از حکومت و منصوبان قوای مسلح حمایت می کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۴    ۱۳۹۶/۳/۲۱ کد خبر: 134371 منبع: پرینت

نشست خبری حزب جنبش نوین امروز یکشنبه 21 جوزا 1396برگزار شد و بیانیه این حزب در خصوص موقف گیری در خصوص حوادث اخیر در کابل و کشور قرایت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، ساعی، عضو حزب جنبش نوین در این نشست خبری ضمن خط قرمز خواندن وحدت ملی کشور گفت: رهبری حکومت وحدت ملی مسوولیت دارد که تدابیر مهم و اساسی را برای تامین امنیت شهروندان کشور و بخصوص شهروندان کابل اتخاذ نماید و اصلاحات عمیق و بنیادین را با در نظر داشت اصل شایسته سالاری و عدالت اجتماعی بدور از هر نوع سلیقه های سیاسی، قومی و سمتی در ارگان های امنیتی روی دست بگیرد.

ساعی گفت: ضروری است که عاملان تیراندازی بر مظاهرکنندگان و مقصرین سو مدیریت امنیتی در مراسم سالم ایزدیار شناسایی و مورد پیگیرد قانونی قرار بگیرند.

وی بیان کرد: نظام کنونی براساس اراده قاطع مردم در قانون اساسی تسجیل گردیده و شرایط تغییر آن نیز در همین قانون پیش بینی شده است و بنابراین هرگونه تلاش در راستای تغییر نظام خلاف قانون است و جز آب به آسیاب دشمن ریختن چیز دیگری تلقی نمی شود.

عضو جنبش نوین، درخصوص موضع این حزب درباره اصلاحات در رده های مختلف حکومت بیان کرد: به باور حزب جنبش نوین، آوردن اصلاحات دررده های مختلف برای تحقق حکومتداری خوب نیاز مبرم است و از مسوولان بلند پایه می خواهیم که در راستای ارتقای سطح پاسخگویی حکومت و تامین مشارکت عادلانه نمایندگان اقوام و اقشار مختلف اجتماعی اقدامات عملی را روی دست بگیرد.

ساعی افزود: حزب جنبش نوین از طریق این نشست خبری حمایت و پشتیبانی خود را از دولت و بخصوص منصوبان قوای مسلح کشور اعلام می کند.

کد(26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب جنبش نوین
تظاهرات کابل
نظرات بینندگان:

>>>   من نمی دانم که این قو ای مسلح چه کرده اند که پیشتبا نی می کند همه روزه همرای فا میل خو د در مو تر ها ی دولتی چکر می زنند
در فسا د غر ق هستند طو ریکه ریس ارکا ن حما یت قا طع کفتند که شما شرم نداریدکه همه تا ت در چو ر و چپا ول دخیل اند
حا ل از نیرو ها ی امنیتی کرده مردم عام زیاد تر قر با نی می شوند

>>>   ای مردم!
شما در دونیم سال گذشته به دلیل بی اعتنایی (۷۵۰۰۰ ) انسان کشته دادید.
ما زیر خیمه ها به خاطر رهایی شما از ظلم و استبداد غنی به سر میبریم.
#رستاخیز #تغیر

>>>   از بیانیه این حزب معلوم است که این حزب کاملا زیر نظر اشرف احمدزی فعالیت میکند. احمدزی حزب جنبش نوین را برای دو تکه ساختن ازبیکها بنیان گزاری کرده است. جوانان ازبیک باید هوشیار باشید و جلوی دسیسه ای احمدزی را بگیرد.

>>>   Zahir Ariaie
اين تعليق شدن ها همان فريب حكم إعدام تروريستان است كه فراموش شد!
ارگ= جعل و فريب

>>>   حزب مزدور حزب ساخته شده توسط شورای امنیت ملی ، حزبی برای توطئه علیه مردم وقوم خود حزب به پول دیگران و آله دست دیگران

>>>   جنبش نوین کیست؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است