رییس اجرایی در دیدار با هیات مجلس نمایندگان
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۹    ۱۳۹۶/۳/۲۰ کد خبر: 134330 منبع: پرینت

داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی، با شماری از نمایندگان مجلس و هیأت پارلمانی حرکت ملی حل بحران دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، نمایندگان مجلس ضمن تقبیح حملات تروریستی اخیر بر ضرورت اصلاحات در سکتور امنیتی تأکید کرده و از رییس اجراییه کشور خواستند که برای بهبود اوضاع امنیتی اقدامات لازم را روی‌دست گیرند.
آنان همچنان درباره اعتراضات مردمی باشندگان کابل گفتند که تظاهرات و تحصن حق قانونی شهروندان کشور است. رهبری حکومت وحدت ملی باید از طریق گفتگو با معترضان در مورد مطالبات قانونی آنان به تفاهم برسند.

سپس، داکتر عبدالله از ایجاد حرکت ملی حل بحران به ابتکار مجلس نمایندگان برای بیرون رفت از مشکلات اخیر و گفتگو با معترضان ابراز خرسندی کرد و گفت که برای بیرون رفت از چالش‌های موجود وحدت و یکپارچگی مردم افغانستان بسیار مهم پنداشته می‌شود.
رییس اجرایی تصریح کرد که تظاهرات حق قانونی مردم افغانستان بوده و هرگونه برخورد خشونت‌آمیز با آن غیرقابل قبول است و حکومت این مسأله را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

داکتور عبدالله افزود که رهبری حکومت وحدت ملی رسیدگی و برآورده شدن خواسته‌های قانونی معترضان را مسوولیت خود می‌دانند و در این زمینه تلاش می‌ورزند.
در اخیر از نمایندگان مجلس و حرکت ملی حل بحران خواست که در زمینه گفتکو با معترضان رسیدگی به خواسته‌های قانونی آنان نقش فعال خویش را ایفا نمایند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   ریس اجرایه هم در میخ می زند و هم در نها ل
به خا طر بقای چو کی از هر چیز می گذرد
شرم و حیا ند ارد ا ز کجا برایش بخریم

>>>   نماینده گان کشور بیتشر بدنبال غذا خوری تشریفاتی هستند تا حل بحران شما قضاوت کنید ایا ریس اجراییه توان مهار اعتراض را دارد فهمیده نشد نماینده گان از یک بست تشریفاتی از یک بست خارج تشکیل وبودجه دولت انتظار چه را داشتنه ا ند بهتر بود نماینده گان با جوانب که دخیل در اعتراض ها اند تبادل نظر کنند نه--------
قیام

>>>   کار های آقای عبدالله سمبولیک است نه اجرایی و نه موثر .

>>>   كدام بحران چند نَفَر اوباش كه بِنَا بر خيانت وجنايت ،سمتيزم از وظيفه هاىشان سبكدوش شده ان أين را شما بحران ميگويد نه أين ها در طول حكو مت ٢٥ ساله مرتكب قتل هزاران هم وطن ماگرديده ديگر أين اوباش ها هر چه زود تَر به سارنوالى غرض پيگرد قانوني معرفى گردد

>>>   ریس جمهورغنی یعنی « حفظ الله امین » مقصر همه بدبختی درکشور
ریس جمهور غنی هیچ درک فهم از بدامنی ، بیچاره گی ، بیکاری باداری و بی دفاعی مردم عام کشور مانند حفظ الله امین هیچ درک ندارد. سیاست و رفتار کردارغنی در مقابل مردم بی دفاع ما مانند افکار حفظ الله امین خون خوار خون ریز است به آگاهی جامعه مدنی و سران احزاب سیاسی در داخل و خارج از کشور به عرض می رسانم که بودن غنی در قدرت باعث بحران کلان در کشور است و در این سه سال حکومت نابکار غنی فقد آغوشته به فساد ، رشوت ، را ه گیری نا امنی بوده است ، بیکاری ناداری بی نانی بی سرپنایی در بدری مردم شریف ما در سر تاسر کشور افزاش یافت است. مظاهره چیان بیدا مبارزو دلسوز بم مرم وطن در داخل کشور و در خارج کشور همه خواهان برکناری غنی خون ریز و دیگر رهبران بی کفایت دولت نا و حدت ملی هستند و محاکمه ای علنی آنها گردیددند.
داکتر یارمحمد« حیدر زاده »
داکتر علوم در بخش محیط زیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است