رستاخیز:برکناری گل نبی و فروغ درد معترضان نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۶/۳/۲۳ کد خبر: 134445 منبع: پرینت

تعلیق وظیفه و حتی برکناری رییس گارنیزیون و فرمانده پولیس کابل به هیچ عنوان درد معترضان را دوا نمی کند.

به نقل از یک، فهیم فطرت، عضو هیات رهبری جنبش رستاخیز تغییر می گوید که تعلیق وظایف این مقام‌ها و مسوولان خواست معترضان نیست و حتی برکنار این مسوولان نیز دردی را دوا نمی کند و باید به خواسته های شان جدی رسیدگی شود.

حکومت پس از گذشت ده روز از حملات کابل اعلام کرد که وظیفه گل نبی احمدزی فرمانده کارنیزیون کابل و حسن شاه فروغ فرمانده پولیس کابل، به حالت تعلیق درآمده است و دادستانی کل گفته که بررسی‌ها در باره انفجار مرگبار پایتخت جریان دارد و قرار است تا دو روز دیگر نتیجه این بررسی‌ها روشن شود.
دربغلان نیز ده‌ها تن از باشندگان در حمایت از جنبش رستاخیز چادر برپا کرده اند، همینطور در فرانسه و کانادا نیز شماری از پناجویان راهپیمایی کرده و حمایت‌شان را از رستاخیز تغییر اعلام داشته اند.

معترضان در واکنش به حمله خونین کابل و کشته شدن اعتراض کننده‌ها، خواستار اصلاحات در رویکرد حکومت، برکناری مشاور شورای امنیتی ملی، مسوولان نهادهای امنیتی و نیز محاکمه کسانی شده اند که به روی راهپیمان شلیک کرده اند.

درسوی دیگر اما، ادامه اعتراض ها برای بسیار باشندگان کابل دردسر ایجاد کرده است؛ مردم بخاطر مسدود بودن جاده ها و مشکلات زیادی ترافیکی با مشکلات جدی مواجه شده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مظاهرکنندگان
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   اگر نیست دوباره بروند به وظایف شان !

>>>   هدف این دزدان بر کناری این دو نفر نیست هدف اصلی یک کانتینر پول است که بدون کدام درد سر به دست بیاورند ولی وقت ان ګذشته دیګر پول کانتینری را خواب ببنید.

>>>   سپس چی میخواهید بروید در خانه هی خویس ارام بنشنید اگر در فکر باشید که برای شما چوکی قبول گردد یا ریس جمهور استفعا بدهد این خواب شما هیچ وقت به حقیق تبدیل نخواهد شد ریس جمهور به اساس رای ازاد ریس جمهور شده و هیچ کسی نمی تواند ان اری مردم را نادیده گرفت .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است