عامل اصلی ناامنی های افغانستان آمریکا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۳    ۱۳۹۶/۳/۲۳ کد خبر: 134494 منبع: پرینت

این خیمه ها سیاسی است، خواسته های رهبران آن سیاسی است. کار غیر سیاسی آن است که مردم می رفتند در پشت سفارت آمریکا و پاکستان خیمه می زدند و اعتراض می کردند که چرا چنین ناامنی هایی را در دامن کشور ما پرت می کند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،قیص حسن عضو مجلس نمایندگان در برنامه «فراخبر» گفت: این آمریکا است که با ما دشمنی می کند و این ناامنی ها را به دامن افغانستان می اندازد و سالانه شش میلیارد دالر، به پاکستان می دهد. عدالت خواهی باید از آنان انجام بگیرد. مظاهره ای که مردم کرده اند، قابل قدر است و حق مردم می باشد چرا که در حق آنها ظلم شده است و آنها شهید داده اند و حکومت باید پاسخگو باشد این تظاهرات مردمی است.

وی افزود: اما بعد از آن، این خیمه برپا کردن درست نیست. این خیمه ها سیاسی است، خواسته های رهبران آن سیاسی است. کار غیر سیاسی آن است که مردم می رفتند در پشت سفارت آمریکا، خیمه می زدند، در پشت سفارت پاکستان خیمه می زدند و اعتراض می کردند که چرا چنین ناامنی هایی را در دامن کشور ما پرت می کند؟ اگر مردم چنین کاری کنند من خود نیز آماده هستم که به تحصن کنندگان بپیوندم. خیمه برپا کنندگان کسانی هستند که عقده هایی از حکومت دارند و می خواهند از این فرصت استفاده کنند و عقده های خود را بنشانند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نا امنی
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   او برادر ها من یک شخص سیا سی هستم
و من قسم می خورم که با عث چنگ در طو ل چهل سال امریکا است
دیگر همه مربو ط شما است

>>>   مظاهره خود یک عمل سیاسی است اگر سیاسی نیست پس چه است
آقای وکیل شما خود توضیح بدهید
م.ش. ف کابل

>>>   چرا آمریکا ؟؟؟
واقعیت این است که عامل اصلی ناامنی های افغانستان مرتدستان و چتلستان دو کثافت همسایه است نه امریکا

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک International Strategic Studies

طبق اطلاعات موثق که بدست من رسیده است شبانه بین صد تا دوصد نفر از افراد مسلح مربوط طالبان که خودشان را نیروهای حکمتیار مینامند از طریق راههای چار آسیاب و چهلستون وارد کابل میشوند این افراد اکثریت شان زبان فارسی و حتی برخی هايشان پشتو را وارد نیستند به کابل می آیند وکیل های ریشخور و تپه ای خیر آباد برای این افراد و حتی قطعه ای کماندو را در جریان گذاشتن که از طرف کماندو ها نیز این وکیلا تهدید به مرگ شد ن از امنیت ملی و اشخاص دلسوز خواهشمند م تا در قسمت اقدام کنند و از دوستان عزیز تقاضا دارم تا همگانی کنند تا بگوش سران خاموش برسد که توطئه در راه است البته این موضوع بعد از اعتراض ها علیه دولت بی کفایت شروع شده است

>>>   فکرکنم این گپ را همه میدانند که امریکا عامل ناامنی و بدبختی امروزی افغانستان است. وباید گفت تاکه امریکا از کشورما خارخ نشود هرگز روی صلح وآرامی را نخواهیم دید.
هارون
افغان

>>>   باعث همه جنگها در افغانستان.جهل بیسوادی عقب ماندگی خود فروشی به پاکستان قوم گرایی و افراطگراهی است.
برادر

>>>   درست است که عامل درجه اول بحران های جهان مخصوصا جنگ و برادر کشی در افغانستان امریکا است ولی امریکا این اهداف خود را توسط عده ارگ نشینان عملی میسازد خواست مظاهره چی ها هم استعفای همین نوکران امریکا است که زمینه سازی برای انفجار و انتحار را میکنند خود در داخل دیوار های کانکریتی ارگ زنده میکنند فامیل شان درخارج
اینها انتخاری را حمایت میکنند و شرایط را برای انها آماده میسازند

>>>   بسیار خوب تحریر نموده حقیقت همین است اما کسانیکه بنام این و ان عقده مند اند استفاده کرده اند
احمد....4


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است