رستاخیز: برچیدن شماری از خیمه‌ها از سطح شهر
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۶/۳/۲۳ کد خبر: 134446 منبع: پرینت

برچیدن شماری از خیمه‌ها از سطح شهر کابل
دوشنبه 22 جوزای 1396
به پیشگاه مردم شریف و آزاده افغانستان!

رستاخیر تغییر، یک حرکت مردمی بوده و برای بلندکردن صدای مردم افغانستان علیه استبداد و ناکاره گی حکومت ناکام وحدت ملی شکل گرفت و صدایی شد سراسری و جهانی. اکنون با احترام به خواست مردم افغانستان در ایام ماه مبارک رمضان و حرمت به تقاضای نمایندگان مردم در شورای ملی، تصمیم بر آن گرفتیم که شماری از خیمه های تحصن را از سطح شهر کابل برداریم.

اما از آنجایی که همواره حکومت وحدت ملی به وعده های خود عمل نکرده و در برابر قربانی شدن شهروندان در رویدادهای مختلف، غیرمسئولانه و با فریب برخورد کرده است، خیمه مرکزی رستاخیز تغییر واقع چهارراهی شیرپور با دو خیمه دیگر در سطح شهر و خیمه های ولایتی، کماکان با حضور گسترده شهروندان تا برآورده شدن مطالبات برحق رستاخیز تغییر، باقی خواهند ماند.

همچنان از مقامات حکومتی می‌طلبیم تا تمام جاده‌های عمومی و فرعی را که توسط زورمندان حکومتی با دیوار و کانتنر مسددود شده است، هرچه زود به روی مردم باز کنند. از شهروندان گرامی نیز می‌خواهیم که در صورت عدم توجه حکومت به بازکردن جادهای مسدودشده از سوی حکومت در سطح شهر، در همکاری با رستاخیز تغییر به بازکردن این جاده‌ها اقدام نمایند.

قابل تذکر است که خواست‌های ما و مردم افغانستان به خاطر آوردن تغییر بنیادی و اصلاحات اساسی در حکومت پا برجا بوده و دادخواهی‌ ما برای عملی شدن خواست‌های ذکر شده در اعلامیه‌های قبلی ادامه خواهند داشت.

به مردم شریف افغانستان ابلاغ می کنیم که ما برای رفع مسئولیت، مطالبات مشروع و لازمی مردم را به صورت کتبی به هیئت مذاکره کننده ی مجلس نمایندگان سپردیم تا حکومت برای عملی کردن آن اقدام نماید، اما با سپری شدن 11 روز از اعتراض مردم در کشور و جهان، سران ناکاره و مستبد حکومت وحدت ملی، اقدام قانع کننده ای را انجام نداده است.

یکبار دیگر تأکید می کنیم که باید همه‌ کسانی که دستور شلیک به معترضان را صادر کرده اند، به شمول رییس گارد ویژۀ ریاست جمهوری، هرچه زود از وظیفه برکنار و به دادگاه معرفی شوند. ضم آن حکومت باید به خانواده شهدا و زخمی های این رویداد غرامت بپردازد.

همین طور باید برای ایجاد اعتماد بین شهروندان و نهادهای امنتی، لازم است که مسوولان ناکارۀ امنیتی مشمول مشاور شورای امنیت ملی، وزیر داخله و رییس امنیت ملی از وظایف شان برکنار شوند.

و من الله توفیق

رستاخیز تغییر

کابل افغانستان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعلامیه
رستاخیز
نظرات بینندگان:

>>>   هر جاییکه پای مردم رسد انجا رفاع میاید ما به پیکار و مبارزه خود متتحد استیم و برگشت نداریم
نور پنجشیر کابل

>>>   اگر همین حکومت فاسد چند مقام مهم را به افراد وابسته به جمیعت اسلامی بدهد، نه دیگر رستاخیزی خواهد بود و نه خیمه هائی به روی سرک ها. این چانه زنی ها برای مردم نیست بلکه برای مقام = به دالر های بادآورده ست.

>>>   کدام اشتراک مردمی. مردم از شما نفرت دارد و سالهای 80 فراموش شان نمی شود.

>>>   سلام
گروه پنچر مین ها.
مبارزه یا غرامت خواستن.
خون زیاد مردم را ریختاندی.
اخیر هم غرامت.
دوزدی و چپاول تان بس است.
این همه از کجا کردی.
هنوز هم غرامت میخواهی.
علی بابا
از پر وان

>>>   دزدان چند خیمه را جمع میکنند تا که باز از راه دزدی و اختطاف پول مصارف انرا به دست بیاورد و چند لچک و ولګر را باز به خیمه ها جمع نماید که به جز ریشخند نمودن خود دیګر هیچ پیامدی نخواهد داشت

>>>   حتما شکست را بذیرفتید که د رحصه جمع اوری خیمه ها ادقدام نموده اید یگانه شکست رهبران جنیش تغیر عدم قاطعیت است که نزد مردم اعتمادخویش را از دست داده اند بهتر از تصامیم معقول خویش الی رسیدن با هدف دفاع کنید عق نشینی کار مردان دولت ساز نیست
قیام

>>>   دزدان لعنتی
بنام رستاخیز تغیر چهار تا لوچک تان را در خیمه ها شانده به مردم مزاحمت کرده زندگی شان را تلخ کردین.
هم ابروی خود ره بردین و هم ابروی حرکت مدنی ره
آخر هم هیچ چیزی بدست تان نیامد
لوده ها
حلیمی از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است