هیات حقیقت یاب فقط برای توجیه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۲    ۱۳۹۶/۳/۲۰ کد خبر: 134333 منبع: پرینت

حوادث خونین و مرگبار چهارشنبه، جمعه و شنبه، غیر قابل توجیه و غیر قابل دفاع است، این رویدادها بار دیگر پرده از غفلت، ناکارگی و افتضاح حکومت برداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،عبدالرحمان رحمانی، عضو مجلس نمایندگان، در برنامه «تحول» گفت: از روزی که حکومت وحدت ملی تشکل یافت؛ از همان روز گلیم قانون اساسی و منافع ملی جمع شد، چرا که اینها بر خلاف قانون اساسی آمده اند، خلاف قانون اساسی هم کار کردند و می کنند. از آن روز کشمکش های داخلی آغاز شد. جنگ های زرگری هم این ناامنی و این انقلاب ها را بوجود آورد.

این نماینده مجلس، درخصوص عمق و بزرگی فاجعه روز چهارشنبه گفت: قضیه شاه شهید، رجال برجسته، آکادمی پولیس، چهارصد بستر، قل اردوی مزار را می گفتیم که اینها در تاریخ فراموش نشدنی هستند، این حوادث آنقدر دردناک و خونبار بودند که مردم هرگز باور نمی کردند که حادثه ای بالاتر از این حوادث اتفاق بیفتد که این حوادث فراموش شوند.

رحمانی گفت: این حوادث همه فراموش شد وقتی حادثه روز چهارشنبه اتفاق افتاد. قندوز دوبار سقوط کرد، گفتند که هیات حقیقت یاب، آن را بررسی می کند و هر کدام از این حوادث که رخ داد، گفتند هیات حقیقت یاب آن را بررسی می کند، اما بوجود آمدن این هیات های حقیقت یاب، فقط برای توجیه خودشان است و سرگرم کردن مردم. از آدرس همین ع و غ امروز سر همین منافع ملی امروز قدم گذاشته شده است، در همین پارلمان ما جنجال های خود را داشتیم، کسانی بوده اند که سینه پاره کرده اند که باید پیمان امنیتی امضا شود. حالا با وجود همین پیمان امنیتی، اوضاع ممکلت اینگونه است و این نماینده ها خاموش هستند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هیات
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   بدار حق سر جلاد باید
مقام گل نبی بر باد باید
بفرمان خدا و حکم قرآن
قصاص گل نبی بنیاد باید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است