قبلا هلمندی بودند حالا نیروهای حکمتیار اند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۳۹۶/۳/۲۴ کد خبر: 134530 منبع: پرینت

گزارش های رسیده حکایت دارد که این شب ها هرشب بین صد تا دوصد نفر از افراد مسلح مربوط طالبان که خودشان را نیروهای حکمتیار می نامند از طریق راه های چار آسیاب و چهلستون وارد کابل می شوند.

این افراد اکثریت شان زبان فارسی و حتی برخی زبان پشتو را نمی دانند به کابل می آیند.

وکیل های ریشخور و تپه ی خیر آباد و حتی قطعه ی کماندوی ارتش در جریان گذاشته شدند که از طرف کماندو ها نیز این وکیلا تهدید به مرگ شدند.

در همین راستا قرار است دولت دوهزار تن از اعضای حزب اسلامی را در بست های بلند و کوچک شامل نهاد های امنیتی شوند، یکهزار تن از این افراد فاقد هویت می باشند که آقای صالح مانع داخل شدن این اشخاص در صفوف نیرو های امنیتی شد، متاسفانه حرف وی قابل پذیرش حکومت نبوده و وی ناگزیر به استعفا شد.

این جابجایی ها قبلا بانام پشتون های هلمندی صورت می گرفت که اینک بنام نیروهای حکمتیار انجام می شود و در حقیقت ساکنان مرزی افغانستان هستند که شناسنامه پاکستانی دارند و هرگز به افغانستان تعلق نداشته اند.

این افراد با کمک سازمان های استخباراتی غربی و عربی به سوی افغانستان سوق داده می شوند تا جمعیت پشتون در سال های آینده افزایش یابد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   پس چرا آقای صالح این حقیقت را به ملت اعلان نمیکند؟

>>>   خوب است، ميدان جنگ داعش را گرم ميشود.

>>>   گلبدین هرکاری میکند میخواهد برای خودش کند. او نه ده قصه اشرف غنی است و نه ده قصه دولت او.
اوهفت سال دیگر منتظر نمیشیند تا دور دوم ریاست جمهوری اشرف غنی نیز سپری شود.
همین حالا پیر شده است و چندان توان کار ندارد،چه خاصا که هفت سال دیگر منتظر بماند و آنهم در انتخابات خدا داند که از پیش داکتر عبدالله انتخابات را خواهد برد و یانه؟
بنأ از همین حالا تصمیم خویش را گرفته است.یا تخت یا تابوت. یا ارگ یا مرگ.

>>>   قبلا هلمندی بودند حالا کابلی

>>>   خطاب به افسران و سربازان ؛
مُردن و كشته شدن براى اين حكومت نه جاى در تاريخ خواهد داشت و نه قبرى دايمى و با عزت .
هزار ها سرباز و افسر در زمان حاكميت حزب دموكراتيك خلق كشته شدند ، با آن كه كمر خدمت به وطن را بسته بودند ، اما تاريخ كسانى را كه براى خارجى ها مى جنگند، حتا اگر حق هم باشند كسى فردا از آنها ياد نخواهد كرد.
مردن و شهيد شدن تنها براى مردم مى تواند تاريخ ساز باشد نه براى حكومت هاى دست نشانده يى خارجى.
به مردم بپونديد و از خانه هاى خود دفاع كنيد kabuli

>>>   Wahid Ayar
تاجيكان بايد به وحدت بينديشند نه اين كه خود را در محور حوزه هاى كوچك محلى تعريف و زندانى كنند، اين درست هدف اساسى قبيله گرايان حاكم است كه مى كوشند تا تاجيكان را تكه و پارچه كنند و آن ها را دچار پراگندگى سازند.

>>>   چو افتیدی تپیدن مصلحت نیست !
از همان روزگاران که مزاری ومسعود وربانی را شهید ساختند وبعد مانع بزرگ که جناب مارشال فهیم بود از پیش رو برداشتند ستاره ای ازادیخواهی واستقلال طلبی افول نمود وبعد زمانی که مهره ای بسیار خطرناک وکار کشته وسر سپرده ای خود عبدالله را متاسفانه به نمایندگی مردم جا زدند گویا نقشه ای سرکوب واجحاف را تکمیل نمودند انچه از مقاومت باقی مانده وانهای که نمیخواستند خارجی ها بر سرنوشت لشکر وکشور حکم فرما باشند عده ای بنا برمصلحت سکوت نموده اند وبعضی ها هم از همان ابتدا صف خودرا از ملت بریده با متجاوزین سر می جنبانیدند در واقع خود به حریت واراده ای ازاد ملت ایمان ندارند ودر پی استحصال مال واحراز مقامهای شامخ میباشند وبه دنبال سراب روان اند چون قانونی وصالح و احمد ضیا و...وقتی در نهایت می بینند که سراب را به اشتباه اب گرفته اند باز میگردند ودرین وادی بی سرو پا سر گردان اند خارجی ها نیز بهتر از جانب مقابل در غلامی ومزدوری نیافته اند ودیگران به مزاح شان برابر نیست به انها میدان میدهند تا چند صباحی جولان نمایند وخود در صدد پیش برد پروگرامهای استعماری مصروف اند
حکمتیار نه از امروز از همان ابتدای تشکیل گروپ در خدمت انها بودهدر هرجا که لازیم دیدند استخدامش کردند واونیز از دساتیر وفرامین اجانب بی درنگ اطاعت واظهار خدمتگذاری نموده است وکنون نیز برای تکمیل وتطبیق نقشه های از قبل طرح شده ای بریجنسکی وسایر تیوری سن های بزرگ اند
لالی از ننگرهار

>>>   ( افغانستان وپاکستان موافقه کرده اند که دیگر به هم تهمت نزنند )
درین روز ها که تعدغادی از سناتوران امریکائی برعلیه پاکستان غضب شده اند ووزیر خارجه امریکا میگوید در رابطه با پاکستان تجدید نظر میکنیم وهم سرمنشی ملل متحد میگوید مشکل افغانستان را درشورای امنیت مطرح میکنم از ارگ سخنگوی صدابلند میکند که افغانستان وپاکستان توافق کرده اندمنبعد علیه یبکدیگر تهمت نزنند وچین همه مشکل را حل میسازد!!!
اگر انتقادات کابل از پاکستان تممت است پس پشت این انفجارات وکشتار افغانستان حتما دست جاپان یا فرانسه یا افریقای جنوبی است ؟؟؟ درینصورت حکومت بجای تهمت زدن به برادر دوقلو همسایه مسلمان ومجاهد خود پاکستان دشمنان اصلی مارا که ازان فاصله های دور این مصیبت هار ا خلق میکنند برای جهان افشاکند چرابه همسایه نیک ما اسرائیلستان تهمت میزند؟؟؟
ر

>>>   بنام خداوند جان و خرد و سلام به بزرگى شب قدر به همه شما :

افغانستان بكجا مى رود ؟ دوستان اكثراً از من مى پرسند و كوتاه !
١- تداوم بحران و شورش گرى از اولويت هاى جامعه جهانى درين منطقه است و با اعلام همكارى هاى منطقوى گويا فرا مرزى مى شود و بطور خاص ، ايران ، اسيايى ميانه ، تركستان شرقى هدف أوليه اند .
٢- پروژه طالب تا پايان سال ٩٧ به اتمام مى رسد و جايش را به داعش مى سپارد ، و گروه هايكه مخالفت كنند برداشته مى شوند ، همين اكنون شبكه حقانى ، بخشى از طالبان و تعدادى از حزب اسلامى شامل جريان اند و شمشتو از مدت ها مركز اموزشى داعش شده است .
٣- سعودى ، پاكستان و برخى سازمانهاى استخبارات جهانى حامى پروژه جديد اند ، روسيه ، ايران ، هند ، چين در مقابل صف بسته اند .
٤- پاكستان دو تا ٣ سال ديگر همه پايگاه هاى افراطى را به افغانستان منتقل مى كند و نشان مى دهد كه با گروه هاى افراطى همكارى ندارد .
٥- بحث لر و بر پشتانه در صوبه سرحد با احصايه و سرشمارى اخير در پاكستان به پايان مى رسد و ديگر بحث ديورند خاتمه يافته است و هـيچ پشتون خواه وجود ندارد و تنها بلوچ ها درميدان نبرد اند و بس .
٦- سياست هند در برابر پاكستان در حال شكست است و پنجاب حاكم مطلق به سرنوشت مردم پاكستان و در پى انتقام از رهبران افغانستان . ٦- پروژه تداوم بحران بشتر از سياست داخلى اب مى خورد و ريشه در ساختار شركاى قدرت در تبانى با سازمانهاى خارجى دارد .
٧- بعد از ايام عيد روز هاى داغ تابستان به روز هاى داغ سرنوشت مبدل مى شود هر دو سوى خط نبرد داخلى در حال برنامه ريزى اند .
٨- جامعه بين المللى و امريكا تازه متوجه عمق بحران داخلى شده اند و از رفتار هاى تيم ارگ در برابر ديگران در حال برسىى و اعمال فشاراند .
٩- كرزى ، محور ملى ، شوراى حراست ، جبهه نوين در فكر حكومت موقت اند و تلاش دارند انرا الترناتيف معرفى كنند بناً به تشديد وضع كار مى كنند تا مناسبات جميعت ، رستاخيز تغير باقى بماند .
١٠- حكمتيار ، حقانى و گروه هاى كوچك ديگر ابزار هاى در دستان اقتدار گرايان داخلى اند عليه ديگران در بازى هاى سياسى و امنيتى.
از رخنامه ی جنرال صاحب جاوید کوهستانی

>>>   داکتر صاحب عبدالله عبدالله عبدالله برای سرمنشی ملل متحد اطمینان داده است که اینروز ها ازطرف پاکستان نشانه های امید وار کننده می بینند !!!!
شــاید یکی از نشانه های امید وارکننده برای ع همان چقوری چهار راهی زنبق ونشانه دیگرشامید وارکننده حمله برجنازه ایزد یار حتما هست
در طول صد سال همیشه پاکستان افغان هار فریبداده ودر آینده هم به جوئی که اب رفته باشد بازهم میرود
پاکستانی ها روزی صد نفر را می کشند ع روز بروز کومه هایش از چاقی می پندد چون انسان های بی ننگ همینگونه هستند
مردم در طول چهل سال از پاکستان بجز مرگ وخون چیزی ندیدند اما ع نشانه های امید وار کننده می بیند!!!
معلوم نیست این نشانه ها چی است کلدار است یا چیز دیگر؟؟؟اگر اینگونه رهبرانماباشند :
هرآنکو زاغ باشد رهنمایش
بگورستان بود همواره جایش
ر

>>>   Saboor Raheel
پشتونی که مغزشویی می شود و خود را می کفاند، قابل ترحم است. نفرت ما از پشتونهای ارگ است که کارشان استفاده از این "برادران" نادان شان است برای تداوم قدرت.
تروریزم با مذاکره و صلح جور نمی آیند. راه پایان دادن به غایلۀ طالب و داعش تنها و تنها از میدان جنگ می گذارد. چرا که در قاموس طالب و تروریزم چیزی به نام صلح وجود ندارد. اما جنگ علیه طالب و داعش از ارگ رهبری می شود و ارگ نمی خواهد طالب و تروریزم پایان بیابد. چرا که قربانی جنگ طالب یا مردم عادی اند، یا سران مخالف و اپوزیسون دولت که بیشرینه به اقوام غیر پشتون منسوب اند. اینست که ارگ خواهان تداوم این وضع است. و چه بسا که اکثریت ترورهای شخصیت های سیاسی مخالف دولت از سوی ارگ و حلقات استخبااراتی ارگ صورت گرفته است و به نام طالب تمامش کرده اند.

در چنین وضعیتی که اظهر من الشمس است، کسانی که به فکر کنار آمدن با این دولت (دولت با هرادو شاخش) اند و نه به فکر پایان دادن به آن، یا عقل ندارند یا وجدان و غیرت.

>>>   Zahir Ariaie
مردم كه براى نجات خود دو هفته در خيابان نمى ايستند و با انتحار و انفجار خون مى ريزند، سخت است سزاوار تسليت باشند.

>>>   کامران میرهزار:
غیر پشتون ها حق دارند، جامعه ی پشتون را مقابل این پرسش جدی قرار دهند که چرا آنان جامعه ی خود را بستر مناسب برای زایش و تربیت تروریست طالب و کوچی و داعشی ساخته اند و همه نوع وسایل جرم و جنایت از مواد مخدر گرفته تا انواع سلاح برایشان فراهم است. این پرسش جدی را در حقیقت نخبگان جامعه پشتون باید بین خود و مردم خود طرح می کردند اما تاسف اینکه نه تنها چنین نکرده اند، بلکه دیگران را نیز متهم به نفاق افکنی و ویرانی وحدت ملی متعفنی می کنند که نفع آن برای همان طالب و کوچی و داعشی دولتی و غیر دولتی شان و چند آله ی دست غیر پشتون شان بوده است.

>>>   برادران محترم از چتیات بگزرید لطفآ با هم برادر باشید واز تهمت های که هیچ منفعت ندارد به کسی مبندید چون تهمت بستن بدون اثبات در اسلام جرم دانسته میشود .
عبدالله ریحان

>>>   نیم از نفوس افغانمستان به شمول فعالان مدنی والیان صاحب نظران جنرال هستند با همه اینها وضعیت افغانستان هر روز بدتر شده میرود

>>>   Haroon Amirzada
حکمتیار بچه های انتحاری خویش را از کمپ شمشتو به افغانستان انتقال داده است

حنیف اتمر امروز در نقش حفیظ الله امین ثانی یک شبکه بزرگ تروریستی را با امکانات گسترده دولتی و حمایت آمریکا و انگلیس در کشور رهبری می کند. حکمتیار بحیث امیر تروریستان مجرب ترین و سابقه دار ترین جلاد قرن است که یک گروه بزرگ انتحاری ها را از کمپ شمشتو به افغانستان انتقال داده است.
با آوردن حکمتیار به افغانستان بازار ترور های هدفمند بسیار گرم شده است. اتمر و گلبدین مشترکا از انتحاری های یک دیگر استفاده می کنند.
حنیف اتمر با امکانات گسترده و دست باز در دولت یک شبکه بزرگ انتحاری های خطرناک را در قفس های آهنین نگهداری می کند که تحت تاثیر دارو های تلقینی و نفرت انگیزی شب و روز تحت مراقبت قرار دارند. آنها در روز انتحار برای انجام ترور های هدفمند توسط امنیت دولتی به محل هدف انتقال داده میشوند.
تا چند هفته پیش اتمر و حکمتیار بچه های انتحاری شانرا بجان اعتراض گران خیابانی و در مراسم نماز جنازه سالم ایزدیار و هرات فرستادند ولی دیروز بجان هموطنان هزاره فرستادند.
خوشبختانه انتحاری ها مطابق به برنامه اتمر و گلبدین موفق نشدند که حمام خون در مسجد جاری بسازند ولی جان حاجی رمضان و یک پولیس جان فدا و یک تعداد بیگناهان دیگر را گرفتند.
برای دولت وحدت ملی اتمر، غنی و گلبدین بسیار آسان است که تقصیر جنایات را بدوش شبکه حقانی و یا داعش به اندازند.

>>>   گلبدین در این روز ها پشت زبان فارسی را گرفته بنا فعلا بیکار نمی باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است