حقیقت را دریاب هموطن!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۹    ۱۳۹۶/۳/۲۷ کد خبر: 134632 منبع: پرینت

حقیقت را دریاب هموطن!

برای هیچ فارسی و دری زبان کشور ایران وطن اش نیست و نمیذتواتد باشد. برای هیچ پشتون هموطن پاکستان وطن نمی شود. ما را با حربه فتنه و نفاق فرهنگی سیاسی و قومی به جان همدیگر می اندازند تا ثروت خدادادی ملک ما را تاراج و کشور ما را مارکت مصرف تولیدات شان بسازند و نیروی انسانی جوان و ارزان ما را چون برده در جنگ های نیابتی و تولیدات اقتصادی شان استعمال کنند.

آگاه باشید! اگر هر چه زودتر به احیای وحدت ملی و استرداد حاکمیت به تاراج رفته خود برسیم یقینا با صادارات اندک اب خود به کشورهای دور و نزدیک به شدت نیازمند به اب تیل، تکنیک و ماشین آلات وارد کرده دسترخوان تهی و در گرو خون خود را از چنگال فتنه ها ازاد و روزگار خود را رونق می دهیم. رونق اقتصاد ما تحت مدیریت یک نظام مستقل بودجه ملی ما را تامین و سرنوشت سیاسی ما را از فتنه کشورهای بیگانه بخصوص امریکا آزاد می گرداند.

مشکل اصولی مسایل اختلافی زبان ما آن زمان در تولید علم و صنعت به شکل طبیعی حل می گردد. در آنصورت اگر مهندس پشتون ما با تکیه بر تحقیقات علمی خود صنایع زراعتی ما را انکشاف داده و تولید آتش جایگزین محصول وارداتی گردیده و تا سطح صادرات انکشاف یافته، تاجر دری زبان ما با افتخار آن محصول را در تجارت به عرصه صادرات منطقه مطرح کرده و اسعار وارد کشور می کند. اگر دانشمند دری زبان ما به انکشاف تولیدات صحی دست یافت آن وقت برادر پشتون ما با افتخار در تاسیس مراکز درمانی سرمایه گذاری کرده و خدمات صحی را صادر می کند.

مشکل چیست؟ مشکل موجوده استمرار زعامت تحمیلی مافیای قوم تنظیمی در جامعه است که آنها به جز تجارت خون و خدمت به نهادهای بیگانه دیگر هیچ کمال و دانش و هنری ندارند ضمن اینکه ثروت و دارایی های اکثریت شان در گرو استخبارات بیگانه است. انها نمی توانند ملی فکر کرده و کشور را در جهت امنیت و رفاه قرار دهند زیرا فامیل هایشان در خارج تابعیت دارند و امیدشان در گروه خدمت به کشورهای خارجی است.

جمال الدین سلیمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فارسی زبانان
پشتو زبان
نظرات بینندگان:

>>>   دو گروه در افغانستان، #مدنیت، #جامعهءمدنی و #فعالان_مدنی را بدنام کرده و به گند کشیده‌اند؛
یکی گروهک‌ها و شبکه‌های مدنیِ پول‌بگیر و پروژه‌یی، دیگری دسته‌ها و حلقه‌های مدنیِ دولتی.
رشاد زریر پارسےمنش

>>>   مشکل اساسی درکشور ما فقط اخوانی های عقب گرا ومتحجر استند که باگرفتن دستگاه دولت در16 سال صرف فساد کردند - مملکت مارا تکه تکه ومردم ماراغلام امریکا میخواهند بسازند

>>>   جمال الدیت جان تو در خواب خرگوش هستی.
دنیا دیگر آن دنیای ملیت و ملیت بازی و مملکت و مملکت بازی و وطن وطن پرستی نیست.
دنیا توسط کنسرن های بزرگ اقتصادی جهان اداره میشود و این کنسرن ها با گذشت هر روز و ارسال با یکدیگر یکجا شده و غول های بزرگ اقتصادی را تشکیل میدهند.آنها بدون آن که توخبر شوی،ترا وادار به خرید کالای خود میکنند.هر دفعه که تو در انترنت صفحه ای را باز میکنی،او میداند که تو چه میخواهی و از طریق انترنت اعلان و از طریق بازار مواد بزایت صادر میکند.
تو دیگر در جایگاهی نیستی که با تولیدات و یا علم و دانش و امکانات محدود مالی خود با این کمپنی ها رقابت کنی.
حتی کسور امریکا که بزرگترین غول نظامی جهان است،در مقابل این بازار آزاد و غول های اقتصادی هیچ کاری کرده نمیتواند و یگانه مدرک عاید اش جنگ انداختن و ترس نفوذ داعش و فروش سلاح به کشور ها است که آنها را میترساند که سلاح بخرید که وگرنه داعش بالایتان حمله میکند و یا ایران.
درین روز ها باز ده جان قطر شروع کرده است که سلاح بخر ورنه عربستان بالایت حمله میکند.به عربستان سلاح میغروشد که ایران بالایت حمله میکند.

>>>   آقای سلیمانی؛ بهره بردن از آب به عنوان یک حربه و جنگ افزار به منظور دریافت کالایی یا تحت فشار گذاشتن همسایه ای بدور از انسانیت است . همین افکار پوچ است که کشوری تاریخی همچون افغانستان را ویران ساخته است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است