هیچ نوع معامله‌ ای بابت خیمه ها صورت نگرفته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۴    ۱۳۹۶/۳/۲۴ کد خبر: 134510 منبع: پرینت

هیچ نوع معامله‌ ای به‌خاطر جمع‌آوری خیمه‌های اضافی صورت نگرفته است.
من مثل کف دستم گردانندگان خیمه مرکزی را می‌شناسم، اکثر آن‌ها دوستان نزدیک من هستند. احساسی را که در برابر مردم دارند، آنان را وادار کرده است که با سر خودشان بازی کنند.

هرنوع برخورد خیره‌سرانه و بستن بهتان برای آنان، بخشیدنی نیست.
شما در برابر کسانی که حیثیت، آبرو، امنیت و بقای شما را می‌خواهند، هیچگاه دید منفی و بی‌اساس نباید داشته باشید. رستاخیز تغییر چیزی برای معامله کردن ندارد، رستاخیز تغییر فشاری‌ است برای اصلاح نظام سیاسی. برچیدن‌ خیمه‌ها ناشی از رفع مشکلات شهری و فشارهایی بوده است که ما بر آنان وارد کردیم.

شخصاً چندین بار نوشتم و از دوستانم خواهش کردم خیمه‌های اضافی را بردارند. از نگاه من، خیمه مرکزی که در مهمترین نقطه شهر است به مثابه فشار سیاسی عمل می‌کند، اما متباقی خیمه‌ها در پهلوی آن‌که پراکندگی ببار می‌آوردند، فشاری اجتماعی بود بر گردانندگان خیمه‌ی مرکزی.

در شرایطی که هر حادثه‌ ای صدها قربانی می‌گیرد، کسانیکه خون شان را در کف گرفتند و به خاطر شما در جاده‌های مرگ شب و روز را در این رمضان و هوای گرم سپری کردند، برچسب این و آن نزنید. اکثر برچسب‌زنان و تهمت‌گران در متن اعتراضات نیستند، آنان براساس اطلاعات غلط و دست چندم گردانندگان جوان را که نیروی خوبی برای رهبری سیاسی آینده مردم ما هستند متهم به این و آن می‌کنند.

هیچ وجدان سالم، آنانی را که در برابر انتحار و انفجار سینه سپر ساخته‌اند، نمی‌تواند متهم به معامله بکند. در شهری که هر لحظه و در هرکجایی ممکن است اتفاقی بیفتد، به کسانیکه چنین ریسک سیاسی-استخباراتی را می‌پذیرند شک داشتن، شک کردن به انسانیت است....

نجیب بارور


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیمه ها
معامله
نظرات بینندگان:

>>>   به خاطر خون من نه به خاطر قدرت و به اشاره بإداران خود اين همه متقبِّل هستيد!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است