اظهارات سفیر پاکستان و خنده شهروندان واشنگتن
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۷    ۱۳۹۶/۳/۲۰ کد خبر: 134325 منبع: پرینت

سفیر پاکستان که در شورای آتلانتیک در واشنگتن بر نبود پناهگاه امن برای هراس افکنان در پاکستان پافشاری می کرد، خنده اشتراک کنندگان نشست را در آرود.

احمد چودری، سفیر پاکستان در واکنش به خنده حضار گفته است که اینکه هراس افکنان در پاکستان پناهگاه امن ندارند، خنده آور نیست و حقانی و طالبان دوستان ما نیستند، اما مردم بیشتر خندیدند.

زلمی خلیلزاد که طرف دیگر این گفتگو بود در این نشست تاکید کرده است که طالبان یک گروه وابسته به پاکستان است این کشور هنوز شبکه حقانی را پشتیبانی می کند و پاکستان درخصوص تصمیم گیری درباره طالبان، آماده نیست و منتظر راهبرد تازه آمریکا است.

هرچند که راهبرد تازه دولت جدید آمریکا در قبال افغانستان هنوز روشن نیست اما گفته می شود که پاکستان بخشی از همین راهبرد است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفیرپاکستان
شورای آتلانتیک
نظرات بینندگان:

>>>   فكر همه ما باشد كه به همان اندازه كه متعصبين قومي علني وجود دارد، به همان تعداد و شايد بيشتر از آن متعصبين تحصيل كرده و مخفي وجود دارد.
اين واقعيت را من چندين بار ديده ام.

>>>   حالا که آمريكا در شرف تعین راهکار برخورد با طالبان است و قرار است از اين میان گزینه برخورد نظامی را با طالبان انتخاب کند چین به اشاره متحد استراتیژیک اش پاکستان طرح مذاکره سه جانبه را میان اين سه کشور داده است تا بتواند از نابودی یا حد اقل از تضعیف طالبان جلوگیری کند. ملاقات دیروز غنی با نواز شریف در حاشیه کنفرانس روز گزشته خود همسويی این دو شیاد را در حمايت از طالبان و تروریستان نشان ميدهد.
"نصير احمد تمكين"

>>>   نهادهای سیاسی افغانی مقیم امریکا و سایرکشورهای جهان موظف اند جریان این نشست و بی آبروشدن چودری را از طریق وسایل مختلف آگاهی عامه "رسوای عام و خاص" سازد!!!!
ولی نماینده های سیاسی که متشکل از تاریخهای زنده قرون وسطی ، اشتوکهای چوشک بدهن و اتباع سایر کشورها اند، در قصه این گپها نیستند!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است