده خدا در روي زمين !
پسر وزير دختر مشاور ريس جمهور
وبقيه قرار شرح ذيل است
باتقرر فرخنده زهرا نادري همه اعضاي فاميل باسواد ونيمه سواد خانواده سيد منصور نادري به مقامات ارشد دولت اشرف غني جابجا شدند !
1 سيد سادات نادري وزير
2زهرا نادري مشاور ريس
3سيد شهاب الدين سفير افغانستان در ازبكستان
4سيد داود نادري وكيل پارلمان
5سيد ظاهر نادري مستشار سفارت افغانستان در جرمني
6سيد امين نادري وكيل پارلمان
7سيد هارون نادري اتشه نظامي درسفارت افغانستان لندن
8سيد جعفر نادري معاون معاونيت اول رياست جمهوري
9سيد كمال نادري سفير افغانستان در بلغاريا
10 سيد روُف نادري سفير افغانستان دربشكيك
11سيد اشرف نادري سفير افغانستان در چك

>>>   ای بچه سیدکیان ای پله بین ترازو بیادار آنروزی را که که طالبان دردوکیلومتری شما رسیده بوددسگیردمیکردامااین های که برعلیه شان موضوع گرفتی توراتوسط هلیکوپربه پنجشیرانتقال داداگرنی باتمام خاندانددرین گیتی درقیدحیات نبودی به بدترین شکل توراطالبان نابودمیکرد این نمک نشناس ای نمک دان شکن افسوس که دست تاجیک ها نمک ندارد

>>>   آقای منصور نادری!
اولا) جنایت های اتمر در زمان حکومت دست نشانده شوروی سابق چگونه با تدین اتمر قابل جمع است؟ مثل اینکه هوای ریاست کردی و فیلت یاد هندوستان کرده است.
ثانیا) مورچه چیست تا کله پاچه اش باشد حزب پیوند ملی یعنی چه؟ اسماعیلیه؟ پیوند ملی؟ منصور نادری؟ همه مورد سوال اند. دقت کنید.

>>>   یکی خودش بسیار پایبند دین است یکی اتمر،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است