هیات هفت نفری داعش توسط طالبان بازداشت شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۸    ۱۳۹۶/۳/۲۵ کد خبر: 134582 منبع: پرینت

منابع امنيتى در فارياب مى گويند که يک هيات هفت نفری گروه داعش که از ولايت غور عازم ولايت جوزجان بودند، در منطقه تاش قلعۀ ولسوالی بلچراغ فارياب، توسط طالبان بازداشت شده اند.

اين منابع امنيتى پوليس که نمى خواهند نام شان افشا گردد، به پژواک گفتند که هفت عضو داعش سوار برموترسايکل ها، روز گذشته حين عبوراز منطقه تاش قلعه ولسوالى بلچراغ ولايت فارياب، توسط طالبان شناسايی و بازداشت گرديدند.

اما دادالله مشهور به دادی قوماندان نيروهای خيزش مردمی در ولسوالی بلچراغ مى گويد که افراد بازداشت شده پنج تن بودند؛ دو ميل سلاح با خود داشتند و توسط غضنفر يکی از فرماندهان طالبان در کوهستانات ولايت سرپل، انتقال داده شده اند.

دادی علاوه کرد که اطلاعات به دست آمده نشان ميدهد که ده ها عضو داعش، از ولسوالی های قوش تپه و درزاب ولايت جوزجان، آمادگی حمله بالای طالبان در مربوطات ولسوالى بلچراغ را دارند و از جانبی هم حدود دوصد طالب موترسايکل سوار، به حمايت افراد شان در بلچراغ جابجا شده اند و احتمال درگيری بين هردو گروه وجود دارد.

يک قوماندان محلى طالبان در ولايت فارياب نيز تاييد کرد که هيئت داعش را که غرض بر رسی وضعيت مالی و نظامی افراد شان، به شکل مخفی به ولايت جوزجان روان بودند، شناسايی و دستگيرنموده اند.

گروه داعش تاکنون دراين مورد اظهارنظر نکرده است.

قطب الدین کوهی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   انشا الله اتمر صاحب به کرزی تلفون میکند تابه طالبان بگویند که داغشی های مارا اذیت نکنند هرچه زود تر رها سازند
ر

>>>   خبرها هر روز عجيب و غريبتر ميشود. (-:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است